Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2015 07:22 - БОБЪТ НА МАЙКА ТЕРЕЗА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4906 Коментари: 15 Гласове:
16

Последна промяна: 23.07.2015 07:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понеже – Богу драг, съм все немил,
нахълтах аз без пукнат лев във джоба,
във черквата "Архангел Михаил" –
в неделя, баш когато сипват боба!

Сам Бог ми каза: – Пич, във храма влез!
Седни до мен на скромната трапеза?
И – тъй като не съм правнук на Крез,
опрях и аз до майчица Тереза.

На дългата софра се подредих
и там, сред сто брадясали клошари,
направо бях красив като жених! –
край паднали под масата сватбари.

Бе бобецът тъй дъхав и добър! –
наръсен с мерудийка и със джоджен –
и в Лондон най-изисканият сър
не би отказал бобеца ти, Боже!

А попчето в огромния казан
така дълбоко бръкна със черпака,
че аз – от глад и щастие пиян! –
му общех в Синода служба яка.

И – щом повторно аз се наредих –
с надеждицата – да не се намръщи,
му казах от Матея седми стих!
И той ми сипа бобец и за вкъщи.

Във пазвата си пъхнал четвърт хляб,
аз благославях майчица Тереза!
На тръгване – в черковния долап –
оставих тази мъничка поезия.

А днес – добре нахранен! – като поп,
във Рая ли живея? Или в Ада?
Такъв – сварен със обич, прост бял боб
аз повече в живота си не ядох!




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
23.07.2015 07:46
"А попчето в огромния казан
така дълбоко бръкна със черпака,
че аз – от глад и щастие пиян! –
му общех в Синода служба яка."
Интересувам се дали изпълни това обещание или е предстоящо. И там ли работите стават с връзки?
Следващата неделя и аз ще дойда - тъй апетитно описваш обстановката...
Поздрави!
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - "А попчето в огромния каза...
23.07.2015 08:03
pvdaskalov написа:
"А попчето в огромния казан
така дълбоко бръкна със черпака,
че аз – от глад и щастие пиян! –
му общех в Синода служба яка."
Интересувам се дали изпълни това обещание или е предстоящо. И там ли работите стават с връзки?
Следващата неделя и аз ще дойда - тъй апетитно описваш обстановката...
Поздрави!
П и е р

Попчето е мой човек, ще ни сипе по една паница и за вкъщи, Пиер!
Чу
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Не забравяйте и на мен да се обадите. ...
23.07.2015 08:04
ganini написа:
Не забравяйте и на мен да се обадите. Няма нормален човек, който да се откаже от бобена чорбица. После аз ще ви заведа на кея в Царево да си доядем с рибка и "Загорка". Валери, вярно ли е, че имам книга от теб? Или Пиер ме будалка рано-рано?
Поздрави!
Г Г

Да, Маестро, има и за теб.
А загорката, ледена, не ни мърда в Царево!
Чу
цитирай
4. ili4e - Благодаря ти, ЧУ! Пак ме спаси от ...
23.07.2015 08:20
Благодаря ти, ЧУ! Пак ме спаси от гладна духовна смърт :-) !
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Благодаря ти, ЧУ! Пак ме спаси от ...
23.07.2015 08:26
ili4e написа:
Благодаря ти, ЧУ! Пак ме спаси от гладна духовна смърт :-) !

Привет от Калофер, Иличе!
Днес тук е четвъртък пазар, ще ти купя нещо ефтинко - да ти лъщи и да ти трака.
Гривничка с камъче. :-)))
Чу
цитирай
6. indiram - Добър ден! ... Честит Четвъртък пазар!
23.07.2015 09:50
Ей тва е! - Пича си е пич, сам Бог го кани на трапезата!... И Светото писание знае:
" ... му казах от Матея седми стих...",
аз пък ходих да го търся... и това е:
7.1. Не съдете, за да не бъдете съдени;
7.7. Искайте, и ще ви се даде; търсете, и ще намерите; хлопайте, и ще ви се отвори;
7.8. защото всеки който иска, получава; който търси, намира; и на този, който хлопа, ще се отвори...
И, тоя Пич, и нас гладните нахрани тази сутрин с малката поезия, оставена в черковния долап.
Благодаря, Валерий Чу!
Приятна разходка из Калоферската чаршия! Поздрави и на домакините! :-)))
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Ей тва е! - Пича си е пич, сам Бог го ...
23.07.2015 12:17
indiram написа:
Ей тва е! - Пича си е пич, сам Бог го кани на трапезата!... И Светото писание знае:
" ... му казах от Матея седми стих...",
аз пък ходих да го търся... и това е:
7.1. Не съдете, за да не бъдете съдени;
7.7. Искайте, и ще ви се даде; търсете, и ще намерите; хлопайте, и ще ви се отвори;
7.8. защото всеки който иска, получава; който търси, намира; и на този, който хлопа, ще се отвори...
И, тоя Пич, и нас гладните нахрани тази сутрин с малката поезия, оставена в черковния долап.
Благодаря, Валерий Чу!
Приятна разходка из Калоферската чаршия! Поздрави и на домакините! :-)))

Много благодаря, чедо Индирам, пак ще ти сипя бобец, ела!
Чу
цитирай
8. nalia - *****
23.07.2015 12:59
Всичко написано или сварено с обич е хубаво, Чу! Дано четвъртък пазарът не се разтури преди да вземеш и едни обички за мен, ако може и колиенце към тях :-)
И не забравяйте да се забавлявате, момчета
nalia
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Всичко написано или сварено с обич е ...
23.07.2015 14:52
nalia написа:
Всичко написано или сварено с обич е хубаво, Чу! Дано четвъртък пазарът не се разтури преди да вземеш и едни обички за мен, ако може и колиенце към тях :-)
И не забравяйте да се забавлявате, момчета
nalia

И на теб ще взема един армаганец, девойчице! :-)))
Чу
цитирай
10. indiram - !...
23.07.2015 16:06
... А, на мене един чан, да ми звъни и да се чува надалеко... да не се изгубя в Планината, в горите Тилилейски... - щом става с поръчки... и ако не са затворили дюкяните Калоферци..
:-)))
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - . . . А, на мене един чан, да ми звъни и ...
23.07.2015 19:08
indiram написа:
... А, на мене един чан, да ми звъни и да се чува надалеко... да не се изгубя в Планината, в горите Тилилейски... - щом става с поръчки... и ако не са затворили дюкяните Калоферци..
:-)))

Готово, вече е договорено!
Чу
цитирай
12. indiram - Уау!
23.07.2015 19:56
... Казал си, Пич!
:-)))
цитирай
13. andromen - ...за последствията не питам...
23.07.2015 20:17
за последствията не питам...А и няма защо. Получил се е стих на Пич.
Това звание, в нашите географски ширини, се тачи повече от сър.
Поздрави.
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - . . . Казал си, Пич! :-))) Аз д...
24.07.2015 08:33
indiram написа:
... Казал си, Пич!
:-)))

Аз думата си надве не цепя.
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - за последствията не питам. . . А и ...
24.07.2015 08:34
andromen написа:
за последствията не питам...А и няма защо. Получил се е стих на Пич.
Това звание, в нашите географски ширини, се тачи повече от сър.
Поздрави.

При толкова много педерасти наоколо "Пич!" си е направо титла! :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9355135
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930