Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2016 15:44 - МЪЖКА НОЩ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3121 Коментари: 8 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... нали си падам мъничко естет,
и – щом от глад стомахът ми засвири,
вечерям две филийки със пастет
и с тях изпивам три студени бири,
понякога играя сам на шах,
със второто ми Аз въртим гюлбара,
или в буриите на Йохан Бах
издухвам си проклетата цигара,
а сетне гледам филма с Джони Деп,
или атласа листя с показалец,
и всяка вечер мисля си за теб,
додето изпровождам своя залез,
и все си казвам, че ще позвъниш,
ще влезеш – по-безшумна и от пума,
и от парфюма ти мейд ин Париж –
„Коко Шрапнел”! – ще губя ум и дума,
ще чакам аз – стар варненски сархош,
да смъкнеш вратовръзката ми „Gucci”.

И да повярвам – в мъжката ми нощ
най-сетне – с теб! – и чудото се случи.






Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. selena1 - Pravo v desjatkata=
24.08.2016 18:55
Koko Shrapnel :-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
24.08.2016 19:47
Заради това гениално хрумване
"...в буриите на Йохан Бах
издухвам си проклетата цигара..."
няма да ти напомням, че вече не пушиш.
Ха, наздраве, Чу! Тази вечер и аз ще пийна, защото днес прокопавах каналчета с ъглошлайф в стените на бараката-библиотека за тиви и интернет. Нагълтах се, понеже съм много умен и не си сложих тензух пред муцуната, с толква прах, колкото не съм погълнал матреал за три години, носен от пустинните ветрове (гибли) в Либия.
За сведение, синът пържи в момента шайби от акула. Като му прочетох твоето стихотворение с все сила да надвикам цвърченето в тигана, той рече "И ние имаме бира".
Затова казах наздраве.
П и е р
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Заради това гениално хрумване ...
24.08.2016 20:03
pvdaskalov написа:
Заради това гениално хрумване
"...в буриите на Йохан Бах
издухвам си проклетата цигара..."
няма да ти напомням, че вече не пушиш.
Ха, наздраве, Чу! Тази вечер и аз ще пийна, защото днес прокопавах каналчета с ъглошлайф в стените на бараката-библиотека за тиви и интернет. Нагълтах се, понеже съм много умен и не си сложих тензух пред муцуната, с толква прах, колкото не съм погълнал матреал за три години, носен от пустинните ветрове (гибли) в Либия.
За сведение, синът пържи в момента шайби от акула. Като му прочетох твоето стихотворение с все сила да надвикам цвърченето в тигана, той рече "И ние имаме бира".
Затова казах наздраве.
П и е р

Що мъчиш момчето със стихове, като имате бира? Друг път не прави тази грешка!
Наздраве, Пиер!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Koko Shrapnel :-) !!!!!!!!!!!!...
24.08.2016 20:03
selena1 написа:
Koko Shrapnel :-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Благодаря, имаш точно око за хрумката.
Чу
цитирай
5. indiram - Здравей, Валери!
25.08.2016 00:47
... По Икиндия (даже и след), при мене не се показа, че имаш ново стихо...
Хубаво е! - и не ми казвай, че ако не беше хубаво, нямаше да го публикуваш!
Отдавна престанах да играя карти, шах и табла...

Поздрави!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - . . . По Икиндия (даже и след), при ...
25.08.2016 06:45
indiram написа:
... По Икиндия (даже и след), при мене не се показа, че имаш ново стихо...
Хубаво е! - и не ми казвай, че ако не беше хубаво, нямаше да го публикуваш!
Отдавна престанах да играя карти, шах и табла...

Поздрави!

Може някой ден да хвърлим една мешана високо в Планината! От там до Марс е само един хвърлей вик в небето! :-)))
Чу
цитирай
7. indiram - :-)))
25.08.2016 15:02
... хвърлей вик! - хареса ми това съчетание още от стихотворението ти
РИСУВАМ ЦИГАНСКОТО ЛЯТО
:-)))
Поздрави!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - . . . хвърлей вик! - хареса ми това ...
25.08.2016 15:13
indiram написа:
... хвърлей вик! - хареса ми това съчетание още от стихотворението ти
РИСУВАМ ЦИГАНСКОТО ЛЯТО
:-)))
Поздрави!

Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373817
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930