Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2016 20:01 - ПАРТИЗАНСКИ ХИМН ЗА СЛАФЧО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2344 Коментари: 12 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Шумете, дебри и Балкани,
шумете, волни лесове! –
ний идем – бодри партизани,
на поход СлаФчо ни зове.

Той – СлаФчо, целий свят изчисти,
ошета СлаФчо у дома! –
от всички гадни руски глисти
направи СлаФчо дроб сарма! 
 
Вървим през нощи и засади,  
и – вместо шмайзер при сърце,
той – СлаФчо, патката си вади 
и стиска я със две ръце!
 
В Родопа, Рила и Пирина
и в горда Стара планина
ще пей народа до Амина! –
под СлаФчовите знамена.

Шумете, дебри и Балкани,
шумете, волни лесове! –
че тръгва СлаФчо партизанин! –
с народни верни синове!




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. born - Отново си перфектен !
22.08.2016 20:30
Слафчо заслужава тази възхвала ! Почитания !
цитирай
2. indiram - Здравей, Валери!
22.08.2016 20:31
А... А, таман влизам... че ходих да се нацопам у Егейското (Бялото) море....
Хайде да дадем друг нюанс (щото е модерно да се говори за нюанси) на СЛАФЧО... Ама, по-добре, може би, ти, Валери, ще го кажеш,... Щото, старите хора казват: Така е! ...
Поизложих се... забравила съм гръцкия...
.............................
В Родопа, Рила и Пирина
и в горда Стара планина
ще пей народа до Амина! –
под СлаФчовите знамена.
--------
СлаФчо, байряктарин ли?! - Дали е дошло време за партизани?!
...
Поздрави!
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Слафчо заслужава тази възхвала ! ...
22.08.2016 21:01
born написа:
Слафчо заслужава тази възхвала ! Почитания !

Дори обеща да почерпи със съвецка водка! :-)))
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - А. . . А, таман влизам. . . че ходих да ...
22.08.2016 21:02
indiram написа:
А... А, таман влизам... че ходих да се нацопам у Егейското (Бялото) море....
Хайде да дадем друг нюанс (щото е модерно да се говори за нюанси) на СЛАФЧО... Ама, по-добре, може би, ти, Валери, ще го кажеш,... Щото, старите хора казват: Така е! ...
Поизложих се... забравила съм гръцкия...
.............................
В Родопа, Рила и Пирина
и в горда Стара планина
ще пей народа до Амина! –
под СлаФчовите знамена.
--------
СлаФчо, байряктарин ли?! - Дали е дошло време за партизани?!
...
Поздрави!

Донесе ли ми 7 камъчета от Егея?
Чу
цитирай
5. indiram - ...
23.08.2016 03:24
... Беше ми малко по нерви... щото не ме слушат... казаха, че ще се поправят за следващото ходене, което ще е в близките дни... В това число и аз...
Пък, то там, няма камъни, ама ще потърся...
Поздрави!
Поздрави и на Черно море!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - . . . Беше ми малко по нерви. . . щото не ...
23.08.2016 07:07
indiram написа:
... Беше ми малко по нерви... щото не ме слушат... казаха, че ще се поправят за следващото ходене, което ще е в близките дни... В това число и аз...
Пък, то там, няма камъни, ама ще потърся...
Поздрави!
Поздрави и на Черно море!

Колко му е, ей сега ще сляза и ще му предам твоя "партизански" привет от Балкана! :-)))))))))))
Чу
цитирай
7. poliqor - Ами да!
23.08.2016 07:56
Откога го чакам тоз СлаФчо! Браво Чу!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Откога го чакам тоз СлаФчо! Браво ...
23.08.2016 08:22
poliqor написа:
Откога го чакам тоз СлаФчо! Браво Чу!

Хвана гората, ама на 9-и септемврий ще бъде пред паметника на съвецката армия с три карамфила и китарчето на гръб! :-))))))))))
Чу
цитирай
9. pvdaskalov - * ! *
23.08.2016 08:53
Вчера се обадих на лаборантката за спектралния анализ. Тя попита за каква проба става дума, аз й казах - за хапка от писюр кюфте. Тя ми рече да не си правя труда да пращам пробата, тъй като преди време е имала подобен случай и по Скайпа ми даде състава. Щях да го запазя в тайна, но ти пак подхвана Слафчо. Вероятно буквата "ф" в двета думи те е подсетила. И понеже съм на мнение, че си пилееш таланта на вятъра със този СлаФчо, ще издам съставките на писюр кюФтето: кайма, ориз, яйца, чубрица, лук, олио, домати, моркови, брашно, червен пипер, дафинов лист, черен пипер, сол и магданоз.
Иначе, перфектно си докарал стихотворението. Да ти завиди човек! Аз горе-долу разбирам от рима и стъпка, но ми бяга броят на сричките.
Жив и здрав, Маестро!
П и е р




цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Вчера се обадих на лаборантката за ...
23.08.2016 14:48
pvdaskalov написа:
Вчера се обадих на лаборантката за спектралния анализ. Тя попита за каква проба става дума, аз й казах - за хапка от писюр кюфте. Тя ми рече да не си правя труда да пращам пробата, тъй като преди време е имала подобен случай и по Скайпа ми даде състава. Щях да го запазя в тайна, но ти пак подхвана Слафчо. Вероятно буквата "ф" в двета думи те е подсетила. И понеже съм на мнение, че си пилееш таланта на вятъра със този СлаФчо, ще издам съставките на писюр кюФтето: кайма, ориз, яйца, чубрица, лук, олио, домати, моркови, брашно, червен пипер, дафинов лист, черен пипер, сол и магданоз.
Иначе, перфектно си докарал стихотворението. Да ти завиди човек! Аз горе-долу разбирам от рима и стъпка, но ми бяга броят на сричките.
Жив и здрав, Маестро!
П и е р





Римите в главата ще ти оправи СлаФчо, той добре римува - хляба чер със СССР! :-)))
Чу
цитирай
11. born - Ма те сичките се оказаха русофили под прикритие.
24.08.2016 21:58
Виж при Инди какви ги реди Гетю ! Хубава вечер, Приятелю !
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Виж при Инди какви ги реди Гетю ! Х...
25.08.2016 07:01
born написа:
Виж при Инди какви ги реди Гетю ! Хубава вечер, Приятелю !

Прочетох, Борн... не знам дали да вярвам на очите си.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9364912
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930