Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2015 07:30 - ОБЕКТИВИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4476 Коментари: 11 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На колко фотографи по света
случайно съм попадал в обектива?
На, онзи ден взех вестник да чета –
и – хоп! – си гледам мутрата красива.

Непостижим, сюблимен и велик! –
направо пришълец от други ери.
Но, вгледаш ли се в тоя чуден лик,
си казваш: – А бе, туй си е Валери!

Наместо да ми каже: – Hello, boy! –
и да го черпя водка без салата,
нащракал ме е! – както тегля в брой
последните пари от банкомата.

Дори и мама снощи каза: – Да!
Видяхме те във вчерашния вестник.
Какъв си хубав! – с бялата брада
и с тоя вперен поглед на несвестник.

На снимката изглеждам като жив! –
пък и сетрето страшно ми отива.
Ма бива ли чак тъй да съм красив? –
е, може, ама чак пък тъй – не бива!

И трябва нещо спешно да реша,
преди да блесне мълнията моя –
да си направим селфи с теб, душа? –
а после да изчезнем на завоя.

И – днес, дори със риск да стане гаф,
вървя – брада разчорлил като грива.
Ако ви срещне някой фотограф,
хвърлете се директно в обектива!




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - Хрърлям се :-) Страхотен си, Вал...
31.03.2015 07:49
Хрърлям се :-) Страхотен си, Валери!!! ери-ери-ериии )))
цитирай
2. yotovava - :)))))))))))))))))))))))))))))
31.03.2015 07:50
Ма бива ли чак тъй да съм красив? –
е, може, ама чак пък тъй – не бива!
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Хрърлям се :-) Страхотен си, Вал...
31.03.2015 07:51
ili4e написа:
Хрърлям се :-) Страхотен си, Валери!!! ери-ери-ериии )))

Ела да си щракнем едно селфи, Иличе, че да те имам за спомен! :-)))
Чу
цитирай
4. анонимен - направо ме разсъни и светнах в об...
31.03.2015 07:54
направо ме разсъни и светнах в обектива
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Ма бива ли чак тъй да съм красив? –...
31.03.2015 08:05
yotovava написа:
Ма бива ли чак тъй да съм красив? –
е, може, ама чак пък тъй – не бива!

Кво си говориш, Валюше, направо чупя обектива! Красота! :-)))
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - направо ме разсъни и светнах в об...
31.03.2015 08:07
40skies написа:
направо ме разсъни и светнах в обектива

Трябва да "инициираме", както е модерно да се казва, Чоски, една среща на блогърите - и да се нащракаме на групова снимка всички! :-)))
Чу
цитирай
7. zemela - Явно си фотогеничен:) Усмихнат ...
31.03.2015 08:25
Явно си фотогеничен:) Усмихнат ден, Капитане!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Явно си фотогеничен:) Усмихнат ...
31.03.2015 08:42
zemela написа:
Явно си фотогеничен:) Усмихнат ден, Капитане!

Дори много! :-))))))))))))))))
Чу
цитирай
9. pvdaskalov - * ! *
31.03.2015 09:37
Щастлив си ти, Валери,
щом на снимка се познаваш!
А аз, застанал прав пред огледало
на тоз отсреща викам "Ало, ало,
ти кой си, дето ми се блещиш?"

Майтапът настрана, но
пирона златен рано, рано
пак намерих: „Да си направим,
казваш, селфи с теб, душа.”
Ей, Богу! От възторг ми иде да крещя,

Представих си такваз картина –
на селфито наистина сте вий двамина –
ти в сетре, „брада разчорлил като грива”
зад теб душата, чисто гола, чудна дива,
прегръща те, лице на рамото опряла,

полувидение, полупрозрение, полупрозрачна –
като мъглявина на свода мрачен.

Ех, Валери, колкото и да се напъвам,
непрекъснато се спъвам.
Отивам си при мойта проза,
макар и тя да ме боде кат роза.
П и е р

цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Щастлив си ти, Валери, щом на снимка ...
31.03.2015 10:29
pvdaskalov написа:
Щастлив си ти, Валери,
щом на снимка се познаваш!
А аз, застанал прав пред огледало
на тоз отсреща викам "Ало, ало,
ти кой си, дето ми се блещиш?"

Майтапът настрана, но
пирона златен рано, рано
пак намерих: „Да си направим,
казваш, селфи с теб, душа.”
Ей, Богу! От възторг ми иде да крещя,

Представих си такваз картина –
на селфито наистина сте вий двамина –
ти в сетре, „брада разчорлил като грива”
зад теб душата, чисто гола, чудна дива,
прегръща те, лице на рамато опряла,

полувидение, полупрозрение, полупрозрачна –
като мъглявина на свода мрачен.

Ех, Валери, колкото и да се напъвам,
непрекъснато се спъвам.
Отивам си при мойта проза,
макар и тя да ме боде кат роза.
П и е р


Благодаря за светлото чувство, Пиер!
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Така си е, Чу. . . красив и закачлив ...
01.04.2015 07:30
анонимен написа:
Така си е, Чу...красив и закачлив си!

Тъй, тъй... умря циганката! :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9367138
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930