Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2011 08:23 - НИЕ БЯХМЕ ДЕЦА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 9947 Коментари: 22 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Ние бяхме деца.

Ние вече сме много големи.

Ние утре ще бъдем тъй далече от тук –

запилени из диплите на вселенското време,

все така съхранени във багра, из слово и звук.

 

Ние бяхме деца.

Ние мъдро стареем – и мъдри

ще си идем от своя, неподвластен за никой, живот.

И дано по-щастливи – и дано по-красиви да бъдем –

6 милиарда дечица в светъл глъч под небесния свод.





Гласувай:
24



1. svoboda64 - А, ние сме вече 7 милиарда :)
20.12.2011 09:38
И не преставаме да "гълчим" :)

Честит Игнажден днес, Словомагесник :)
цитирай
2. анонимен - Чу
20.12.2011 16:31
Нали каза, че нямаш време за мен? Кога ще намериш време...или е по-лесно да ти припяват анононимни и да дават сведения за мен без да участвам?:)))

п.п. Извинявай, не обсъждам поезия. Но ДА- харесва ми!
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - И не преставаме да "гълчим...
20.12.2011 16:45
svoboda64 написа:
И не преставаме да "гълчим" :)

Честит Игнажден днес, Словомагесник :)

Благодаря.
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Нали каза, че нямаш време за мен? ...
20.12.2011 16:47
alllyallly написа:
Нали каза, че нямаш време за мен? Кога ще намериш време...или е по-лесно да ти припяват анононимни и да дават сведения за мен без да участвам?:)))

п.п. Извинявай, не обсъждам поезия. Но ДА- харесва ми!

Привет!
Благодаря, че прочете.
Правилно не обсъждаш поезия.
Голямата поезия няма нужда от обсъждане.
Чу
цитирай
5. анонимен - Макар, че се връщам да го прочета ...
20.12.2011 16:51
Макар,че се връщам да го прочета няколко пъти вече, не зная как да коментирам прочетеното. Знам, че ще се върна пак да го прочета, защото в този блог има много малко истинска поезия. Залят е от хора, които пишат стихчета и от клонингите на един малоумен, който е болен от лудостта, че е велик поет.
Дори и да чета мълчаливо, чета с душа. Познавач съм на поезията! Закърмена съм с нея! Благодарна съм на хора като теб! Хубаво е, че публикуваш, въпреки неуютното място, което е блог.бг, заради сбирщината от неудовлетворени от каквото и да е бездарници!
цитирай
6. анонимен - УУу хаа колко си скромен:)))
20.12.2011 16:51
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
Нали каза, че нямаш време за мен? Кога ще намериш време...или е по-лесно да ти припяват анононимни и да дават сведения за мен без да участвам?:)))

п.п. Извинявай, не обсъждам поезия. Но ДА- харесва ми!

Привет!
Благодаря, че прочете.
Правилно не обсъждаш поезия.
Голямата поезия няма нужда от обсъждане.
Чу



ЕВАЛА:))
цитирай
7. enigme - Честито на един голям творец за н...
20.12.2011 17:01
Честито на един голям творец за напълно заслужената награда! Уникално е творчеството ви! Един от големите поети на нашето време сте!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Макар, че се връщам да го прочета ...
20.12.2011 17:05
анонимен написа:
Макар,че се връщам да го прочета няколко пъти вече, не зная как да коментирам прочетеното. Знам, че ще се върна пак да го прочета, защото в този блог има много малко истинска поезия. Залят е от хора, които пишат стихчета и от клонингите на един малоумен, който е болен от лудостта, че е велик поет.
Дори и да чета мълчаливо, чета с душа. Познавач съм на поезията! Закърмена съм с нея! Благодарна съм на хора като теб! Хубаво е, че публикуваш, въпреки неуютното място, което е блог.бг, заради сбирщината от неудовлетворени от каквото и да е бездарници!

Благодаря.
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Нали каза, че нямаш време за мен? ...
20.12.2011 17:06
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
Нали каза, че нямаш време за мен? Кога ще намериш време...или е по-лесно да ти припяват анононимни и да дават сведения за мен без да участвам?:)))

п.п. Извинявай, не обсъждам поезия. Но ДА- харесва ми!

Привет!
Благодаря, че прочете.
Правилно не обсъждаш поезия.
Голямата поезия няма нужда от обсъждане.
Чу



ЕВАЛА:))

Нали?
И ми отива!
Не само скромен, но и красив! И то - много.
Благодаря! :-)))))))))))))))
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Честито на един голям творец за н...
20.12.2011 17:07
enigme написа:
Честито на един голям творец за напълно заслужената награда! Уникално е творчеството ви! Един от големите поети на нашето време сте!

Благодаря, чедо.
Чу
цитирай
11. анонимен - Аз пък съм баба!!!!!Грозна бабичка:)) Извинявай:)
20.12.2011 17:15
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
Нали каза, че нямаш време за мен? Кога ще намериш време...или е по-лесно да ти припяват анононимни и да дават сведения за мен без да участвам?:)))

п.п. Извинявай, не обсъждам поезия. Но ДА- харесва ми!

Привет!
Благодаря, че прочете.
Правилно не обсъждаш поезия.
Голямата поезия няма нужда от обсъждане.
Чу



ЕВАЛА:))

Нали?
И ми отива!
Не само скромен, но и красив! И то - много.
Благодаря! :-)))))))))))))))
Чу

цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Нали каза, че нямаш време за мен? ...
20.12.2011 17:17
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
Нали каза, че нямаш време за мен? Кога ще намериш време...или е по-лесно да ти припяват анононимни и да дават сведения за мен без да участвам?:)))

п.п. Извинявай, не обсъждам поезия. Но ДА- харесва ми!

Привет!
Благодаря, че прочете.
Правилно не обсъждаш поезия.
Голямата поезия няма нужда от обсъждане.
Чу



ЕВАЛА:))

Нали?
И ми отива!
Не само скромен, но и красив! И то - много.
Благодаря! :-)))))))))))))))
Чу


Стара жена и стара риба няма.
Чу
цитирай
13. анонимен - ха ха:))))))
20.12.2011 17:20
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
Нали каза, че нямаш време за мен? Кога ще намериш време...или е по-лесно да ти припяват анононимни и да дават сведения за мен без да участвам?:)))

п.п. Извинявай, не обсъждам поезия. Но ДА- харесва ми!

Привет!
Благодаря, че прочете.
Правилно не обсъждаш поезия.
Голямата поезия няма нужда от обсъждане.
Чу



ЕВАЛА:))

Нали?
И ми отива!
Не само скромен, но и красив! И то - много.
Благодаря! :-)))))))))))))))
Чу


Стара жена и стара риба няма.
Чу



Има има:)) Аз!!!!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Нали каза, че нямаш време за мен? ...
20.12.2011 17:27
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
Нали каза, че нямаш време за мен? Кога ще намериш време...или е по-лесно да ти припяват анононимни и да дават сведения за мен без да участвам?:)))

п.п. Извинявай, не обсъждам поезия. Но ДА- харесва ми!

Привет!
Благодаря, че прочете.
Правилно не обсъждаш поезия.
Голямата поезия няма нужда от обсъждане.
Чу



ЕВАЛА:))

Нали?
И ми отива!
Не само скромен, но и красив! И то - много.
Благодаря! :-)))))))))))))))
Чу


Стара жена и стара риба няма.
Чу



Има има:)) Аз!!!!

Ще видим.
Чу
цитирай
15. анонимен - Е кога?
20.12.2011 17:32
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
Нали каза, че нямаш време за мен? Кога ще намериш време...или е по-лесно да ти припяват анононимни и да дават сведения за мен без да участвам?:)))

п.п. Извинявай, не обсъждам поезия. Но ДА- харесва ми!

Привет!
Благодаря, че прочете.
Правилно не обсъждаш поезия.
Голямата поезия няма нужда от обсъждане.
Чу



ЕВАЛА:))

Нали?
И ми отива!
Не само скромен, но и красив! И то - много.
Благодаря! :-)))))))))))))))
Чу


Стара жена и стара риба няма.
Чу



Има има:)) Аз!!!!

Ще видим.
Чу


Аз чакам чакам вече час и свиря тоз сигнал:))))
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Нали каза, че нямаш време за мен? ...
20.12.2011 17:54
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
4udovi6teto написа:
alllyallly написа:
Нали каза, че нямаш време за мен? Кога ще намериш време...или е по-лесно да ти припяват анононимни и да дават сведения за мен без да участвам?:)))

п.п. Извинявай, не обсъждам поезия. Но ДА- харесва ми!

Привет!
Благодаря, че прочете.
Правилно не обсъждаш поезия.
Голямата поезия няма нужда от обсъждане.
Чу



ЕВАЛА:))

Нали?
И ми отива!
Не само скромен, но и красив! И то - много.
Благодаря! :-)))))))))))))))
Чу


Стара жена и стара риба няма.
Чу



Има има:)) Аз!!!!

Ще видим.
Чу


Аз чакам чакам вече час и свиря тоз сигнал:))))

Да знаеш да чакаш, да можеш да чакаш...
Чу
цитирай
17. анонимен - ние пак сме деца
20.12.2011 20:42
Ние пак сме деца и изтича ни времето,
търкулила се питка по зимния склон,
но е върнало светлата детска усмивка
в избелелите листи на този живот.

цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Ние пак сме деца и изтича ни времето, ...
20.12.2011 20:45
анонимен написа:
Ние пак сме деца и изтича ни времето,
търкулила се питка по зимния склон,
но е върнало светлата детска усмивка
в избелелите листи на този живот.

Благодаря за стихчето!
Чу
цитирай
19. yotovava - Дали стареем мъдро, Валери?
20.12.2011 21:10
Дано.

Поздрави Поете.
Валя
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Дано. Поздраве Поете. Валя Някои ...
20.12.2011 21:40
yotovava написа:
Дано.

Поздраве Поете.
Валя

Някои от нас - да.
За останалите не гарантирам.
Чу
цитирай
21. анонимен - Кажи на Дюнера, че е в много слаба ...
20.12.2011 22:31
Кажи на Дюнера, че е в много слаба форма. Голяма скука в блога му гаче ми се струва че е паднал от тролския си трон. Прилича на насрана жаба квакаща за внимание.
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Кажи на Дюнера, че е в много слаба ...
21.12.2011 07:30
анонимен написа:
Кажи на Дюнера, че е в много слаба форма. Голяма скука в блога му гаче ми се струва че е паднал от тролския си трон. Прилича на насрана жаба квакаща за внимание.

Кой е Дюнера? И защо трябва аз да му казвам това?
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9355514
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930