Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2016 07:17 - В УТРОТО НА СВЕТЛА ЕРА СЛАФЧО ПИШЕ НА МИНДЕРА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 8437 Коментари: 29 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... в утрото на светла ера Слафчо седна на миндера,
и капчукът потрепера – и се срути изведнъж! –
а след него втори, трети! – падаха като солети,
всички блогови поети ревнаха му: – Слафчо, дръж!

И на Слафчовите скути със портретчето на Путин
от капчука за минути стана локвичка една! –
Слафчо сякаш се начишка, скри се нейде като мишка
и написа сетне книшка за съвецката страна! 

Как – развели буйни гриви над пожънатите ниви
отминават ескадрони в Слафчовия заден двор.
А на своите миндери Слафчо пише и трепери
и на картата се звери към Русия с жаден взор!

Ето татък край върбите екнаха пушкала скрити
и вълни от кървав пламък срещнаха се гръд със гръд;
сви се буря безпощадна, Слафчо цвилна, сетне падна,
кратка схватка, и наново ескадроните летят. 

Ах, летете ескадрони! В устрема ви милиони
погледи са приковани в Слафчо с толкова любов.
Свил десницата корава, Слафчо целий свят оправя! –
стреснат, трогнат, очарован от сестрите в „Пирогов”. 

Ах, летете вий сред сеч и дъжд от огнени картечи,
вий – развихрени предтечи на безоблачните дни!
С буря, мълния и грохот Слафчо тръгва пак на поход! –
пощръклял от плам и похот пред червените вълни.

Ах, вий, бързоструйни вихри – в песен ли, не помня, в стих ли,
нещо леко съчиних ви в невъзможния си стил...
Хайде, слезте от конете? – Слафчо иде с китка цвете! –
моля ви се, прегърнете тоз неземен русофил.

 




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. poliqor - Търсеше си го.
31.01.2016 07:50
Намери си Майстора Слафчо.
цитирай
2. ili4e - Наслада за душата е тази пародия!
31.01.2016 08:08
Браво, Чу, цяла неделя ще ме държи смехът ти! :-)))
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Намери си Майстора Слафчо. Който ...
31.01.2016 08:10
poliqor написа:
Намери си Майстора Слафчо.

Който търси, намира! :-)))))))))))
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Браво, Чу, цяла неделя ще ме държи ...
31.01.2016 08:11
ili4e написа:
Браво, Чу, цяла неделя ще ме държи смехът ти! :-)))

До нови срещи, Иличе!
Благодаря.
Чу
цитирай
5. selena1 - Absoljut!
31.01.2016 08:36
Sega Slaf4o 6te go izpee!!!!!!!!!!!!! :-)
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Sega Slaf4o 6te go izpee!!!!!!!...
31.01.2016 08:48
selena1 написа:
Sega Slaf4o 6te go izpee!!!!!!!!!!!!! :-)

Като едното нищо, ако успее да възстанови фестивала "Ален мак", където пя като за световно! :-))))))))))))
Чу
цитирай
7. pvdaskalov - * ! *
31.01.2016 09:44
Изрецитирах стихотворението с патос и сега не мога да си намеря място в къщи. Жена ми през пет минути пита кой е този Слафчо. Ми като не знам?! Какво да й кажа, Валери? Подскажи ми на лични, ако обичаш. Хем ще се издигна в очите й, хем ще ме остави на мира.
С поздрави и в трепетно очакване
П и е р
ПС - И аз съм написал една лирична пародия, докато си бях забравил паролата, но не смея да я пусна на всеослушание. Въпреки че днес ми даваш кураж, ще хвърлям ези-тура.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Изрецитирах стихотворението с ...
31.01.2016 09:50
pvdaskalov написа:
Изрецитирах стихотворението с патос и сега не мога да си намеря място в къщи. Жена ми през пет минути пита кой е този Слафчо. Ми като не знам?! Какво да й кажа, Валери? Подскажи ми на лични, ако обичаш. Хем ще се издигна в очите й, хем ще ме остави на мира.
С поздрави и в трепетно очакване
П и е р
ПС - И аз съм написал една лирична пародия, докато си бях забравил паролата, но не смея да я пусна на всеослушание. Въпреки че днес ми даваш кураж, ще хвърлям ези-тура.

Слафчо е пич! Първи русофил на Република България! :-)))
Чу
цитирай
9. ili4e - Браво, Чу, цяла неделя ще ме държи ...
31.01.2016 10:32
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Браво, Чу, цяла неделя ще ме държи смехът ти! :-)))

До нови срещи, Иличе!
Благодаря.
Чу

Да! Като дойдеш в София, ще те чакаме със Слафчо до паметника на Съвецката армия! :-)
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Браво, Чу, цяла неделя ще ме държи ...
31.01.2016 10:47
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Браво, Чу, цяла неделя ще ме държи смехът ти! :-)))

До нови срещи, Иличе!
Благодаря.
Чу

Да! Като дойдеш в София, ще те чакаме със Слафчо до паметника на Съвецката армия! :-)

Кажи му на Слафчо да си носи вестник "Работническо дело" от 1953-о лето и любимия му "Народна младеж"! :-)))
Чу
цитирай
11. conte - Познание slavimirgenchev ...
31.01.2016 11:24
Познание
slavimirgenchev


Когато няма вярно правило,
върлува личната цена
и кандидатите за слава
минават без величина.

Единствено неизкушеният
не пада в своя собствен пъп
и помни, че във всяко време
талант е синоним на скъп.

Ще се повтаря всичко първо
през който и да е живот.
Не е възможно дон Кихот
забогатял да се завърне.

Познанието е вина.
Тя трябва да се изживее -
да бъдеш в тъмната страна
и да не станеш част от нея.

Слезни от кулата на папките
и влез в живота на света,
че миналият между капките
не знае нищо за дъжда.
цитирай
12. conte - човек, който се вдъхновява от ом...
31.01.2016 11:27
човек, който се вдъхновява от омразата като теб, пада по-ниско от всички.
ти си символ на омразата между поетите и много кофти мръсник.
ще му накривиш шапката на Славомир, ама друг път. ;)
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Познание slavimirgenchev...
31.01.2016 11:28
conte написа:
Познание
slavimirgenchev


Когато няма вярно правило,
върлува личната цена
и кандидатите за слава
минават без величина.

Единствено неизкушеният
не пада в своя собствен пъп
и помни, че във всяко време
талант е синоним на скъп.

Ще се повтаря всичко първо
през който и да е живот.
Не е възможно дон Кихот
забогатял да се завърне.

Познанието е вина.
Тя трябва да се изживее -
да бъдеш в тъмната страна
и да не станеш част от нея.

Слезни от кулата на папките
и влез в живота на света,
че миналият между капките
не знае нищо за дъжда.

Хубаво стихотворение. Някога, когато Слафчо беше Слави Генчев, пишеше и хубави стихове. Сега е цирей, който е напращял от злоба.
Благодаря.
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - човек, който се вдъхновява от ом...
31.01.2016 11:31
conte написа:
човек, който се вдъхновява от омразата като теб, пада по-ниско от всички.
ти си символ на омразата между поетите и много кофти мръсник.
ще му накривиш шапката на Славомир, ама друг път. ;)

Хе-хе... Конте, има една поговорка, която гласи - "Каквото повикало, такова се обадило."
Ти да не би да си импресариото на Слафчо? :-))))))))))))
Аре, бегай у лево, немаш работа тук.
Чу
цитирай
15. pantaleev - Плюс от мен Чу
31.01.2016 13:33
Аз съм един от тези които си правят майтапи с теб - къде леки, къде солени, но няма как да не подкрепя това хубаво стихче.
Славчо наистина не е русофоб, той е просто РОБ!
цитирай
16. ok3223 - БРАВИСИМО ...
31.01.2016 17:01
Това говедо пада все по - ниско, като пует ...
С неговата ,както се вижда, добре платена маниакална русофобия.
Посредствен се е родили такъв ще си умре, задавен от кучешка злоба.
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Аз съм един от тези които си правят ...
31.01.2016 17:41
pantaleev написа:
Аз съм един от тези които си правят майтапи с теб - къде леки, къде солени, но няма как да не подкрепя това хубаво стихче.
Славчо наистина не е русофоб, той е просто РОБ!

Роб на своите собствени омрази.
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Това говедо пада все по - ниско, като ...
31.01.2016 17:41
ok3223 написа:
Това говедо пада все по - ниско, като пует ...
С неговата ,както се вижда, добре платена маниакална русофобия.
Посредствен се е родили такъв ще си умре, задавен от кучешка злоба.

Нима омразата може да бъде платена, и то - добре?
Чу
цитирай
19. getmans1 - Верно, че повече общувам със „Слафчо“ и затова имам честа тук да си замълча до сега а ти Рустамска подлого си правиш поредната свирковрътка, шегувал се бил ...
31.01.2016 19:47
pantaleev написа:
Аз съм един от тези които си правят майтапи с теб - къде леки, къде солени, но няма как да не подкрепя това хубаво стихче.
Славчо наистина не е русофоб, той е просто РОБ!


ЧУ, поздравям те за подкрепата дето имаш, ... врагове не ти трябват!
цитирай
20. zaw12929 - Много трогателно. . ., а да сте ру...
31.01.2016 20:14
Много трогателно... , а да сте русофил е престъпление за успокоение ...
със закон, да прати към Сибир всеки български русофил... ,
да пратим и Русия в забвение или в разрушение...

ИМА И ПО ПРАГМАТИЧНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ: 23.01 21:01 - ЩЕ БЪДАТ ЛИ РАЗСТРЕЛВАНИ РУСОФИЛИТЕ? За има и кандидат убийци...
цитирай
21. sestra - Това е пошло.
31.01.2016 20:18
Приравнявате се до простаците, които елементаризират всичко за свое удобство като да не би случайно да се окажат вечни... Няма как :)
цитирай
22. lado - Сластомир ФЕНЧЕВ...
31.01.2016 21:56
Удри, Валерка, таа ма4ка не е наща! Смърдеше отдавна тая твар
цитирай
23. vencivaleri1951 - Адаш здравей!
01.02.2016 01:13
Шегата е добра според мен когато в нея няма злост. Още повече когато е в мерена

реч . Да не говорим в случая, че тук адаптираш /не знам дали думата е точна/

думите на много голям поет. Споменаването пък на болница, сестри и прочие

когато всички знаем че Генчев имаше много сериозен здравословен проблем/дано

всичко вече е наред/ си мисля, че е съвсем излишно. Аз не зная каква е вашата

закачка, не знам какво "делите", но най вероятно противоречията Ви са толкова

далече от истинските ни проблеми колкото и моята с него. Другаде е зарито

кучето. След като пора продават органите си да оцелеят, след като Фотев си

отиде от този свят описван от бирник глупаво е да се "стреляте" един друг като

имате словата които да "изстреляте" срещу "лошите" Блог бг не е вашата огнева и

не ставайте в него мишени един на друг. Блогът е за тщестлавие и самочувствие

на такива като мен, които едва търсят думите...
Дано сте ме разбрали

цитирай
24. theeconomist - Право в десетката на номенклатурният
01.02.2016 06:28
словоклатурник!

Талант е да осмиваш, дарование да ползваш сарказъма.
От тях най - боли!

Поздрави.
цитирай
25. kush11 - Сополан в единение със Смирненски - ...
01.02.2016 06:59
Сополан в единение със Смирненски - авангардно.
цитирай
26. marknatan - Kъф пует за Слафи лафи няма м...
01.02.2016 07:26
Kъф пует за Слафи лафи

няма место за револусионера

на миндера от манафи
цитирай
27. marknatan - Чудовищно ! Още се смея...
01.02.2016 07:28
Чудовищно ! Още се смея...
цитирай
28. pantaleev - getmans1
01.02.2016 10:02
.... Каза човекът който напуска и се връща когато му скимне. Виж какво солташако на Генчев, аз като мъжкар заставам зад всяка дума написана по адрес на Чу и той това го знае.
цитирай
29. getmans1 - На тебе нищо не съм ти обещавал, но щом от този факт те боли значи добре съм направил! ...
01.02.2016 11:49
pantaleev написа:
.... Каза човекът който напуска и се връща когато му скимне. Виж какво солташако на Генчев, аз като мъжкар заставам зад всяка дума написана по адрес на Чу и той това го знае.


... глупак и наглец безсрамен сr ти
и утре Рустам когато ЧУ-то наклевети,
иди и по xws без капка свян го целуни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9372283
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930