Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2015 07:57 - ПАМЕТ ЗА МОЯ ЖИВОТ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 7285 Коментари: 28 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Аз помня всичко – древна росомаха,
дори и неживяното до днес –
момченцето, което ми помаха
от тръгналия в Нищото експрес,
гледачката на боб във онзи подлез,
която предвеща ми куп пари,
и третия – забит с теслата, гвоздей
в ногата на Иисус! – у мен гори,
момичето, което първо падна
като Жена във моето легло –
и ме спаси – добрата Ариадна! –
от лабиринтите на всяко зло,
запомних непрелистените книги,
които обещах да прочета –
Граф Монте Кристо, късах аз вериги,
с които приковал ме бе света,
шамарчето – след първата цигара,
което тати в двора ми заби,
а после дядо чер файтон подкара
към Рая – и ще стигне, може би,
когато ми избягат всички рими,
се вкопчвам в паметта си като пор! –
пространствата – все тъй необозрими,
стеснявах до форма̀та заден двор,
на мен светът ми беше родна стряха,
и всекиго посрещнах с: – Хайде, влез!

Аз бях момчето, дето ви помаха
от тръгналия в Нищото експрес.




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - Дълбока вода си, Чу!
30.09.2015 08:23
Дълбока вода си, Чу!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Дълбока вода си, Чу! Благодаря, ...
30.09.2015 08:27
ili4e написа:
Дълбока вода си, Чу!

Благодаря, Иличе.
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
30.09.2015 08:53
Поетична ретроспекция на един живот, който е в апогея си. Тъй схващам твоята изповед, Валери. Дори да греша, помахай ми от експреса, за да се надявам, че
ще се върнеш, въпреки ремонтите по БДЖ. Жесток си! Как ли ще заскърцат нечии ченета!
При мене чака, но няма да дочака зелена светлина, коментар от Псевдо-Чу с "твоя" НИК.
Бъди жив и здрав!
П и е р
ПС - Поздрави от вледенената от студа София. Там, под Юмрука, бе по-топло...
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Поетична ретроспекция на един ж...
30.09.2015 09:12
pvdaskalov написа:
Поетична ретроспекция на един живот, който е в апогея си. Тъй схващам твоята изповед, Валери. Дори да греша, помахай ми от експреса, за да се надявам, че
ще се върнеш, въпреки ремонтите по БДЖ. Жесток си! Как ли ще заскърцат нечии ченета!
При менс чака, но няма да дочака зелена светлина, коментар от Псевдо-Чу с "твоя" НИК.
Бъди жив и здрав!
П и е р
ПС - Поздрави от вледенената от студа София. Там, под Юмрука, бе по-топло...

Добър човек, добър поглед, Пиер.
Благодаря, братле, и до среща в София!
Чу
цитирай
5. saanki - Не ти ли е студено там гОРЕ сам ?! предай нататък ,моля !!
30.09.2015 09:50

ЕТО ОТ КЪДЕ Е КРАДЕН МАТЕРИАЛА на ГОГО
за поста „ ТИ си ХАКЕР ...Сине мой !!!

peshev/blog/harakterni-belezi-na-hakera/


блогерът Георги Ст./44 Сф.
краде редовно и нагло материали от мрежата, и си ги „пише“ за ..свои !?


starforlife/.../ti-si-haker-niama-po-prestijno-.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - ЕТО ОТ КЪДЕ Е КРАДЕН МАТЕРИАЛА на ...
30.09.2015 09:53
saanki написа:

ЕТО ОТ КЪДЕ Е КРАДЕН МАТЕРИАЛА на ГОГО
за поста „ ТИ си ХАКЕР ...Сине мой !!!

peshev/blog/harakterni-belezi-na-hakera/


блогерът Георги Ст./44 Сф.
краде редовно и нагло материали от мрежата, и си ги „пише“ за ..свои !?


starforlife/.../ti-si-haker-niama-po-prestijno-.

Какво общо има този твой пост с публикуваното тук стихотворение, Саанки?
Ако ми посочиш някаква причина да оставя коментара ти, ще го сторя. Блогът ми е отворен за всякакви мнения, но, все пак, не е табло за обяви и съобщения, нали?
Благодаря!
Чу
цитирай
7. myryam1960 - Изключително! Дерзай, Поете Ва...
30.09.2015 10:38
Изключително! Дерзай, Поете Валерий!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Изключително! Дерзай, Поете Ва...
30.09.2015 10:52
анонимен написа:
Изключително! Дерзай, Поете Валерий!

Благодаря, Мария!
Нямам друг избор, и - както каза Кубрат Пулев след нокаута на Вл. Кличко, продължаваме нататък! :-))))))))))
Светла сряда!
Чу
цитирай
9. 4hudovi6teto - Чучело, ти вониш на старо лайно. Ти ...
30.09.2015 11:07
Чучело, ти вониш на старо лайно.
Ти не сиПулев, а лайно.
Чу
цитирай
10. rosiela - За поетичната ретроспекция на живота ти,Валери
30.09.2015 11:18
Много смислена творба,вълнуваща,интересна.А текстове като горния,казахме,не ги забелязвай.
цитирай
11. ezzel - Госпожо, обяснете на Валери,
30.09.2015 11:28
rosiela написа:
Много смислена творба,вълнуваща,интересна.А текстове като горния,казахме,не ги забелязвай.


че нормален човек, да не говорим за поет, не би търпял подобна гавра с лично стта си.
Някой идиот го помпи,качва го най-отгоре, прави го да изглжда жалко чучело, а тоя заслепен от грандомания боклук не само че не ме разбира, ами с мазохистично удоволствие се пули отгоре.
За него няма нищо в живота овен да ексхибиционира.
нормален човек няма да припари до блога, а тоя онанира.
Той е луд, ами вие луда ли сте да ви харесва.
Никой няма против поезията на станков, а против манията му да е на първа.
А вие сте съучастник в тая мания с облизванията си
Прегледайте се и вие на психиатър.
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Много смислена творба, вълнуваща, ...
30.09.2015 11:40
rosiela написа:
Много смислена творба,вълнуваща,интересна.А текстове като горния,казахме,не ги забелязвай.

Благодаря, Росиела!
Чу
цитирай
13. rosiela - Относно лошото момче
30.09.2015 12:12
Той е от Варна,както знаете,аз съм столичанка,но е идвал тук и се познаваме като поети.Имам лични впечатления и от него,и от творбите му,и от наградите.Не ме трогвате,ама никак.За психиатър сте Вие и е повече от ясно.Имам впечатление,че Ви доставя удоволствие да го нападате,а това са обратни на нормалните реакции.Може да напиша и повече,защото аз съм изучавала психиатрия в първото си висше,ама струва ли си?Хич не.
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Той е от Варна, както знаете, аз съм ...
30.09.2015 12:20
rosiela написа:
Той е от Варна,както знаете,аз съм столичанка,но е идвал тук и се познаваме като поети.Имам лични впечатления и от него,и от творбите му,и от наградите.Не ме трогвате,ама никак.За психиатър сте Вие и е повече от ясно.Имам впечатление,че Ви доставя удоволствие да го нападате,а това са обратни на нормалните реакции.Може да напиша и повече,защото аз съм изучавала психиатрия в първото си висше,ама струва ли си?Хич не.

Не си струва да начукваш ум и разум с теслата в черепа на някого, който е дошъл за друго.
Чу
цитирай
15. nalia - *****
30.09.2015 12:23
Бе пустосваше понякога баба ми Неда: "Господи! Отвори си тефтерите, събери си серсемите!" и не е било бадева :-) Коментират те нища от нищото, Чу! Като в евъргрина на Modern Talking - No face, no name, no number..сори, бейби, няма да те последвам..
Къде да си, ако не на първа
nalia
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Бе пустосваше понякога баба ми Н...
30.09.2015 12:25
nalia написа:
Бе пустосваше понякога баба ми Неда: "Господи! Отвори си тефтерите, събери си серсемите!" и не е било бадева :-) Коментират те нища от нищото, Чу! Като в евъргрина на Modern Talking - No face, no name, no number..сори, бейби, няма да те последвам..
Къде да си, ако не на първа
nalia

Амииии... като толкова си я искат тая пуста първа страница, нека си я вземат, Налия! Или - поне да се опитат да я превземат. Ама няма с кво! :-)))
Халал да им е - от мен да мине!
Чу
цитирай
17. nalia - +
30.09.2015 12:50
За стихотворението с петте звезди от мен имаш и плюс - тежък е кръстът да помниш и ни припомняш "дори и неживяното до днес - " и е удивителна лекотата, с която го носиш!
Удоволствие е пътуването с теб
nalia
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - За стихотворението с петте звезди ...
30.09.2015 12:53
nalia написа:
За стихотворението с петте звезди от мен имаш и плюс - тежък е кръстът да помниш и ни припомняш "дори и неживяното до днес - " и е удивителна лекотата, с която го носиш!
Удоволствие е пътуването с теб
nalia

Моят влак е и твой, Налия, запазил съм ти място до прозореца! :-)))
Чу
цитирай
19. sande - Да пукнат всички душмани!
30.09.2015 13:20
А ние сме отново тук - в Библиотеката събрани.

Отново емблематично стихотворение!

Отново поетичен взрив!

Ще четем, Поете. И ще вдигаме наздравици за теб!

цитирай
20. deleted-4udovi6teto - А ние сме отново тук - в Библиотеката ...
30.09.2015 13:27
sande написа:
А ние сме отново тук - в Библиотеката събрани.

Отново емблематично стихотворение!

Отново поетичен взрив!

Ще четем, Поете. И ще вдигаме наздравици за теб!


Наздраве, Санде! :-)))
Чу
цитирай
21. анонимен - поетичен извор, от който колкото ...
30.09.2015 13:47
поетичен извор, от който колкото пиеш, по-сладко ти. става 😂😂😂😂
Колкото до болното тролче, ами да чете завалийката, това ще му остане - след него нищо. И никой няма да го помни. Ще издими като фас, а дабързаните хора, ще го стъпчат между паветата.
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - поетичен извор, от който колкото ...
30.09.2015 15:03
40skies написа:
поетичен извор, от който колкото пиеш, по-сладко ти. става 😂😂😂😂
Колкото до болното тролче, ами да чете завалийката, това ще му остане - след него нищо. И никой няма да го помни. Ще издими като фас, а дабързаните хора, ще го стъпчат между паветата.

Ако не му пуши много главата, ще му дам моя фас, Чоски!
Да си дръпне веднъж и да прихване малко талант! :-))))))))))))))))
Чу
цитирай
23. selena1 - Bravo, 4u!
30.09.2015 16:54
Nepostijim si, Maestro!
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Nepostijim si, Maestro! Благ...
30.09.2015 17:03
selena1 написа:
Nepostijim si, Maestro!

Благодаря, девойчице!
Чу
цитирай
25. ooze - Супер
30.09.2015 20:40
Супер, чудесен!
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Супер, чудесен! Благодаря, o...
30.09.2015 20:51
ooze написа:
Супер, чудесен!

Благодаря, ooze!
Чу
цитирай
27. yotovava - страхотно е!
30.09.2015 21:28
и третия – забит с теслата, гвоздей
в ногата на Иисус! – у мен гори,
момичето, което първо падна
като Жена във моето легло –
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - и третия – забит с теслата, гвозд...
30.09.2015 21:49
yotovava написа:
и третия – забит с теслата, гвоздей
в ногата на Иисус! – у мен гори,
момичето, което първо падна
като Жена във моето легло –

Благодря, Валюше!
До утре!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9347017
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031