Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2015 07:22 - ЙЕРОГЛИФИ В НЕБЕТО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 9492 Коментари: 34 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... а времето е струйка на канап –
кап, кап! – на всеки нещичко отрежда,
на едного даде ли къшей хляб,
отмъква си от другиго надежда,

на букова ли сянка ни пладни,
или ни ръчне с гегата отново,
аз вече оглушах от тишини –
дори не чувам простия му говор,

от мен не иска вече нищо то,
а аз се моля само – да не спира,
и пак да свиря с крушово листо
печалните си химни по баира,

пак да записвам как в красив летеж
разпадат се над мене тишините,
и как боде сърцето – таралеж! –
намерило в гърдите ми обител,

да ми даде бял лист и чер молив,
пък аз ще се оправя с тях нататък –
ще се подпиша с птичи йероглиф
в безкрайните трептежи на ятата.




Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
29.09.2015 07:56
Толкова простичко и кротко написано, че и на мен ми се досвири на крушево листо. Обаче съм майстор на тънка тревичка между палците и на чашка от жълъд, щипната между средния пръст и показалеца. А Времето? То е дефицитно за нас, буболечките. Иначе Вселената като цяло е вечна. В нея толкова комбинации стават, че ще се прераждаме безброй пъти, без да помним (според Питагор) кво е било...
Поздрави!
П и е р - личи си, нали?
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Толкова простичко и кротко напи...
29.09.2015 08:12
pvdaskalov написа:
Толкова простичко и кротко написано, че и на мен ми се досвири на крушево листо. Обаче съм майстор на тънка тревичка между палците и на чашка от жълъд, щипната между средния пръст и показалеца. А Времето? То е дефицитно за нас, буболечките. Иначе Вселената като цяло е вечна. В нея толкова комбинации стават, че ще се прераждаме безброй пъти, без да помним (според Питагор) кво е било...
Поздрави!
П и е р - личи си, нали?

Стилът ти на живот, както и в писателската ти работа, е неповторим, Пиер.
Благодаря ти, някой ден ти обещавам - ще изнесем един концерт на щурците в Калоферския Балкан!
Чу
цитирай
3. elanor11 - !!!
29.09.2015 08:14
Харесва ми!
Много ми хареса и това: "А Времето? То е дефицитно за нас, буболечките." !
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Харесва ми! Много ми хареса и т...
29.09.2015 08:17
elanor11 написа:
Харесва ми!
Много ми хареса и това: "А Времето? То е дефицитно за нас, буболечките." !

Най-приятното в случая, Еланор, е, че и на мен ми хареса. В противен случай просто нямаше да го пусна пред такава изискана публика, каквато идва в Блог Бг! :-)))
Благодаря!
Чу
цитирай
5. nalia - *****
29.09.2015 08:33
С добрата си поезия връщаш вярата в доброто, Чу! А вярата в доброто прави живота радост :-)
Благодаря ти
nalia
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - С добрата си поезия връщаш вярата в ...
29.09.2015 08:40
nalia написа:
С добрата си поезия връщаш вярата в доброто, Чу! А вярата в доброто прави живота радост :-)
Благодаря ти
nalia

Добрата дума само по добри хорица ходи, Налия. Лошавият вдига Велики китайски стени срещу нея. Но тя пак минава! :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
7. ili4e - Птичък, научи ме на един йероглиф? ...
29.09.2015 08:50
Птичък, научи ме на един йероглиф? :-)
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Птичък, научи ме на един йероглиф? ...
29.09.2015 08:52
ili4e написа:
Птичък, научи ме на един йероглиф? :-)

Ако ми обещаеш, че ще летиш без междинно кацане до Меркурий и обратно, ще те науча на цялата китойска азбука в небето! :-)))))))))))))))
Чу
цитирай
9. ili4e - Птичък, научи ме на един йероглиф? ...
29.09.2015 08:58
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Птичък, научи ме на един йероглиф? :-)

Ако ми обещаеш, че ще летиш без междинно кацане до Меркурий и обратно, ще те науча на цялата китойска азбука в небето! :-)))))))))))))))
Чу


Добре, ще опитам! В името на науката!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Птичък, научи ме на един йероглиф? ...
29.09.2015 09:01
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Птичък, научи ме на един йероглиф? :-)

Ако ми обещаеш, че ще летиш без междинно кацане до Меркурий и обратно, ще те науча на цялата китойска азбука в небето! :-)))))))))))))))
Чу


Добре, ще опитам! В името на науката!

Да кандисаш на науката, е само първата крачка.
До довечера да ми нарисуваш с йероглифите си врабче, слънце и таралеж в есенните листаци! :-)
Чу
цитирай
11. ili4e - Птичък, научи ме на един йероглиф? ...
29.09.2015 09:23
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Птичък, научи ме на един йероглиф? :-)

Ако ми обещаеш, че ще летиш без междинно кацане до Меркурий и обратно, ще те науча на цялата китойска азбука в небето! :-)))))))))))))))
Чу


http://ili4e.blog/hobi/2015/09/29/slynchice-vrabche-i-taralej.1395324

Добре, ще опитам! В името на науката!

Да кандисаш на науката, е само първата крачка.
До довечера да ми нарисуваш с йероглифите си врабче, слънце и таралеж в есенните листаци! :-)
Чу

цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Птичък, научи ме на един йероглиф? ...
29.09.2015 09:27
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Птичък, научи ме на един йероглиф? :-)

Ако ми обещаеш, че ще летиш без междинно кацане до Меркурий и обратно, ще те науча на цялата китойска азбука в небето! :-)))))))))))))))
Чу


http://ili4e/hobi/2015/09/29/slynchice-vrabche-i-taralej.1395324

Добре, ще опитам! В името на науката!

Да кандисаш на науката, е само първата крачка.
До довечера да ми нарисуваш с йероглифите си врабче, слънце и таралеж в есенните листаци! :-)
Чу


Видях ти чудесийките в блога, от теб ще излезе нещо! - тъй казваше дядо ми, когато му носех шестици по рисуване! :-))))))))))))))
Чу
цитирай
13. rosiela - За йероглифите в небето
29.09.2015 09:50
Дамян Дамянов имаше един стих:"Вликото е винаги най-просто",стъпил си в смисъла на този стих,Валери.Страхотно стихотворение.И къде го намери в главата си този израз"Йероглифи в небето",завиждам ти с бяла завист.Лошото момче пише,че си извън реалността.Може,защото поетите идват от друг свят и имат задача този да го направят по-възвишен.Ако могат,разбира се.Да си жив и здрав.Не спирай.
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Дамян Дамянов имаше един стих:&...
29.09.2015 09:55
rosiela написа:
Дамян Дамянов имаше един стих:"Вликото е винаги най-просто",стъпил си в смисъла на този стих,Валери.Страхотно стихотворение.И къде го намери в главата си този израз"Йероглифи в небето",завиждам ти с бяла завист.Лошото момче пише,че си извън реалността.Може,защото поетите идват от друг свят и имат задача този да го направят по-възвишен.Ако могат,разбира се.Да си жив и здрав.Не спирай.

Така ми каза и джипито, Росиела - "Не спирай!"
Е, колкото и да им се иска на психопатите в Блог Бг, това е положението - нито ден без ред! :-)))))))))))))))
Благодаря ти за добрите думи!
Чу
цитирай
15. mislitelqt - Станков, не забелязваш ли, че някой ...
29.09.2015 11:41
Станков, не забелязваш ли, че някой умишлено се гаври с теб, като ти генерира фалшиви прочити, та да стоиш винаги на първа страница, и ако намираш това за нормално и не осъзнаваш, че служиш за посмешище с това постоянно висене на първа, а не проумяваш гаврата с теб, наистина си за специализирано стационарно психиатрично лечение.

Ми
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Станков, не забелязваш ли, че някой ...
29.09.2015 11:46
mislitelqt написа:
Станков, не забелязваш ли, че някой умишлено се гаври с теб, като ти генерира фалшиви прочити, та да стоиш винаги на първа страница, и ако намираш това за нормално и не осъзнаваш, че служиш за посмешище с това постоянно висене на първа, а не проумяваш гаврата с теб, наистина си за специализирано стационарно психиатрично лечение.

Ми

Не знам кой е този "някой", нито ме интересува.
Аз пиша. И - ако това, което предлагам, не ти арадисва, просто не го чети?
Или - ако толкова ти се ще да виснеш на главната страница, седни и напиши нещо хубаво. Само че, не можеш.
Виж, ако "налудностите" ми почнат да вземат връх, ще те наема за мой личен социален асистент, Мислителю, щото си тъй добричък със своята загриженост, че направо ме разплакваш от умиление! :-))))))))))))))
Чу

цитирай
17. анонимен - на мен ми харесва твоята поезия и те ...
29.09.2015 13:49
на мен ми харесва твоята поезия и те чета.
Не разбирам как някой, ако не я харесва, се скъсва да виси тук. И най-вероятно точно той те помпа. Следя те и във фейса - хората те харесват.
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - на мен ми харесва твоята поезия и те ...
29.09.2015 13:53
40skies написа:
на мен ми харесва твоята поезия и те чета.
Не разбирам как някой, ако не я харесва, се скъсва да виси тук. И най-вероятно точно той те помпа. Следя те и във фейса - хората те харесват.

Не съм луканка, че да ме харесват всички. Пък и не държа, Чоски.
Кой "помпи" постингите, не знам, пък и не ме интересува защо го прави. Във всеки случай това не съм аз, щото не знам дори как става.
Благодаря за добротата, с която ме четеш!
Чу
цитирай
19. myryam1960 - . . . и как боде сърцето – таралеж! ...
29.09.2015 14:44
...и как боде сърцето – таралеж! –
намерило в гърдите ми обител,..

Калейдоскоп за доброто и нелицеприятното, последното с финес преобразено в стих - Поет от величина, съизмерима само с Универса, си, Валерий!
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - . . . и как боде сърцето – таралеж! ...
29.09.2015 15:08
myryam1960 написа:
...и как боде сърцето – таралеж! –
намерило в гърдите ми обител,..

Калейдоскоп за доброто и нелицеприятното, последното с финес преобразено в стих - Поет от величина, съизмерима само с Универса, си, Валерий!

Благодаря, Мария!
Чу
цитирай
21. shambala - .
29.09.2015 17:09
Стихът ме разтърси, Чу!

Но искам друго да те питам: от къде са ти медала и грамотата в постинга, защото много приличат на моите, които бяха откраднати?
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Стихът ме разтърси, Чу! Но и...
29.09.2015 17:34
shambala написа:
Стихът ме разтърси, Чу!

Но искам друго да те питам: от къде са ти медала и грамотата в постинга, защото много приличат на моите, които бяха откраднати?

Не знам, Шамбала. Не си падам по медали и грамоти.
Благодаря за прочита!
Чу
цитирай
23. sande - Стихотворение от висшия пилотаж ...
29.09.2015 17:44
За да го прочетеш, трява да знаеш азбуката.

За да проникнеш в същността, трябват сетива за Поезия. Трудна работа.

В Библиотеката в Пастух затова си помагаме. Наздраве, Поете!
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - За да го прочетеш, трява да знаеш ...
29.09.2015 17:50
sande написа:
За да го прочетеш, трява да знаеш азбуката.

За да проникнеш в същността, трябват сетива за Поезия. Трудна работа.

В Библиотеката в Пастух затова си помагаме. Наздраве, Поете!

Наздраве, Санде!
Кажи един ред от мен на момчетата в "библиотеката" на Пастух, аз плащам! :-))))))))
Чу
цитирай
25. ikra - Изключително добра поезия!
29.09.2015 18:46
Понрави ми се! Не всеки е способен да разбере посланията, навярно затова са и "червените палци".
Успех! :)
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Понрави ми се! Не всеки е способен да ...
29.09.2015 19:03
ikra написа:
Понрави ми се! Не всеки е способен да разбере посланията, навярно затова са и "червените палци".
Успех! :)

Благодаря, Икра.
Червените палци са от психопати, които не си пият редовно синьото хапче! :-)))))))
Чу
цитирай
27. rosiela - Относно =психопатите=Чу
29.09.2015 21:42
Усещам,че все пак му се ядосваш,приятелю, и аз така,когато ми спретват проблеми.Но в твоя случай няма никаква нужда,вие сте на светлинни години,мини леко над него,като птица,чертаеща своя прекрасен йероглиф и дори не си струва да му отговаряш. Ама никак не си струва.
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Усещам, че все пак му се ядосваш, ...
29.09.2015 22:18
rosiela написа:
Усещам,че все пак му се ядосваш,приятелю, и аз така,когато ми спретват проблеми.Но в твоя случай няма никаква нужда,вие сте на светлинни години,мини леко над него,като птица,чертаеща своя прекрасен йероглиф и дори не си струва да му отговаряш. Ама никак не си струва.

Добър съвет, ще взема да те послушам.
Благодаря.
Чу
цитирай
29. 4hudovi6teto - Ей, луд, позна ли се. Ще пукнеш докато се помпиш. Чу
29.09.2015 23:44
Всеки ден на 1-ва
дърт поет виси.
Кисел и посърнал,
стихчета, реди.

Как вонят на бира -
кисело вино.
Дядката не спира,
вече са над, 100.

Кой го не напсува?
Кой не го прокле?
Пустата му първа -
ще го погребе ...
цитирай
30. 4hudovi6teto - Духаш ли, духаш ли, лелче?
29.09.2015 23:46
rosiela написа:
Усещам,че все пак му се ядосваш,приятелю, и аз така,когато ми спретват проблеми.Но в твоя случай няма никаква нужда,вие сте на светлинни години,мини леко над него,като птица,чертаеща своя прекрасен йероглиф и дори не си струва да му отговаряш. Ама никак не си струва.

цитирай
31. 4hudovi6teto - Психопат е това лайно, за което смисълът на живота е да прави чекии на първа.
29.09.2015 23:48
rosiela написа:
Усещам,че все пак му се ядосваш,приятелю, и аз така,когато ми спретват проблеми.Но в твоя случай няма никаква нужда,вие сте на светлинни години,мини леко над него,като птица,чертаеща своя прекрасен йероглиф и дори не си струва да му отговаряш. Ама никак не си струва.

цитирай
32. wudu - Нормален човек няма да служ иза п...
30.09.2015 01:23
Нормален човек няма да служи за посмешище на нормалните блогъри, виждайки, че се гаврят с него, помпайки го. Само клинично луд за връзване може да смята, че е проява на величие няколко луди като него зомбита да му правят свирки.


Чучело, това ти едничката радост в безсмисления живот.
Да станеш, да си направиш чекията, да си качиш поредната дрисня и да залегнеш пред компа, за да си правите свирки с откачените като теб лелки

Нормалните хора нямат такива идеали-
Ти си психопат.

Айде ставай, изхождай се пак напомпи се и чакай росиелите , иличетата и другите пачаври.
Урод.
цитирай
33. favn56 - Нормален чонек няма да излива помия и омраза към някого, само защото последният не ти обръща внимание....
30.09.2015 01:32
32. wudu - Нормален човек няма да служ иза п...
01:23
Нормален човек няма да служ......

Можеш да влезеш с двеста профила, клонирайки никовете на блогъри, но си оставаш един застаряваш самотен педофил маниак, който нищо няма да остави на този свят след себе си.

А Валери Станков е име, което бъдните поколения ще четат с удоволствие.
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - 32. wudu - Нормален човек няма да ...
30.09.2015 08:01
favn56 написа:
32. wudu - Нормален човек няма да служ иза п...
01:23
Нормален човек няма да служ......

Можеш да влезеш с двеста профила, клонирайки никовете на блогъри, но си оставаш един застаряваш самотен педофил маниак, който нищо няма да остави на този свят след себе си.

А Валери Станков е име, което бъдните поколения ще четат с удоволствие.

Вари го, печи го - простакът няма да се промени, Фавне.
Благодаря за среднощната "сицилианска" защита! :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9370849
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930