Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2016 20:12 - Здравей, невероятнице, и сбогом!
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1997 Коментари: 8 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
... къде са ти прекрасните поляни 
и туфите със мащерка и мак, 
надиплените в Нищото фустани, 
парфюмчето ти – афродизиак, 
къде са ти момичешките плитки 
и писъчето светло: – Ах, недей! – 
и аз – мъжът, кален във тежки битки, 
да чезна – пламък, в твоя благ елей, 
къде са сребърните ти пантофки 
и шлейфът ти в надиплено екрю, 
летят си дните – бързи, смели, ловки, 
и Времето говори с нас на „You”, 
добри, неразбираеми, антични – 
сме пришълци от други векове, 
и – уж, светът създаден бе за птички, 
а се превърна в свят за зверове, 
и няма го момичето, което 
ухаеше в нощта на див пелин, 
а аз без теб съм старчето проклето,
изгубило се в погледа ти син,
сега те гледам, изпламтял във огън, 
не съм и в подходящия дрескод...

Здравей, невероятнице, и сбогом! – 
до някой следващ, по-добър живот. 



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiram - Здравей, Валери!
16.05.2016 21:59
Днес, май, датата е 16-ти...
Още съм като на сън - докараха ми компютъра от профилактика...
Чудя се, как всички са заети и никой не ти е казал поне едно Здравей (или другото Здравей) за стихотворението ти (което е от вчера)... Може би, имат си причини...
...
Много хубаво стихотворение! Браво, Валери!

И, ако мога да внеса още малко усмивки, ще ти кажа, че помня мелодията която си измислих по твоите стихове
" Когато ти пиша, че повече няма да съм
момчето, което говори с морето напролет..."

:-)))
Поздрави!

От Новините по ТВ-то - у Варна имало много дъжд, порой... ама и хубава Дъга!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Днес, май, датата е 16-ти. . . Още съм ...
17.05.2016 06:58
indiram написа:
Днес, май, датата е 16-ти...
Още съм като на сън - докараха ми компютъра от профилактика...
Чудя се, как всички са заети и никой не ти е казал поне едно Здравей (или другото Здравей) за стихотворението ти (което е от вчера)... Може би, имат си причини...
...
Много хубаво стихотворение! Браво, Валери!

И, ако мога да внеса още малко усмивки, ще ти кажа, че помня мелодията която си измислих по твоите стихове
" Когато ти пиша, че повече няма да съм
момчето, което говори с морето напролет..."

:-)))
Поздрави!

От Новините по ТВ-то - у Варна имало много дъжд, порой... ама и хубава Дъга!

Не беше чак толкова страшно, аз го приех като красива буря.
Благодаря.
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
17.05.2016 07:46
Извинявай, Валери, че вместо да те славословя за тази прекрасна творба, ще се обърна към Индирамчето с един пример. Бях на 40, когато посетих музея на Рембранд в Амстердам. И, застанал срещу картината му "Урок по анатомия", немеех, и не смеех да си поема въздух. Тук се случи същото. За някои неща на човек му е необходимо време, за да се окопити. Чуй само:
"и няма го момичето, което
ухаеше в нощта на див пелин"
Или:
"... къде са ти прекрасните поляни
и туфите със мащерка и мак"
Поздрави за всички, развълнувани като мен.
П и е р
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Извинявай, Валери, че вместо да те ...
17.05.2016 09:00
pvdaskalov написа:
Извинявай, Валери, че вместо да те славословя за тази прекрасна творба, ще се обърна към Индирамчето с един пример. Бях на 40, когато посетих музея на Рембранд в Амстердам. И, застанал срещу картината му "Урок по анатомия", немеех, и не смеех да си поема въздух. Тук се случи същото. За някои неща на човек му е необходимо време, за да се окопити. Чуй само:
"и няма го момичето, което
ухаеше в нощта на див пелин"
Или:
"... къде са ти прекрасните поляни
и туфите със мащерка и мак"
Поздрави за всички, развълнувани като мен.
П и е р

Ех, Пиер... ти, ако видиш Индирам на живо, ще се развълнуваш триж повече! :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * 2 *
17.05.2016 09:53
Слушай, Чу, аз никога не съм си представял моя колежка по без дрешка. Ценя приятелството й и не искам да правя грешка. Когато долети при мен неин коментар, замирисва ми на Родопите, на свежо. Може да пиша глупости в момента, но ако искаш, вярвай. Трети ден съм като пиян от боровия въздух, идещ на талази от "Паниците".
Та викам, Бог да ме опази!
П и е р
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Слушай, Чу, аз никога не съм си пр...
17.05.2016 10:05
pvdaskalov написа:
Слушай, Чу, аз никога не съм си представял моя колежка по без дрешка. Ценя приятелството й и не искам да правя грешка. Когато долети при мен неин коментар, замирисва ми на Родопите, на свежо. Може да пиша глупости в момента, но ако искаш, вярвай. Трети ден съм като пиян от боровия въздух, идещ на талази от "Паниците".
Та викам, Бог да ме опази!
П и е р

А бе, Пиер... казах "да видиш на живо", а не без дрехи. Радвай се на прекрасния Калофер и на Балкана!
Поздрав от морето!
Чу
цитирай
7. indiram - :-)))
18.05.2016 20:52
От мене - 12-тия глас, :-)))
Поздрави на Морето!
Поздрави на Балкана!
Живи и здрави! ...
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - От мене - 12-тия глас, :-))) По...
18.05.2016 21:35
indiram написа:
От мене - 12-тия глас, :-)))
Поздрави на Морето!
Поздрави на Балкана!
Живи и здрави! ...

Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9371306
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930