Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2015 07:00 - ОБИЧАЙ МЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3363 Коментари: 12 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... и няма никой тук да разбере
кога от този свят ще си отида –
тъй песъчинка в тихото море
поглъща я в безмълвията мида,
тъй прилепчето в тъмни пещери
избира най-дълбоките галерии,
додето преброиш и ти до три,
ще ми забравиш името – Валерий,

така изчезва старият молец,
дълбоко вдъхнал дъх на лавандула,
в изчезването, мила, аз съм спец! –
за нула време се превръщам в нула,
ще съм дъждец през кривия олук
и реактивен звук – зловещо кратък,
след който даже сянката ни тук
ще бъде само слънчев отпечатък.

Обичай ме? – не виждам смисъл друг.
И Бог дано ни води по-нататък!




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
22.07.2015 07:10
Да, и днес "изчезваш" за своите почитатели, но ако си с мобилен Интернет, отново ще си техен. Прилепче, молец, лавандула - детството в ума изплува. И тогава се борехме за обичта на близките...
Балканът е отворил обятия и те чака да слезеш от влака.
Поздрави!
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Да, и днес "изчезваш" за ...
22.07.2015 07:13
pvdaskalov написа:
Да, и днес "изчезваш" за своите почитатели, но ако си с мобилен Интернет, отново ще си техен. Прилепче, молец, лавандула - детството в ума изплува. И тогава се борехме за обичта на близките...
Балканът е отворил обятия и те чака да слезеш от влака.
Поздрави!
П и е р

Ще се опитам да хвана опашката на NET-а в трена, Пиер! :-)))
Чу
цитирай
3. indiram - Добър ден!
22.07.2015 09:30
Има някаква магия тук - горе пише, че има 3 коментара, а виждам 2...:-)))
Сега да видя, дали мога да броя: Едно изчезва. Друго се появява. Трето - Животът продължава! Четвъртото е, Валерий Чу - Вселената си изпълнява плана! - Нали тъй ни учи Паулу Коелю... И, нулата
си има смисъл -ето, Пиер, ще потвърди!
"Обичай ме? – не виждам смисъл друг." - виждам една питанка тук... Нарочна ли е? - Кво пък питам аз - все едно художника да казва защо е нарисувал лодка с три мачти и платна...
Благодаря, Валерий!
Дано да има НЕТ на трена... Приятно пътуване, Валерий! :-)))
цитирай
4. pvdaskalov - * ! * ! *
22.07.2015 09:56
indiram написа:

И, нулата
си има смисъл -ето, Пиер, ще потвърди!

Понеже съм намесен в твоя коментар, вземам отношение. По философски. Да, има смисъл, но зависи за каква нула става дума.
Поздрави, indiram!
П и е р
ПС - Понеже Човекът-оркестър го няма, давай ние да бием барабана, че тишината е много страшна. Е, възпитано, разбира се...
цитирай
5. ili4e - Добър е денят с твоите думи, Чу!
22.07.2015 10:23
Добър е денят с твоите думи, Чу!
цитирай
6. indiram - Ами,...
22.07.2015 10:31
... да започваме тогава...
Според мен, а не според Валерий Чу, който твърди, че е нещо скаран с аритметиката,... според мен, където и да сложим нулата, все си има своето значение и същност... Само да не се направим ние като Фидий и Сократ, :-)))
Въпросът беше КАКВА нула, нали така? - Някои казват, кръгла нула, геврек... И, са прави, по дяволите! триъгълна или четвъртита нула? - Де се е чуло, видяло? Тя, е кръгла и овална, по-скоро, защото се търкаля, а не е някой пън залостен...
"Човекът-оркестър го няма" - ейтва ме взриви! Каква експлозия! Сънувам ли?! -
Но, въпросният човек, говорим за Валерий Чу, ще му изгорят ушите сега, все е някъде, доколкото сме информирани е във влака и бая път го чака, :-)))
Ваш ред, Пиер... но къде са ни приятелите? Ехо! Е-хоооооооооо...
цитирай
7. sande - "... изчезването, мила, аз съм спец! – за нула време се превръщам в нула+
22.07.2015 13:58
Както и Вавилонска кула.

Нито има защо, нито има как да изчезнеш Валерий!

А и ЦРУ-то няма как да позволи.

КГБ-то - и то.

А си и в Библиотеката. Националната, Варненската, Пастушката.

Мисия невъзможна.

Може да изчезнеш спокойно - за ден-два. Може.
цитирай
8. nalia - *****
22.07.2015 17:13
И Бог дано ни води по-нататък!
Зареждащ престой в Калофер, Чу, и един вагон поздрави за Пиер, фамилията, Тунджа и Балкана
nalia
цитирай
9. pvdaskalov - * V *
22.07.2015 22:01
nalia написа:
И Бог дано ни води по-нататък!
Зареждащ престой в Калофер, Чу, и един вагон поздрави за Пиер, фамилията, Тунджа и Балкана
nalia

От името на уморения от пътуването Поет, който тази вечер не успя да се включи в Интерната, и от местния жител Пиер, който гарантира за безпроблемния му престой в Калоферския Балкан, благодаря за поздравите, Натали! Валери е изпълнен с идеи и утре ще действаме тук из културните кръгове.
Поздрави!
П и е р
цитирай
10. veilet - Това "горе" си го при...
23.07.2015 06:59
Това "горе" си го прибавям към скътаната колекция...:)))
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Това "горе" си го при...
23.07.2015 12:18
veilet написа:
Това "горе" си го прибавям към скътаната колекция...:)))

Благодаря, veilet, извинете ме всички, на които вреча не смогнах да отвърна, бях цял ден на път.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373215
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930