Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2010 22:47 - ПОРЕДНИЯТ ЧЕРЕП НА ЙОРИК
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 9910 Коментари: 34 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Чай на закуска. Салам на обяд. Кифла следобед. Три бирички вечер.
Среден живот. Нито Рай. Нито Ад. Време за обич. Тече. И изтече.
Работа. Слава. Пари. И жени. Стихчета. Пиене. Дребни дечица.
Колко слънца подир колко луни гоня погачата в чужда пшеница?

Аз да не съм някой житен бегач? Вик съм надал във кошара със слама.
Цял ден снова между песен и плач. Щастие търся, ­ но щастие няма.
В тъпа панелка, в колибка, в палат ­ Господ на всички ни бие ни шута.
И ми остава да гледам със яд как се разпадам със всяка минута.

Как се превръща от мисъл във тлен на белоцветните вишни компота.
Как не остава и косъм от мен. Косъм, на който висеше живота.
Как ­ безхаберен, възторжен и див ­ пак се събуждам, щом чуя петела. ­
И се срамувам, че още съм жив, след като паднах с Вапцаров в тунела.

Трябва да стана, да тръгна навън. И да вървя. Без посока. Без мисъл.
Трябва да скоча от дългия сън. Всички будилници съм си курдисал.
Стене в съня ми дълбоката нощ. Хърка светът, на чаршафа туширан.
С кикот, със песен, с шамар или нож ­ трябва на изгрева да акуширам.

Иначе, както живея ­ самси, в треска, сред голи стени и вторачен,
както свещицата моя гаси Господ, но пука му-дреме обаче,
ще се кача на последния влак. Рикша. Совалка. Космически кораб.
Или ще пукна ­ тъжен глупак.
Просто ­ поредният череп на Йорик.

image



Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - Обичам черепи :)
30.12.2010 23:12
Но така и не си купих ни един :) От суеверие :)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Но така и не си купих ни един :) От с...
30.12.2010 23:17
svoboda64 написа:
Но така и не си купих ни един :) От суеверие :)

Някой ден, ако ти се случи път, слез в катакомбите на Сицилия, там монасите от Ордена на капуцините са мумифицирали стотици свои близки, ще се нагледаш.
Аз не ща.
Благодаря, че прочете, Свобода.
Чу
цитирай
3. mimayordanova - Пфуууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууу
30.12.2010 23:24
Колко слънца подир колко луни гоня погачата в чужда пшеница?
.
.
.
В тъпа панелка, в колибка, в палат ­ Господ на всички ни бие ни шута.
И ми остава да гледам със яд как се разпадам със всяка минута.
.
.
.
Как не остава и косъм от мен. Косъм, на който висеше живота.
.
.
.
...
Цял ден те мълча.
И се ЧУдя...
Издишваш ли ме,
или те вдишвам?
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Колко слънца подир колко луни гоня ...
30.12.2010 23:26
mimayordanova написа:
Колко слънца подир колко луни гоня погачата в чужда пшеница?
.
.
.
В тъпа панелка, в колибка, в палат ­ Господ на всички ни бие ни шута.
И ми остава да гледам със яд как се разпадам със всяка минута.
.
.
.
Как не остава и косъм от мен. Косъм, на който висеше живота.
.
.
.
...
Цял ден те мълча.
И се ЧУдя...
Издишваш ли ме,
или те вдишвам?

Въпрос с повишена трудност дори за Чудовище, Мима. :-)))
Чу
цитирай
5. smile999 - Тъжно!
30.12.2010 23:29
А smile често търси самота.
Живот - различен, многоцветен.Всеки го вижда от своя ъгъл.
Ех, Чу...
Високо си Мастер!
Скачам, скачам и...хоп, на дупарата си.:-)))
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - А smile често търси самота. Живот - ...
30.12.2010 23:32
smile999 написа:
А smile често търси самота.
Живот - различен, многоцветен.Всеки го вижда от своя ъгъл.
Ех, Чу...
Високо си Мастер!
Скачам, скачам и...хоп, на дупарата си.:-)))

Щом се храниш ти обилно
с мандаринки и банани,
ще подскачаш много силно -
и голям Маймун ще станеш! :-)))))))))))
Благодаря, че дойде от джунглата, Маймунче!
Чю
цитирай
7. pollypetkova - Нито рай. Нито ад. Някъде по средата ...
31.12.2010 00:37
Нито рай.Нито ад.
Някъде по средата прочетох стих.
И беше много високо.
Едва го просричах...
На глътки,на капки,
на дъх....
Много си.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Нито рай. Нито ад. Някъде по средата ...
31.12.2010 00:39
pollypetkova написа:
Нито рай.Нито ад.
Някъде по средата прочетох стих.
И беше много високо.
Едва го просричах...
На глътки,на капки,
на дъх....
Много си.

И аз там - нейде по средата, ги пиша.
Благодаря!
Чу
цитирай
9. samokova - Просто бъди! То да си задаваш много ...
31.12.2010 02:00
Просто бъди! То да си задаваш много въпроси не е лошо, ама ако не смогваш да си отговаряш... :)
Черепите са вечни, като душите... а някой намирал ли е душа?
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Просто бъди! То да си задаваш много ...
31.12.2010 08:42
samokova написа:
Просто бъди! То да си задаваш много въпроси не е лошо, ама ако не смогваш да си отговаряш... :)
Черепите са вечни, като душите... а някой намирал ли е душа?

Цял живот, че и в отвъдния, си летим подир душата - и накрая тя отлита от нас.
Чу
цитирай
11. yotovava - Поздрав, Чу!
31.12.2010 09:19
От живота никой не излязъл жив.
Валя
цитирай
12. petgen - Я замени чая с живителното мляко и ще ...
31.12.2010 09:22
Я замени чая с живителното мляко и ще се почувстваш младенец, и светла песен ще запееш:))))) Качвай я! И светло да ти е, и топло, защото е последният ден на декември, защото утре е всичкото, което светло очакваш...Да бъде!
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - От живота никой не излязъл жив. В...
31.12.2010 09:24
yotovava написа:
От живота никой не излязъл жив.
Валя

Благодаря, Валя!
Утехата е обаче, че влизаме в някой следващ живот! :-)))
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Я замени чая с живителното мляко и ще ...
31.12.2010 09:25
petgen написа:
Я замени чая с живителното мляко и ще се почувстваш младенец, и светла песен ще запееш:))))) Качвай я! И светло да ти е, и топло, защото е последният ден на декември, защото утре е всичкото, което светло очакваш...Да бъде!

Да бъде, Генке!
Весело посрещане на Новата!
Чу
цитирай
15. ili4e - е това е поезия!
31.12.2010 10:09
е това е поезия!
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - е това е поезия! Неандерталска ...
31.12.2010 10:13
ili4e написа:
е това е поезия!

Неандерталска направа! :-))))))))
Чу
цитирай
17. kapito - Няма повече да те чета :))))))))...
31.12.2010 11:06
Няма повече да те чета :))))))))
Припознавам се и ми вкарваш комплекси :))))))
Ш'та чакам на табла :)
Много ми хареса, тук особено много се разпознах :
"Аз да не съм някой житен бегач? Вик съм надал във кошара със слама.
Цял ден снова между песен и плач. Щастие търся, ­ но щастие няма.
В тъпа панелка, в колибка, в палат ­ Господ на всички ни бие ни шута.
И ми остава да гледам със яд как се разпадам със всяка минута."
Поздравления, ПРИЗВАНИЕ !
Аз :)
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Няма повече да те чета :))))))))...
31.12.2010 11:16
kapito написа:
Няма повече да те чета :))))))))
Припознавам се и ми вкарваш комплекси :))))))
Ш'та чакам на табла :)
Много ми хареса, тук особено много се разпознах :
"Аз да не съм някой житен бегач? Вик съм надал във кошара със слама.
Цял ден снова между песен и плач. Щастие търся, ­ но щастие няма.
В тъпа панелка, в колибка, в палат ­ Господ на всички ни бие ни шута.
И ми остава да гледам със яд как се разпадам със всяка минута."
Поздравления, ПРИЗВАНИЕ !
Аз :)

Глей ся, Капито... мини днес през библиотеката и вземи само томчето ми "Влиянието на гелето върху психиката на противника" - и в новогодишната нощ си го разлисти под елхата, действа оздравително! :-))))))))
Весело посрещане на Новата 2011-а година!
Чу
цитирай
19. kapito - Да ти имам томчетата аз :) Вземи ...
31.12.2010 11:19
Да ти имам томчетата аз :)
Вземи пример от мен и напиши един учебник :)
Ако не знаеш как - прочети моя!
:)))))))))))))))
Много веселба и за теб в Новогодишната нощ !
Аз:)
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Да ти имам томчетата аз :) Вземи ...
31.12.2010 11:24
kapito написа:
Да ти имам томчетата аз :)
Вземи пример от мен и напиши един учебник :)
Ако не знаеш как - прочети моя!
:)))))))))))))))
Много веселба и за теб в Новогодишната нощ !
Аз:)

Моите учебници по гюлбара се пазят в личния сейф на Папата във Ватикана, ще ти ходатайствам да те пуснат тъдява, тъкмо ще хвърлите с Наместника на Спасителя една мешана! :-)))
Чу
цитирай
21. kapito - ееее, че той всеки може да напише по ...
31.12.2010 11:42
ееее, че той всеки може да напише по гюлбара учебник! :)
виж, разлистИ моя за тапата - просто за информация какво те чака :))
Аз :)
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - ееее, че той всеки може да напише по ...
31.12.2010 11:47
kapito написа:
ееее, че той всеки може да напише по гюлбара учебник! :)
виж, разлистИ моя за тапата - просто за информация какво те чака :))
Аз :)

Какво ме чака ли? Ще те качвам на Марс - колкото, и когато си поискам!
Чу
цитирай
23. kapito - за последно спамя :)
31.12.2010 11:59
Ще ме видиш на Марс, ама през крив макарон :P
Аз :)
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Ще ме видиш на Марс, ама през крив ...
31.12.2010 12:01
kapito написа:
Ще ме видиш на Марс, ама през крив макарон :P
Аз :)

! :-)
цитирай
25. ladydream - ". . . Как се превръща от мисъл ...
31.12.2010 12:10
"...Как се превръща от мисъл във тлен на белоцветните вишни компота.
Как не остава и косъм от мен. Косъм, на който висеше живота..."

Нека и Новата е щедра на толкова великолепие от чувствомислия и колкото рими, толкова и емоционални и финансови радости!
цитирай
26. анонимен - софийска вещица
31.12.2010 12:23
Обичам морски чудовища!
И стиховете им.
Щастливи часове тази нощ!
цитирай
27. deleted-4udovi6teto - ". . . Как се превръща от мисъл ...
31.12.2010 12:56
ladydream написа:
"...Как се превръща от мисъл във тлен на белоцветните вишни компота.
Как не остава и косъм от мен. Косъм, на който висеше живота..."

Нека и Новата е щедра на толкова великолепие от чувствомислия и колкото рими, толкова и емоционални и финансови радости!

Финансовите радости все не достигат, чедо, до менито, те отиват при други чудовища, ама чул те Бог за другото! :-))))))))
Щастлива да е и за теб Новата 2011-а година!
Чу
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Обичам морски чудовища! И сти...
31.12.2010 12:57
анонимен написа:
Обичам морски чудовища!
И стиховете им.
Щастливи часове тази нощ!

Благодаря, Софийска вещице! :-))))))))
Щастлива Новата 2011-а година и за теб!
Чу
цитирай
29. hristo27 - Е, сега вече утрепа рибата! :)))...
31.12.2010 15:12
Е, сега вече утрепа рибата! :))))

Няма как да те подмина днес преди да ти честитя през Новата 2011 - ако не можеш друго, поне да си останеш същото ЧУДОвище!
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Е, сега вече утрепа рибата! :)))...
31.12.2010 16:00
hristo27 написа:
Е, сега вече утрепа рибата! :))))

Няма как да те подмина днес преди да ти честитя през Новата 2011 - ако не можеш друго, поне да си останеш същото ЧУДОвище!

Благодаря, Христо! Да бъде светла и празнична тази нощ - и щастлива да ти е Новата 2011-а година!
Чу
цитирай
31. анонимен - поредният череп на Йорик
31.12.2010 18:49
остава само да пита: къде е тука най-близкия интернетен допън?
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - остава само да пита: къде е тука н...
31.12.2010 18:59
анонимен написа:
остава само да пита: къде е тука най-близкия интернетен допън?

Като го гледам как се е наточил, може и да запита! :-)))
Аха, да проговори!
Чу
цитирай
33. анонимен - Як Веселяк -- Чета Ти нещата, ЧУДО с призвание.
01.01.2011 17:45
Казвам "БРАВИСИМО"! И нека Вулкана Ти затрупва Помпей и"помпейчетата"!
Не съм се обаждал по ред обективни (и субективни) причини, което не значи,
че не съм присъствал (верно от дъжд на вятър). Използвам случая да изразя възхищението си от цялата гилдия, заредена с добронамереност, освободена
от "чичкопаричковците".
Каня Теб и Гостите на Твоето парти да ме посетите!Ще Ви посрещна на прага с хляб и сол. Ще Ви гостя с домашна греяна с мед мерена реч.
Честита грейнала от добронамереност, здраве, късмет и успехи НОВА ГОДИНА!
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - Казвам "БРАВИСИМО"! И ...
01.01.2011 17:58
анонимен написа:
Казвам "БРАВИСИМО"! И нека Вулкана Ти затрупва Помпей и"помпейчетата"!
Не съм се обаждал по ред обективни (и субективни) причини, което не значи,
че не съм присъствал (верно от дъжд на вятър). Използвам случая да изразя възхищението си от цялата гилдия, заредена с добронамереност, освободена
от "чичкопаричковците".
Каня Теб и Гостите на Твоето парти да ме посетите!Ще Ви посрещна на прага с хляб и сол. Ще Ви гостя с домашна греяна с мед мерена реч.
Честита грейнала от добронамереност, здраве, късмет и успехи НОВА ГОДИНА!

ЧНГ, Веселяк!
Благодаря, че дойде!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373705
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930