Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2015 07:01 - ВИКАЩИЯТ ОТ КИЛИЯТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3375 Коментари: 15 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От котенца и зайченца във Фейса
и от жени, облечени – дрескод,
направо щях да си изпусна рейса,
отвеждащ ме в реалния живот.

И тръшнах с кеф капака на лаптопа –
и казах: – Край! Аз просто бях до тук!
И тъй като дъската ми си хлопа,
си полетях със птиците на юг.

И в миг видях – Земята е прекрасна!
И хората на нея са добри.
Злодей ли някой в Мрежата ни тласна? –
като в килия тясна – три на три?

На кръгъл час ми сипва по лъжичка
добро и обич, мир и светлина,
и в профилите мои се ровичка –
перде-кириз! – през моята стена.

За него съм изписана хартия.
През мен занича, сякаш през пилюр.
И – уж, уиски сипва ми да пия? –
пък то какво? – менте, горчив хамур.

Не знам какво ми взе, какво ми даде,
но своята си цел постигна тук –
Човекът спря да вдига барикади! –
опитомено коте във Фейсбук.




Гласувай:
17



1. pvdaskalov - * V *
02.04.2015 07:40
"И тръшнах с кеф капака на лаптопа –
и казах: – Край! Аз просто бях до тук!"
А аз се чудех какво ме събуди в седем! То - имало обяснение...
"И в миг видях – Земята е прекрасна!
И хората на нея са добри.
Злодей ли някой в Мрежата ни тласна? –
като в килия тясна – три на три?"
Вчера се надигнах до "Лидъл". Ми то, светът наистина е прекрасен. А в "Кауфланд" видях аз кака, пъпът й - на нивото на носа ми...
Да, Валери, напълно споделям твоя протест.
Мрежата е като поле с макове, привлича, докато те опиуми, пардон, опияни.
И все пак съм благодарен - за да радвам Човеците в нея, животът, преди да се изниже и забравя, че въобще на този свят съм бил, поописах според силите си. Беше ми по-приятно, отколкото на прочелите ме. Сигурен съм. И сега, чувствам се като човек без минало. Нещо като ограбен.
Който има воля - нека ритне този наркотик.
Поздрави!
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - А аз се чудех какво ме събуди в седем! ...
02.04.2015 07:48
pvdaskalov написа:
А аз се чудех какво ме събуди в седем! То - имало обяснение...
"И тръшнах с кеф капака на лаптопа –
и казах: – Край! Аз просто бях до тук!
........
И в миг видях – Земята е прекрасна!
И хората на нея са добри.
Злодей ли някой в Мрежата ни тласна? –
като в килия тясна – три на три?"
Вчера се надигнах до "Лидъл". Ми то, светът наистина е прекрасен. А в "Кауфланд видях една кака, пъпът й - на нивото на носа ми...
Да, Валери, напълно споделям твоя протест.
Мрежата е като поле с макове, привлича, докато те зариби със своя опиум.
И все пак съм благодарен - за да радвам Човеците в нея, животът, преди да се изниже и забравя, че въобще на този свят съм бил, понаписах нещичко. Беше ми по-приятно, отколкото на прочелите ме.
Който има воля - нека ритне този наркотик.
Поздрави!
П и е р

Мини на по-лека дрога, Пиер, например - капка пролетно парфюмче на девойчино пъпче! И - дишай, човеко! :-)))
Чу
цитирай
3. getmans1 - Страхотно е, ...
02.04.2015 08:42
... а, П и е р го виждам в жури на конкурс за красавици ... с лата, бусула и молив зад ухо! :)))
цитирай
4. zemela - Обява от психиатър: Предлагам о...
02.04.2015 08:56
Обява от психиатър: Предлагам онлайн лечение на интернет зависимост.:)
Поздрави, Капитане!
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - . . . а, П и е р го виждам в жури на кон...
02.04.2015 08:59
getmans1 написа:
... а, П и е р го виждам в жури на конкурс за красавици ... с лата, бусула и молив зад ухо! :)))

И шивашки метър в джоба - да мери пропорциите на девойчиците! :-)))
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Обява от психиатър: Предлагам о...
02.04.2015 09:13
zemela написа:
Обява от психиатър: Предлагам онлайн лечение на интернет зависимост.:)
Поздрави, Капитане!

Време ли е вече, zemela?
Ако да, свържи ме с тоя откачалник! :-)))
Чу
цитирай
7. pvdaskalov - От-каз-вам!
02.04.2015 09:41
getmans1 написа:
... а, П и е р го виждам в жури на конкурс за красавици ... с лата, бусула и молив зад ухо! :)))

Защо отказвам? Латата и бусолата са непохватни инструменти. Съвсем друго е да си "въоръжен" с далекогледна тръба като на едновремешните морски капитани и пирати.
Мъка в НЕТ-а, още по-голяма мъка в такова жури - непрекъснато да си с пресъхнало гърло. Да не говорим, че с моята пенсия дори памперси няма да мога да купувам.
Поздрави за всички, които разбират от дебелашки хумор.
П и е р
цитирай
8. yotovava - лошото е, че приемаме този наркотик ...
02.04.2015 11:05
лошото е, че приемаме този наркотик за добро - уж да общуваме с приятели, а накрая душите ни празни...
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - лошото е, че приемаме този наркотик ...
02.04.2015 12:12
yotovava написа:
лошото е, че приемаме този наркотик за добро - уж да общуваме с приятели, а накрая душите ни празни...

Не винаги, Валюше.
Зависи от приятелите.
Благодаря.
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - . . . а, П и е р го виждам в жури на кон...
02.04.2015 12:13
pvdaskalov написа:
getmans1 написа:
... а, П и е р го виждам в жури на конкурс за красавици ... с лата, бусула и молив зад ухо! :)))

Защо отказвам? Латата и бусолата са непохватни инструменти. Съвсем друго е да си "въоръжен" с далекогледна тръба като на едновремешните морски капитани и пирати.
Мъка в НЕТ-а, още по-голяма мъка в такова жури - непрекъснато да си с пресъхнало гърло. Да не говорим, че с моята пенсия дори памперси няма да мога да купувам.
Поздрави за всички, които разбират от дебелашки хумор.
П и е р

Пиер, само не ми казвай, че си се уплашил от предложението? Старото куче от кренвирши не се бои! :-)))
Чу
цитирай
11. nalia - Добре, че нямам ФБ, (:-))
02.04.2015 13:00
Бележи Фейса юбилей и под сурдинка ми се смей,
че в чужди профили зациклих и сам си се измислих.
Сега не спирам да се диря - дано най-сетне се открия.
nalia
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Бележи Фейса юбилей и под сурдинка ...
02.04.2015 14:34
nalia написа:
Бележи Фейса юбилей и под сурдинка ми се смей,
че в чужди профили зациклих и сам си се измислих.
Сега не спирам да се диря - дано най-сетне се открия.
nalia

Всички се търсим, намираме се, писваме си - и сетне пак отначало.
Нима живеем в омагьосани кръгове?
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Нали като търсим някого, намираме ...
02.04.2015 15:24
анонимен написа:
Нали като търсим някого, намираме го, писваме си с него - "и сетне пак отначало" не е омагьосан кръг, а спирала водеща нагоре?
nalia

Съгласих се, сговорчив човек съм, Налия! :-)
Чу
цитирай
14. ili4e - Поздравления!
02.04.2015 15:48
Поздравления!
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Поздравления! Благодаря. Чу
02.04.2015 16:03
ili4e написа:
Поздравления!

Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9379206
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930