Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2015 07:23 - КРЪГЧЕТА ДИМ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5032 Коментари: 12 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Горчи ми вече всяка глътка въздух.
И давя се в лютив тютюнев дим.
И се изплъзва... как ми се изплъзва! –
все по-далеч Вълшебният килим.

Друг нека дири страсти и неволи,
възторзи, тържества и суети.
Аз доживях душата ми да моли
Бог грешните ми стъпки да прости.

Безумствата из мъжките ми нощи
да ми изтрие в мозъка с парцал.
И – доживял в смиренията прошки! –
във прошка аз да се превърна цял.

И да забравя всичкото, което
ще ми тежи на полета – отвъд.
Поетът не умира под небето.
В небето почва неговият път.

Нахълтвам в нелюдимите Вселени
с илюзията, че съм ви необходим.
И в стихчетата мои споделени
пак ще ви пущам кръгчета от дим.




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - Благодаря ти за поезията, Чу! Не...
30.03.2015 08:11
Благодаря ти за поезията, Чу! Необходим си - и още как! Без твоите "кръгчета" пейзажът си е направо раиран :-)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Благодаря ти за поезията, Чу! Не...
30.03.2015 08:13
ili4e написа:
Благодаря ти за поезията, Чу! Необходим си - и още как! Без твоите "кръгчета" пейзажът си е направо раиран :-)

Черпя едно боро с кафето! Може да ти натъпча и една луличка с басма тютюнец, Иличе! :-)))
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! * ! * ! *
30.03.2015 09:32
Най-лесният коментар е да цитираш стих или два от дадена творба. И аз го правя, но с надеждата, че съм открил златния пирон, който я крепи за стената не като обикновен плакат, а като майсторско свидетелство в махагонова рамка.
"И да забравя всичкото, което
ще ми тежи на полета – отвъд.
Поетът не умира под небето.
В небето почва неговият път."
И баща ми имаше найсторско свидетелство за шивач, висеше на стената, но беше толкова муден, че сам го свали и нейде то се попиля. Захвана се с друга работа. А ти, Валери. хем си майстор, хем си сръчен и плодовит, яхнал не един Пегас, а обяздил цял табун коне - армията от думи, която се подчинява така естествено, сякаш следи кръгчетата дим от лулата на своя пълководец, както оркестрантите не изпускат с периферното си зрение вълшебните ръце на диригента.
Поздрави! И извинявай за многото думи. Дано и аз съм ги строил подобаващо...
П и е р
цитирай
4. zemela - "Поетът не умира под небето. В ...
30.03.2015 09:34
"Поетът не умира под небето.
В небето почва неговият път."

Закова ме! Поздрави, Капитане!
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Най-лесният коментар е да цитираш ...
30.03.2015 09:51
pvdaskalov написа:
Най-лесният коментар е да цитираш стих или два от дадена творба. И аз го правя, но с надеждата, че съм открил златния пирон, който я крепи за стената не като обикновен плакат, а като майсторско свидетелство в махагонова рамка.
"И да забравя всичкото, което
ще ми тежи на полета – отвъд.
Поетът не умира под небето.
В небето почва неговият път."
И баща ми имаше найсторско свидетелство за шивач, висеше на стената, но беше толкова муден, че сам го свали и нейде то се попиля. Захвана се с друга работа. А ти, Валери. хем си майстор, хем си сръчен и плодовит, яхнал не един Пегас, а обяздил цял табун коне - армията от думи, която се подчинява така естествено, сякаш следи кръгчетата дим от лулата на своя пълководец, както оркестрантите не изпускат с периферното си зрение вълшебните ръце на диригента.
Поздрави! И извинявай за многото думи. Дано и аз съм ги строил подобаващо...
П и е р

Ти си Генералисимус из думичките! :-)))
Благодаря, Пиер, сега ще чакам разказа за Стария шивач. Знаеш ли, че и моят баща е чиракувал тоя занаят, странно съвпадение.
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - "Поетът не умира под небето. В ...
30.03.2015 09:51
zemela написа:
"Поетът не умира под небето.
В небето почва неговият път."

Закова ме! Поздрави, Капитане!

Благодаря, zemela, и лека нова седмица!
Чу
цитирай
7. yotovava - Поетът не умира под небето. В небето ...
30.03.2015 19:02
Поетът не умира под небето.
В небето почва неговият път.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Поетът не умира под небето. В небето ...
30.03.2015 19:33
yotovava написа:
Поетът не умира под небето.
В небето почва неговият път.

Трябва да се научим да ходим и по облаци, Валюше? :-)))
Чу
цитирай
9. selena1 - Bravo, Maestro.
30.03.2015 20:34
Njamam dumi!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Njamam dumi! И аз губя ум и дум, ...
30.03.2015 20:50
selena1 написа:
Njamam dumi!

И аз губя ум и дум, като те зърна! :-)))
Чу
цитирай
11. favn56 - Само това запази, поете, то е непреходно.
30.03.2015 22:29
Безумствата из мъжките ми нощи
да ми изтрие в мозъка с парцал.
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Безумствата из мъжките ми нощи да ...
31.03.2015 07:34
favn56 написа:
Безумствата из мъжките ми нощи
да ми изтрие в мозъка с парцал.

Ако е само това, Фавне, какъв е смисълът?
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9371386
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930