Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2016 19:46 - МЕЖДУ АДА И РАЯ ПРОЛЕТТА ДОЖИВЯХ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2119 Коментари: 10 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Планината шава в облачни юргани,
слиза – ври на лава – тръгва от вулкани,
 
вятър дъх малее – мях мъгла тътрузи,
преспи – зимни феи – гълтат смъртни бузи,

слънчице на рида – роши, щипе, бучи,
как – къде да ида – мъкна леден ручей,

дишат ми усои черни – още ледни,
еех, добрички мои дни – ята последни,

бях ли – пях ли – лави ли вулканът свлече,
Бог ли ме забрави – лед ледунка в глетчер,

от каква направа, Боже, съм – не зная –
между лед и лава – в ада – или в рая,

лед тече – водици ледени се свличат,
птици – идат птици, а пък аз – самичък...

Странна птица – 
птичък.




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiram - Здравей, Валери!
19.03.2016 21:26
Браво, Валери! Браво! Много Яко!
Ковачницата работи!
Идват ми много спомени и асоциации (тази думичка, пък, ...) от и за книги прочетени и непрочетени...
Ама, утре идва Пролетта!
Чак днес ми се случи да прескачам Мартенски огън - хубаво, че преди да дойде Пролетта/Равноденствието! :-)))
Природата си е Природа! - има Слънце (Слънчице), има вятър, има ледове (и театър), има лави от вулкани...
а, аз съм мравка, мравчица... Е, и птица, орел (понякога без крила, ама пак ми израстват)...

Стихотворението ми хареса! Много!
Знам, че всяка дума, думичка, е на мястото си.
7 двуреда плюс още 2 реда! Общо ...

Прекрасно!
Поздрави! - от Родопа Планина

ПС: Онова ти стихотворение за Математиката, изрецитирай го и тук, а не само на 7-ата пейка в Шишковата градинка или във Фейсбук (мене ме нема там), а предполагам, че на доста хора ще им хареса...
цитирай
2. rosiela - Поздрав
19.03.2016 22:43
Интересни изрази имаш, Валери, и несамо в това стихотворение. Те са твоя емблема явно. Но така ги нанизваш, че ми харесват и носят емоция, внушение, красота.
цитирай
3. zemja - Песенно вълшебство!
19.03.2016 22:53
Пролетно да ти е, Чу!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Браво, Валери! Браво! Много Яко! ...
20.03.2016 07:25
indiram написа:
Браво, Валери! Браво! Много Яко!
Ковачницата работи!
Идват ми много спомени и асоциации (тази думичка, пък, ...) от и за книги прочетени и непрочетени...
Ама, утре идва Пролетта!
Чак днес ми се случи да прескачам Мартенски огън - хубаво, че преди да дойде Пролетта/Равноденствието! :-)))
Природата си е Природа! - има Слънце (Слънчице), има вятър, има ледове (и театър), има лави от вулкани...
а, аз съм мравка, мравчица... Е, и птица, орел (понякога без крила, ама пак ми израстват)...

Стихотворението ми хареса! Много!
Знам, че всяка дума, думичка, е на мястото си.
7 двуреда плюс още 2 реда! Общо ...

Прекрасно!
Поздрави! - от Родопа Планина

ПС: Онова ти стихотворение за Математиката, изрецитирай го и тук, а не само на 7-ата пейка в Шишковата градинка или във Фейсбук (мене ме нема там), а предполагам, че на доста хора ще им хареса...

Хубава пролет за теб - и за любимите ти хора в Планината, Инди!
Поздрав от любимата ти Седма пейка! :-)))
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Интересни изрази имаш, Валери, и ...
20.03.2016 07:27
rosiela написа:
Интересни изрази имаш, Валери, и несамо в това стихотворение. Те са твоя емблема явно. Но така ги нанизваш, че ми харесват и носят емоция, внушение, красота.

Благодаря, Роси, пожелавам ти топла и споделена пролет, цвете и от мен!
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Пролетно да ти е, Чу! Чул те Бог...
20.03.2016 07:27
zemja написа:
Пролетно да ти е, Чу!

Чул те Бог!
Благодаря, Земя!
Чу
цитирай
7. katara - Честита Пролет ,маестро! и на мен ми хареса, поздрави!
20.03.2016 08:19
rosiela написа:
Интересни изрази имаш, Валери, и несамо в това стихотворение. Те са твоя емблема явно. Но така ги нанизваш, че ми харесват и носят емоция, внушение, красота.

цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Интересни изрази имаш, Валери, и ...
20.03.2016 08:35
katara написа:
rosiela написа:
Интересни изрази имаш, Валери, и несамо в това стихотворение. Те са твоя емблема явно. Но така ги нанизваш, че ми харесват и носят емоция, внушение, красота.


Топла и споделена пролет и за теб, Катара!
Чу
цитирай
9. distrelets - Завъртя ме в ручеи, вулкани и лед...
20.03.2016 11:38
Завъртя ме в ручеи, вулкани и ледове!!!! Направо ме отнесе някъде, между реалността и приказния свят! Чудесно е, Валери!!! Честита пролет!
Поздрави!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Завъртя ме в ручеи, вулкани и лед...
20.03.2016 13:46
distrelets написа:
Завъртя ме в ручеи, вулкани и ледове!!!! Направо ме отнесе някъде, между реалността и приказния свят! Чудесно е, Валери!!! Честита пролет!
Поздрави!

Пролетни вихрулки и въртопи, пожелавам ти ги от сърце, Диди!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9375954
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930