Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2015 07:00 - ЦИРК ЗА ИДИОТИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2315 Коментари: 10 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нагъна циркът гнило шапито
и някъде във есента отпраши,
а подир нас жените току-що
измиха с веро празничните чаши,
във Варна трайно се заесени
и всички булеварди опустяха,
и птиците към топлите страни
подеха се – да дирят топла стряха,
и – уж, си бяхме всички за един,
а изведнъж народа се разтича –
и всеки полудяваше самин,
и всеки се спасяваше самичък,
а аз седях – и чудех се къде
във зимата парцали да смотая? –
дали приятел някой ще даде
да се завра в таванската му стая,
боклука под килима да смета,
то колко е – най-много две лопатки,
да ме забрави Господ на света
връз моите стиховищни тетрадки,
и да мълча под лампата – монах,
вместо да вия като бито куче –
за всичкото, което го живях,
и другото, което ще се случи,
напролет, щом тревата избуи,
и циркът пак във парка заработи,

туй, що от днес нататък предстои,
ще бъде цирк за пълни идиоти!




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. myryam1960 - . . . да ме забрави Господ на света...
27.10.2015 07:06
...да ме забрави Господ на света
връз моите стиховищни тетрадки,
и да мълча под лампата – монах, ...

Стиховищни-Чудовищни! НЕПОДРАЖАЕМИ!
Добра седмица, Поете!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - . . . да ме забрави Господ на света...
27.10.2015 07:12
myryam1960 написа:
...да ме забрави Господ на света
връз моите стиховищни тетрадки,
и да мълча под лампата – монах, ...

Стиховищни-Чудовищни! НЕПОДРАЖАЕМИ!
Добра седмица, Поете!

Бог с теб, Мария, и ний след Него!
Благодаря.
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
27.10.2015 07:37
Някъде по света, четох, предлагали да няма животни в цирка - не заслужавали подигравки. Дали някой нас ще защити от подигравката с 2,5 процента увеличение на пенсията?
Извини ме, Маестро, за асоциацията от твоята творба. Днес е вторият по значение ден от седмицата в Калофер. В четвъртък има пазар, а във вторник - събират боклука...
Горе главата! И на мен ми се вие като бито куче, помисля ли си вече колко съм сам на този свят, сам със спомените, които ме хвърлят в тъга и размисъл.
Благодаря за поетичния катализатор на тазсутрешните ми въздишки.
П и е р
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Някъде по света, четох, предлагали ...
27.10.2015 07:40
pvdaskalov написа:
Някъде по света, четох, предлагали да няма животни в цирка - не заслужавали подигравки. Дали някой нас ще защити от подигравката с 2,5 процента увеличение на пенсията?
Извини ме, Маестро, за асоциацията от твоята творба. Днес е вторият по значение ден от седмицата в Калофер. В четвъртък има пазар, а във вторник - събират боклука...
Горе главата! И на мен ми се вие като бито куче, помисля ли си вече колко съм сам на този свят, сам със спомените, които ме хвърлят в тъга и размисъл.
Благодаря за поетичния катализатор на тазсутрешните ми въздишки.
П и е р

Стегни се, Пиер, ние минахме огнените обръчи - и тепърва ще скачаме на батута! :-)))
Циркът едва сега почва - и лошото е напреди!
Чу
цитирай
5. ili4e - направо ми се къса сърцето!
27.10.2015 08:18
направо ми се къса сърцето!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - направо ми се къса сърцето! Не ...
27.10.2015 08:21
ili4e написа:
направо ми се къса сърцето!

Не плачи, девойчице, циркът ще дойде пак! :-)))
Ще ти купя някоя евтина гривничка от панаира!
Чу
цитирай
7. selena1 - Blagodarja za tazi prelest, 4u!
27.10.2015 09:18
Cirkut e neopisuem, Maestro. Kakvo li o6te 6te vidim@
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Cirkut e neopisuem, Maestro. Kakvo ...
27.10.2015 09:24
selena1 написа:
Cirkut e neopisuem, Maestro. Kakvo li o6te 6te vidim@

Както казваше баба ми, ще има глава да пати!
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - На Арлекин закърпените дрешкисе ...
27.10.2015 17:27
анонимен написа:
На Арлекин закърпените дрешки
се веят на клатушкащи се ритли...
Неразпознат под маската човешка
комедиантът лъсна кмет, че и министър.

Само се сменя шапитото, клоуните са си същите... и въртят старите си номера!
Чу
цитирай
10. gosho568 - Изключително, сполучлив стих! ...
28.10.2015 01:19
Изключително, сполучлив стих! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9374429
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930