Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2016 06:07 - СБОГОМ НА ВСИЧКИ СВЕТОВНИ ЕЗИЦИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2123 Коментари: 6 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... нищо ми няма, нищо ми няма,
ти си замина със бързия трен,
и на перона останахме двама –
аз – и ченгето, вторачено в мен,
връчих му моята сбръчкана роза,
че да не почне и мен да гълчи, 
псето на кръст препика коловоза
и ме погледна с виновни очи,
а подир туй връхлетя ме бакшиша
с гадното: – Да Ви предложа такси? –
Боже, мерси! – исках стих да напиша
за полуделите твои коси,
как ме прегърна и как ме целуна,
как обеща ми да дойдеш през май,
Господи, в Африка всяка маймуна
знае какво означава „Good bye”! –
знам как се хващат маймуни на трици,
и ще крещя из небесния свод...

Сбогом! – на всички световни езици.
Сбогом – до някой отвъден живот.






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nalia - За маймуните си прав, Чу,
25.01.2016 11:19
Маймуни с трици не се ловят - само хора :-)
nalia
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Маймуни с трици не се ловят - само ...
25.01.2016 11:35
nalia написа:
Маймуни с трици не се ловят - само хора :-)
nalia

А колко много маймуни сред тях, Налия, а? :-)))
Чу
цитирай
3. nalia - Да бе, Чу,
25.01.2016 13:27
изтупани, фризирани, ощавени - да се чуди човек как да ги познае, говорят и чужди езици :-)))
nalia
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - изтупани, фризирани, ощавени - да ...
25.01.2016 14:51
nalia написа:
изтупани, фризирани, ощавени - да се чуди човек как да ги познае, говорят и чужди езици :-)))
nalia

Депилацията не ги прави по-малко маймуни, нали? :-)))
Чу
цитирай
5. indiram - Здравей, Валери!
25.01.2016 19:44
:-))) Я, на каква раздумка сте - ти, Валери и Налия... Здравей, и ти, Налия!
...
Чета стихотворенията ти, Валери, по няколко пъти всяко... вероятно, щото съм малко много луда. Понякога се чудя за някоя думичка, дали не би могла да бъде друга, и после, виждам, че всяка дума, която си изрекъл, си е на мястото. Много се чудих веднъж на думата "калеври". Защо калеври, а не цървули или мокасини, или пък сабо... Калеври беше думата, правилната.
Имаш стихи (стихотворения), които се четат на един дъх, както и днешното, като някаква магия...
СБОГОМ НА ВСИЧКИ СВЕТОВНИ ЕЗИЦИ -
Всемирно! ... А, може би, и предсказание!

Поздрави!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - :-))) Я, на каква раздумка сте - ти, ...
25.01.2016 20:12
indiram написа:
:-))) Я, на каква раздумка сте - ти, Валери и Налия... Здравей, и ти, Налия!
...
Чета стихотворенията ти, Валери, по няколко пъти всяко... вероятно, щото съм малко много луда. Понякога се чудя за някоя думичка, дали не би могла да бъде друга, и после, виждам, че всяка дума, която си изрекъл, си е на мястото. Много се чудих веднъж на думата "калеври". Защо калеври, а не цървули или мокасини, или пък сабо... Калеври беше думата, правилната.
Имаш стихи (стихотворения), които се четат на един дъх, както и днешното, като някаква магия...
СБОГОМ НА ВСИЧКИ СВЕТОВНИ ЕЗИЦИ -
Всемирно! ... А, може би, и предсказание!

Поздрави!

Думата иде винаги сама, трябва само да те намери!
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373658
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930