Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2015 06:06 - В КАНАВКАТА КРАЙ ЛОМСКОТО ШОСЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2921 Коментари: 9 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нощта ме свари сред купѝте слама,
нахвърляни край Ломското шосе,
да бях замръкнал в дворчето на мама,
да ми направи пиле фрикасе,
край нейните саксийки със мушкато
самото Време спира да тече,
и в крайчеца на мъжкото ми лято
пак да се видя същото момче,
да мина бос по мъхестите двори
с чешмичката, която рохолѝ –
из сънищата сякаш ми говори,
насечени от третите петли,
да ми извади тати юз грозданка
от избата – с паница керевиз,
и котето под ореха на сянка
да го повикам кротко с: – Писи-пис!
Да си погледам старците, с които
най-чистите си извори открих –
научих се дори от зрънце жито
да меся своя черен хляб на стих.




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * V *
31.07.2015 07:11
С една думи - чудесно. Защо с една? Забравил съм си зарядното. Стар човек, какво да го правиш... Цял ден ще съм без НЕТ, но за късмет нощес потеглям си обратно при изворите на Тунджа.
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - С една думи - чудесно. Защо с една? ...
31.07.2015 07:13
pvdaskalov написа:
С една думи - чудесно. Защо с една? Забравил съм си зарядното. Стар човек, какво да го правиш... Цял ден ще съм без НЕТ, но за късмет нощес потеглям си обратно при изворите на Тунджа.
П и е р

Там, само там ти е мястото, Пиер, само там може човек безотказно да "презареди" всичките си батерии!
Чу
цитирай
3. indiram - Добър ден!
31.07.2015 09:08
... Чета, чета, и мислите ми отидоха към един филм, който гледах по ТВ през 2008г. -"Самотният пастир" /Италия/, в главната роля Терънс Хил. Героят му, обиколил Африка се завърнал в родната Калабрия, казва: "Целият живот е заминаване и връщане - най важното е да разбереш къде е твоето място."
Заминаване и връщане...

В КАНАВКАТА КРАЙ ЛОМСКОТО ШОСЕ
Самият живот.
От изворите се учи най-добре и омесения черен хляб с чиста изворна вода си остава най-вкусен, завинаги!
Благодаря, Валерий!
Хубав ден!


цитирай
4. deleted-4udovi6teto - . . . Чета, чета, и мислите ми отидоха ...
31.07.2015 09:36
indiram написа:
... Чета, чета, и мислите ми отидоха към един филм, който гледах по ТВ през 2008г. -"Самотният пастир" /Италия/, в главната роля Терънс Хил. Героят му, обиколил Африка се завърнал в родната Калабрия, казва: "Целият живот е заминаване и връщане - най важното е да разбереш къде е твоето място."
Заминаване и връщане...

В КАНАВКАТА КРАЙ ЛОМСКОТО ШОСЕ
Самият живот.
От изворите се учи най-добре и омесения черен хляб с чиста изворна вода си остава най-вкусен, завинаги!
Благодаря, Валерий!
Хубав ден!



Лек ден и за теб, Индирам!
Чу
цитирай
5. ili4e - :-) !!!
31.07.2015 12:46
:-) !!!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - :-) !!! :-) ? Чу
31.07.2015 13:47
ili4e написа:
:-) !!!

:-) ?
Чу
цитирай
7. nalia - *****
31.07.2015 22:05
Имаш очи за всичко, Чу! Почти всяка къща си има орех, въпреки че в сянката му нищо не вирее и ражда след 15 години. Но с него се пълни никулденският шаран, правят се коледните сладки и се замесва великденският козунак, а ликьорът със зелени орехчета помага за болка отдясно и отляво :-).
Благодаря ти за дебелата му сянка в юлската жега днес
nalia
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Имаш очи за всичко, Чу! Почти всяка ...
31.07.2015 22:31
nalia написа:
Имаш очи за всичко, Чу! Почти всяка къща си има орех, въпреки че в сянката му нищо не вирее и ражда след 15 години. Но с него се пълни никулденският шаран, правят се коледните сладки и се замесва великденският козунак, а ликьорът със зелени орехчета помага за болка отдясно и отляво :-).
Благодаря ти за дебелата му сянка в юлската жега днес
nalia

Дори котаракът ти махна с лапичка, Налия, видя ли? :-)))
Чу
цитирай
9. myryam1960 - . . . Да си погледам старците, с ко...
14.08.2015 15:40
...Да си погледам старците, с които
най-чистите си извори открих –
научих се дори от зрънце жито
да меся своя черен хляб на стих.
Няма по-здравословен от черния хляб, Поете!
Благодаря за хранителната доза !

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9371900
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930