Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2011 09:55 - ПОДАРЪК ОТ СЛУЧАЕН МИНУВАЧ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5188 Коментари: 13 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Роди ме мама с братя и сестри,

които по света са разпилени –

степта, тревата, вятърът в зори

и слънчицето, пламнало над мене.

 

Аз исках дъжд – стовари се порой.

Вихрушката сестрица беше моя.

Бях разпнат между ужас и покой –

по-мъдър от канадската секвоя.

 

Както добрата мравчица снове

и често пъти труди се нахалост,

през наниз мълчаливи светове

аз мъкнах непомерния си залък.

 

На мен светът не ми е вече крив.

Нима съм бил артист в нелепа драма?

Не ми ли стига, че съм още жив?

Че друг живот след този просто няма?

 

С пари и слава Бог не ме дари.

Не станах властник, редом с овластени.

И цял живот на хората добри

аз нося – чисти – своите Вселени.





Гласувай:
16



1. sande - Поздрави, Поете!
19.12.2011 11:49
С пари и слава Бог не ме дари.

"Не станах властник, редом с овластени.

И цял живот на хората добри

аз нося – чисти – своите Вселени"

***
Продавач на красота и надежда. Продължавай да бъдеш наш говорител, без заплата.Безкористно.
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - С пари и слава Бог не ме дари. &quo...
19.12.2011 13:13
sande написа:
С пари и слава Бог не ме дари.

"Не станах властник, редом с овластени.

И цял живот на хората добри

аз нося – чисти – своите Вселени"

***
Продавач на красота и надежда. Продължавай да бъдеш наш говорител, без заплата.Безкористно.

Да, Санде. А ти ще почерпиш някой ден в Пастух, нали? :-))))))))))))
Чу
цитирай
3. yotovava - Мъдра е поезията ти, Валери,
19.12.2011 14:13
Както добрата мравчица снове
и често пъти труди се нахалост,
през наниз мълчаливи светове
аз мъкнах непомерния си залък.

На мен светът не ми е вече крив.
Нима съм бил артист в нелепа драма?
Не ми ли стига, че съм още жив?
Че друг живот след този просто няма?


.........

Поздрав, Чудовище!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Както добрата мравчица снове и ...
19.12.2011 14:15
yotovava написа:
Както добрата мравчица снове
и често пъти труди се нахалост,
през наниз мълчаливи светове
аз мъкнах непомерния си залък.

На мен светът не ми е вече крив.
Нима съм бил артист в нелепа драма?
Не ми ли стига, че съм още жив?
Че друг живот след този просто няма?


.........

Поздрав, Чудовище!

Да, Валюше, и неразбираема за простаците.
Чу
цитирай
5. yotovava - То за простаците
19.12.2011 16:19
целият свят е неразбираем :))))))))))))))))
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - целият свят е неразбираем :))))...
19.12.2011 17:29
yotovava написа:
целият свят е неразбираем :))))))))))))))))

Да!
Чу
цитирай
7. chergligan - "И цял живот на хората добри / аз нося-чисти-своите Вселени."
19.12.2011 17:59
И затова те обичат добрите хора, Поете.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - И затова те обичат добрите хора, ...
19.12.2011 18:03
chergligan написа:
И затова те обичат добрите хора, Поете.

Благодаря ти, Черни Глигане!
Не съм луканка, че да ме обичат всички...
Чу
цитирай
9. pcelata - Чу,невероятен си!
19.12.2011 19:15
Просто,онемявам при твоята поезия.Сърдечен поздрав.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Просто, онемявам при твоята пое...
19.12.2011 19:19
pcelata написа:
Просто,онемявам при твоята поезия.Сърдечен поздрав.

Привет, Пчеличке!
Не губи ума и дума, ами давай нататък! :-)))
Чу
цитирай
11. ok3223 - Бива си го
20.12.2011 17:02
това стихче.
МЕЖДУ БОКЛУЦИТЕ, които се...ежедневно, се откроява и забавното е, че дежурните клакьорки не го оценяват.
В изкуството се цени и е трайно и вечно качественото, талантливото и искреното, като количеството, бройките на написаните произведения не оказват влияние при оценките. Който пише много и публикува често не показва и казва с това че е много талантлив. По вярно е обратното, както показва световната практика.
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - това стихче. МЕЖДУ БОКЛУЦИТЕ, к...
20.12.2011 17:09
ok3223 написа:
това стихче.
МЕЖДУ БОКЛУЦИТЕ, които се...ежедневно, се откроява и забавното е, че дежурните клакьорки не го оценяват.
В изкуството се цени и е трайно и вечно качественото, талантливото и искреното, като количеството, бройките на написаните произведения не оказват влияние при оценките. Който пише много и публикува често не показва и казва с това че е много талантлив. По вярно е обратното, както показва световната практика.

Зависи с какви очи гледате, ok3223.
А Вие не винаги гледате с добри очи.
Но това е Ваше право - и, може би, ваш проблем.
Аз чета стиховете другояче.
Чу
цитирай
13. ok3223 - Не мога да гледам
22.12.2011 15:54
калпави работи написани от хора, които могат да пишат добра поезия.
Нета е заринат с тонове псевдопоезия от хора без грам талант и мания, че са непризнати велики поети. Горкичките това могат...
Но когато можеш да не пишеш такава, а често пишеш - е интелектуално престъпление, наказуемо от парките и музите, които разсърдени тихомълком често кастрират такъв "творец". като го осъждат на творческо безсилие и импотенкност.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9370065
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930