Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2015 07:12 - МАЛКА ПЕСЕН ПРЕД БОГА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3361 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 29.03.2015 09:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Почакай, Боже, ако съм ти мил? –
и – ако нещо зло не ми се пише.
Все още аз не съм се разплатил
за хубостите, дадени ми свише.

За даром дадената синева.
За вятъра в планинското усое.
За вихрите из лятната трева,
с момичето, което беше мое.

За книгите, които съм прочел,
и книгите, които съм написал –
и за това, че в мене Вилхелм Тел
не се преобрази на Кума Лиса.

Бих ти изпратил даже банков чек
по листопада в градските алеи.
За туй, че просто бях добър човек –
не пих – и хляб не ядох със злодеи.

Носи от мен на мама стрък цветя?
На тати дай му винце? – да е весел.
А колкото до мен, ще си платя! –
когато дойда – с тази малка песен.




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Добро утро, Валери, и благодаря за ...
29.03.2015 08:56
Добро утро, Валери, и благодаря за поетичното великолепие.
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Валери, и благодаря за ...
29.03.2015 09:22
yotovava написа:
Добро утро, Валери, и благодаря за поетичното великолепие.

Добро утро, девойчице Валюше, утре пак да наминеш при старото Чудовище! :-)))
Чу
цитирай
3. ili4e - Браво, Майсторе Чу!
29.03.2015 09:55
Светла е неделята с твоите стихове!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Светла е неделята с твоите стихо...
29.03.2015 10:10
ili4e написа:
Светла е неделята с твоите стихове!

Лека неделя и за теб, Иличе!
Благодаря.
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
29.03.2015 10:20
Брилянтно, откъдето и да го погледнеш.Но въздейства най-вече в рецитал. Когато го зачетох на глас и съпругата ми да го чуе, гласът ми се разтрепера не къде да е, а на двата стиха след "Все още аз не съм се разплатил", а именно:
"За книгите, които съм прочел,
и книгите, които съм написал"
Щом не е забравена Кума Лиса, може ли, Валери, да включиш тази творба за четенето в Калофер? Там ловците са повече от населението. Интересно, и на мене от няколко дни тази хитруша в главата ми се върти. Ето началото:
Кума Лиса
писмо написа,
че заедно с Кумеца
и Баба Меца
в Калофер искат да гостуват...
и т.н.
Ти, Валери, продължаваш да си сериозен, задълбочен, но се прокрадват тук-там симптоми, че и ти за децата ще пропишеш... Така ли е или се лъжа?
Приятен ден и не забравяй какво обеща на девойчицата, че и старчоците като мен чакат на опашка теб да прочетат.
П и е р
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Брилянтно, откъдето и да го погл...
29.03.2015 12:07
pvdaskalov написа:
Брилянтно, откъдето и да го погледнеш.Но въздейства най-вече в рецитал. Когато го зачетох на глас и съпругата ми да го чуе, гласът ми се разтрепера не къде да е, а на двата стиха след "Все още аз не съм се разплатил", а именно:
"За книгите, които съм прочел,
и книгите, които съм написал"
Щом не е забравена Кума Лиса, може ли, Валери, да включиш тази творба за четенето в Калофер? Там ловците са повече от населението. Интересно, и на мене от няколко дни тази хитруша в главата ми се върти. Ето началото:
Кума Лиса
писмо написа,
че заедно с Кумеца
и Баба Меца
в Калофер искат да гостуват...
и т.н.
Ти, Валери, продължаваш да си сериозен, задълбочен, но се прокрадват тук-там симптоми, че и ти за децата ще пропишеш... Така ли е или се лъжа?
Приятен ден и не забравяй какво обеща на девойчицата, че и старчоците като мен чакат на опашка теб да прочетат.
П и е р

Станах дядо на внук Борис, някой ден сигурно ще напиша и детски стихове, Пиер.
Гледам твърде сериозно на литературата за деца, точно заради това все още не смея да почна.
Благодаря.
Чу
цитирай
7. favn56 - Друго няма...
29.03.2015 19:07
За туй, че просто бях добър човек –
не пих – и хляб не ядох със злодеи.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - За туй, че просто бях добър човек ...
29.03.2015 19:23
favn56 написа:
За туй, че просто бях добър човек –
не пих – и хляб не ядох със злодеи.

Мисля, че душата го заслужава, Фавне.
Тя е най-чистото и най-непроменимото нещо в нас.
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9349512
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031