Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2016 06:00 - ВЪЗХВАЛА НА ПРЯСНОТО МЛЯКО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2938 Коментари: 12 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

... дали защото остарявам яко 
и трайно я подкарах към стоте, 
си пийвам напоследък прясно мляко – 
и бирата отказах въобще, 
не се поглеждам вече в огледало, 
направо светя като полилей, 
и джипито ми вика: – Страшно тяло,
направо къртиш, як си като змей!
На, онзи ден разтъпках се из парка, 
по изгрев леко кросче завъртях, 
и Варна нещо с мен се изгъбарка? – 
ме кръсти Шао-Линския монах!
Закусвам само корнифлейкс и кускус – 
и по природа толкова съм тих, 
че бицепсът ми спря да бъде мускул
във римата на третия ми стих,
на път съм да откажа и жените! – 
макар да не изглеждам неглиже, 
и в своята монашеска обител 
по цяла нощ да скачам на въже.
И – трицепса напомпил мноо яко, 
във млякото ви бъркам нишесте...

Тоз, който падне – ах! – от прясно мляко, 
той ще живее даже след стоте!

    



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - Е, браво!
27.11.2016 08:29
Възхита пред майсторството, Валерий! Лекотата, с която пишеш, е поразяваща, а колажът е прекрасен! Досещам се кой му е авторът!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Възхита пред майсторството, Ва...
27.11.2016 08:34
ili4e написа:
Възхита пред майсторството, Валерий! Лекотата, с която пишеш, е поразяваща, а колажът е прекрасен! Досещам се кой му е авторът!

Колажът е на Валя Йотова, забравих да отбележа.
Благодаря, Иличе.
Чу
цитирай
3. poliqor - Отново си блестящ, Маестро.
27.11.2016 09:05
Браво и на Валя Йотова!
Досещам се кой ти е обърнал палеца! :-)
цитирай
4. pvdaskalov - * ! *
27.11.2016 09:24
И аз видях се във колаж, мержелея се като мираж някъде сред пепелищата на Марс! Какъв ужасен фарс! Но вместо да се впрегна като барс,
надух се яко плондер. Горкият Стиви Уондър, не може да ме види...
Валери, имам си една мечта - на плажа край морето да събирам миди.
Какво да кажа? Софийската мъгла е сякаш захарен памук. Ех, и аз да имах крава, щях да пия мляко до забрава.
Сега, сериозно! Ако те радват похвалите от нас, простосмъртните, имаш ги. Но ако не ми одобриш коментара, ще те издам, че в четвъртия стих, броено отдолу нагоре имаш правописна грешка. Защо броя наобратно? Защото рано-рано днеска съзрях информация, която ме хвърли във треска:
http://www.dnes/zvezdi/2016/11/19/zvezdite-pokazvat-gyrdite-si-otdolu-nagore.322806
Усмихни се, Валери!
И ми прости за закачките...
Поздрави от майстора на палачинки
чичо ти П и е р.
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - И аз видях се във колаж, мержелея се ...
27.11.2016 09:48
pvdaskalov написа:
И аз видях се във колаж, мержелея се като мираж някъде сред пепелищата на Марс! Какъв ужасен фарс! Но вместо да се впрегна като барс,
надух се яко плондер. Горкият Стиви Уондър, не може да ме види...
Валери, имам си една мечта - на плажа край морето да събирам миди.
Какво да кажа? Софийската мъгла е сякаш захарен памук. Ех, и аз да имах крава, щях да пия мляко до забрава.
Сега, сериозно! Ако те радват похвалите от нас, простосмъртните, имаш ги. Но ако не ми одобриш коментара, ще те издам, че в четвъртия стих, броено отдолу нагоре имаш правописна грешка. Защо броя наобратно? Защото рано-рано днеска съзрях информация, която ме хвърли във треска:
http://www/zvezdi/2016/11/19/zvezdite-pokazvat-gyrdite-si-otdolu-nagore.322806
Усмихни се, Валери!
И ми прости за закачките...
Поздрави от майстора на палачинки
чичо ти П и е р.

А бе, Чичо Пепи... опасен си! Къде я видя тая грешка! :-))))))
Да си дам ли бележника? Или да викна тати на родителска среща? :-))))))
Благодаря ти!
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Браво и на Валя Йотова! Досещам се ...
27.11.2016 09:50
poliqor написа:
Браво и на Валя Йотова!
Досещам се кой ти е обърнал палеца! :-)

Знаеш ли, писнало ми е да се занимавам с недоебани копучки!
Чу
цитирай
7. pvdaskalov - * 2 *
27.11.2016 10:44
"И – трицепса напомпил МНОО яко..."
Валери, най-после намерих доказателство кой е прав. Ти разбира се!
Ето:
Малии мноо пияни не знаят къде са - YouTube
https://www.youtube/watch?v=iZsE6UyvwGk

Понякога и аз имам нагон за някой и друг жаргон... Но този ме смая. А аз да не зная, че съм абсолютно де-мо-де или както казват на Острова: outside of the fashion
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - "И – трицепса напомпил МНОО ...
27.11.2016 11:30
pvdaskalov написа:
"И – трицепса напомпил МНОО яко..."
Валери, най-после намерих доказателство кой е прав. Ти разбира се!
Ето:
Малии мноо пияни не знаят къде са - YouTube
https://www/watch?v=iZsE6UyvwGk

Понякога и аз имам нагон за някой и друг жаргон... Но този ме смая. А аз да не зная, че съм абсолютно де-мо-де или както казват на Острова: outside of the fashion

Ееееее... значи родителската среща с тати се отлага, тъй ли да разбирам коментара ти, Чичо Пепи? :-))))))))
Хубава неделя за теб и Леля Лида!
Чу

цитирай
9. selena1 - Bravo Maestro!
27.11.2016 13:12
Neam dumi.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Neam dumi. Пред такова прясно мляко ...
27.11.2016 15:48
selena1 написа:
Neam dumi.

Пред такова прясно мляко - и аз!
Чу
цитирай
11. indiram - Здравей, Валери!
27.11.2016 21:46
А така, де, за усмивки е време, :-)))
...
Джипито ти право говори, Валери! - вярвай му!
...
Жив и здрав бъди!
Поздрави на ранобудна Варна от Родопа!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - А така, де, за усмивки е време, :-...
28.11.2016 08:01
indiram написа:
А така, де, за усмивки е време, :-)))
...
Джипито ти право говори, Валери! - вярвай му!
...
Жив и здрав бъди!
Поздрави на ранобудна Варна от Родопа!

Благодаря, Индирам!
Поздрав на Голямата планина и на Щаба на флота в нея! :-)))))))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373991
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930