Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2011 17:10 - ЕРОТИЧЕН МАДРИГАЛ С ЕЛЕМЕНТИ НА ПАЛИНОДИЯ И ДВЕ БИРИ ОТ ЧУ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 11911 Коментари: 50 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
В този краен квартал само дъжд, само локви и кал.
Боже, как съм живял цял живот в безсловесната киша?
На парче от афиша ще напиша за теб мадригал.
Мадригал на парче от афиша за теб ще напиша.

На последната спирка тролеят пристига със звън.
И диспечерът пуща на шофьорчето чалга ужасна.
Аз съм улична лампа, която умира за сън.
Някой ден за последно ще пресветна – и в миг ще угасна.

Ще направя орле от това парче мокър афиш.
Ще го хвърля от покрива – да се радват децата в квартала.
И понеже съм сигурен, че не ти е до мен, и си спиш,
аз под твойта тераса ще пристигна след миг с мадригала.

Покажи се, да видиш – в твоя чест и дъждът е поспрял.
Но крещи ми баща ти, вместо мъжки да седнем на маса:
– Я, изчезвай, бе, мухльо! Ще ти дам аз един мадригал!
Мадригал с мадригал! Да се махаш от мойта тераса!

И се скитам сега като луд в този краен квартал.
Боже, как съм живял цял живот в безсловесната киша?
То добре, че успях да напиша един мадригал.
А от утре започвам по афишите чалга да пиша.


Колажът е дело на Валентина Йотова yotovava.



Гласувай:
72



1. yotovava - Веднага казвай откъде си крал
27.02.2011 17:12
мат,рял за този мадригал !!!!!!!!!!!!!!!!!!

С много размахани показалци нагоре. (Това с еротично тълкувание)
Валя
цитирай
2. yotovava - Върховно е да те следи човек
27.02.2011 17:26
как привличаш мухите - но така е с меда, спасения няма :))))))))
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - мат, рял за този мадригал !!!!!!...
27.02.2011 17:26
yotovava написа:
мат,рял за този мадригал !!!!!!!!!!!!!!!!!!

С много размахани показалци нагоре. (Това с еротично тълкувание)
Валя

Еееееееееее... не казвам!
Мъжете знаем защо! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
4. анонимен - :))))
27.02.2011 17:28
))))
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - как привличаш мухите - но така е с ...
27.02.2011 17:28
yotovava написа:
как привличаш мухите - но така е с меда, спасения няма :))))))))

Ами да! От бирата на Чу коя муха винарка бяга? Никоя! Лети и вика останалите:
- Насам, народеееееееее! :-)))))))))))))))))))
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - )))) Наздраве, Ангелина! :-)...
27.02.2011 17:30
angpiskova написа:
))))

Наздраве, Ангелина! :-)))))))
Чу

цитирай
7. mafani - Ох, Чу, сега ще ме обявят в пристрастност, НО
27.02.2011 17:32
ми наистина ме радвате, господине! Не всичко, не непременно, но има ваши неща, които наистина ме карат да се усмихвам!
:)
Поздрави, М.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - ми наистина ме радвате, господине! ...
27.02.2011 17:35
mafani написа:
ми наистина ме радвате, господине! Не всичко, не непременно, но има ваши неща, които наистина ме карат да се усмихвам!
:)
Поздрави, М.

Нищо чудно и да те линчуват, Мафани! :-)))))))))
Радвам се, че се забавляваш, благодаря ти за усмивката!
Чу
цитирай
9. анонимен - Ааааа,
27.02.2011 17:42
Мафани, като нищо. Мен вече ме започнаха. Но това няма значение, важното е, че сте в добра компания:))))))
цитирай
10. smile999 - :-)))
27.02.2011 17:42
"Въшкав си от талант!"...както казва чичо Скруч!
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Мафани, като нищо. Мен вече ме за...
27.02.2011 17:45
angpiskova написа:
Мафани, като нищо. Мен вече ме започнаха. Но това няма значение, важното е, че сте в добра компания:))))))

:-))))))))))

цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Маймунче, не се бъзикай с чичо Скруч!
27.02.2011 17:48
smile999 написа:
"Въшкав си от талант!"...както казва чичо Скруч!

Кой когото ще да хвали.
С Чю акъла им се взе!
Като няма портокали,
ще ги гризказм за мезе! :-)))))))
Чю
цитирай
13. yotovava - А бира
27.02.2011 18:05
кога ще черпиш? :))))))))))))))))))))
Йо
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - кога ще черпиш? :)))))))))))))...
27.02.2011 18:09
yotovava написа:
кога ще черпиш? :))))))))))))))))))))
Йо

Носи се новата, Валя, щото чичо Скруч се оплете в маркучите и старата потече по левия му крачол! :-)))))))))))
Чу
цитирай
15. bizcocho - :)))) не мога да те изловя тук:) З...
27.02.2011 18:11
:)))) не мога да те изловя тук:) Засрамих се, че малко съм чела :( Ама като гледам и всезнайновците не са по-учени, щом само с палци се въртят. ще ги оставя те да изровят кое сме пропуснали да прочетем и да го заразвяват всезнаещо :))))) мързел, брат;) ама ако те се не справят в издирването, ти ще ми прошепнеш ли като на другарче кое произведение трябваше да познавам, за да уловя палинодията?:)))
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - :)))) не мога да те изловя тук:) З...
27.02.2011 18:14
bizcocho написа:
:)))) не мога да те изловя тук:) Засрамих се, че малко съм чела :( Ама като гледам и всезнайновците не са по-учени, щом само с палци се въртят. ще ги оставя те да изровят кое сме пропуснали да прочетем и да го заразвяват всезнаещо :))))) мързел, брат;) ама ако те се не справят в издирването, ти ще ми прошепнеш ли като на другарче кое произведение трябваше да познавам, за да уловя палинодията?:)))

Може някой ден да те светна! :-)))))))))))
Чу
цитирай
17. анонимен - другаря бездарник на линия (((((
27.02.2011 18:21
другаря бездарник на линия (((((
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - другаря бездарник на линия ((((...
27.02.2011 18:23
анонимен написа:
другаря бездарник на линия (((((

Ами да? Няма да съм под линия я! :-))))))))
Ти къде си?
Чу
цитирай
19. urilozev - Трудно е, за всички души, в крайни ...
27.02.2011 18:23
Трудно е, за всички души, в крайни квартали, кални и блокове с мрачни,безработнни, обезверени съседи, да литне орле.Твоят опит е всъщност летене, а чалгата, чалгата ей така ще си умре.Поздрав за реализма.
цитирай
20. bizcocho - :)))) не мога да те изловя тук:) З...
27.02.2011 18:24
4udovi6teto написа:
bizcocho написа:
:)))) не мога да те изловя тук:) Засрамих се, че малко съм чела :( Ама като гледам и всезнайновците не са по-учени, щом само с палци се въртят. ще ги оставя те да изровят кое сме пропуснали да прочетем и да го заразвяват всезнаещо :))))) мързел, брат;) ама ако те се не справят в издирването, ти ще ми прошепнеш ли като на другарче кое произведение трябваше да познавам, за да уловя палинодията?:)))

Може някой ден да те светна! :-)))))))))))
Чу


Аааа, публично - не! Остави ги да си заслужат/аргументират/ минусите:) Нека се и поизпотят и от четене, не само от дебнене кога ще пуснеш нещо :))))) Макар че им е отчайващо да ти наваксат - при твоите темпове на писане :)))))
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - Трудно е, за всички души, в крайни ...
27.02.2011 18:24
urilozev написа:
Трудно е, за всички души, в крайни квартали, кални и блокове с мрачни,безработнни, обезверени съседи, да литне орле.Твоят опит е всъщност летене, а чалгата, чалгата ей така ще си умре.Поздрав за реализма.

Благодаря, Юри!
Чу
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - :)))) не мога да те изловя тук:) З...
27.02.2011 18:28
bizcocho написа:
4udovi6teto написа:
bizcocho написа:
:)))) не мога да те изловя тук:) Засрамих се, че малко съм чела :( Ама като гледам и всезнайновците не са по-учени, щом само с палци се въртят. ще ги оставя те да изровят кое сме пропуснали да прочетем и да го заразвяват всезнаещо :))))) мързел, брат;) ама ако те се не справят в издирването, ти ще ми прошепнеш ли като на другарче кое произведение трябваше да познавам, за да уловя палинодията?:)))

Може някой ден да те светна! :-)))))))))))
Чу


Аааа, публично - не! Остави ги да си заслужат/аргументират/ минусите:) Нека се и поизпотят и от четене, не само от дебнене кога ще пуснеш нещо :))))) Макар че им е отчайващо да ти наваксат - при твоите темпове на писане :)))))

Няма как да стане, Женя. Казват - луд умора няма.
Няма уморени, още по-малко грохнали по гръб Чудовища.
Чу
цитирай
23. bizcocho - другаря бездарник на линия ((((...
27.02.2011 18:32
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
другаря бездарник на линия (((((

Ами да? Няма да съм под линия я! :-))))))))
Ти къде си?
Чу


Корема ме заболя от смях тука :))))))) Те я те разберат, я не какво си казал, ама мен ме попиля от смях:))))))))))))))))))
Бягам от блога:) Благодаря и на теб за веселите минути в това нет пространство!:)
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - другаря бездарник на линия ((((...
27.02.2011 18:39
bizcocho написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
другаря бездарник на линия (((((

Ами да? Няма да съм под линия я! :-))))))))
Ти къде си?
Чу


Корема ме заболя от смях тука :))))))) Те я те разберат, я не какво си казал, ама мен ме попиля от смях:))))))))))))))))))
Бягам от блога:) Благодаря и на теб за веселите минути в това нет пространство!:)


Хубава вечер, Женя!
И да почерпиш момчето си две бири от Чу! :-)))))))))
Чу
цитирай
25. gita969 - Че то тук
27.02.2011 18:48
си е цяло сражение. Я посвети един маршов мадригал на тези от другата страна на барикадата. Тогава ще спрат да им раздават хаосни.Може да направите тандем с Васко Кръпката. Отваряте по бира,две три и този стих става песен. "Аз съм кучето от крайния квартал и не помня от кога не съм ял" ....или... не съм чул на Чу новия мадригал. Направо се развеселих тук. Евала. нали си чул? "Кажи ми колко врагове имаш,за да ти кажа кой си" Поздрав!
цитирай
26. gita969 - PS
27.02.2011 18:50
Ако Шуменско ти предложи пари за рекламата да не вземеш да откажеш от поетична суета:)))))))
цитирай
27. deleted-4udovi6teto - си е цяло сражение. Я посвети един ...
27.02.2011 18:54
gita969 написа:
си е цяло сражение. Я посвети един маршов мадригал на тези от другата страна на барикадата. Тогава ще спрат да им раздават хаосни.Може да направите тандем с Васко Кръпката. Отваряте по бира,две три и този стих става песен. "Аз съм кучето от крайния квартал и не помня от кога не съм ял" ....или... не съм чул на Чу новия мадригал. Направо се развеселих тук. Евала. нали си чул? "Кажи ми колко врагове имаш,за да ти кажа кой си" Поздрав!

Знаеш ли, Гита, ако говорим сериозно, нямам много приятели, но нямам и врагове - в смисъла на твоите думи.
И в БЛОГ БГ нямам врагове. Тук се радвам на хора с изискан литературен вкус. И когато съм на кеф, се забавлявам с еднодневки.
Благодаря.
Чу
цитирай
28. karambol5 - Неповторимо Чудовище ;)
27.02.2011 18:54
Неповторимо Чудовище ;)
цитирай
29. deleted-4udovi6teto - Ако Шуменско ти предложи пари за ...
27.02.2011 18:57
gita969 написа:
Ако Шуменско ти предложи пари за рекламата да не вземеш да откажеш от поетична суета:)))))))

Те вече преведоха парите - и ги изпихме на "Загорка" с приятелите! :-))))))))
Наздраве, Гита!
Чу
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Неповторимо Чудовище ;) Привет, ...
27.02.2011 18:58
karambol5 написа:
Неповторимо Чудовище ;)

Привет, Карамболе!
Ела да пием на лете биричка във Варна?
Чу
цитирай
31. анонимен - !!!!!!!!!!!!
27.02.2011 19:38
Да ще Васко Кръпката да го изпее, чуден блус ще се получи. Като "Кучето от крайния квартал".
Поздрав, Чу!
SW
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - Да ще Васко Кръпката да го изпее, ...
27.02.2011 20:03
анонимен написа:
Да ще Васко Кръпката да го изпее, чуден блус ще се получи. Като "Кучето от крайния квартал".
Поздрав, Чу!
SW

Що не, Лили, може да направят дует двамата Васковци - Васко Ке и Васко Кръп! :-)))
Чу
цитирай
33. анонимен - Хахах!
27.02.2011 20:07
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Да ще Васко Кръпката да го изпее, чуден блус ще се получи. Като "Кучето от крайния квартал".
Поздрав, Чу!
SW

Що не, Лили, може да направят дует двамата Васковци - Васко Ке и Васко Кръп! :-)))
Чу


Такъв дует посмъртно не може да се получи.
Откъде ти дойде на ума. :-))))))))))))))))

цитирай
34. deleted-4udovi6teto - Да ще Васко Кръпката да го изпее, ...
27.02.2011 20:10
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Да ще Васко Кръпката да го изпее, чуден блус ще се получи. Като "Кучето от крайния квартал".
Поздрав, Чу!
SW

Що не, Лили, може да направят дует двамата Васковци - Васко Ке и Васко Кръп! :-)))
Чу


Такъв дует посмъртно не може да се получи.
Откъде ти дойде на ума. :-))))))))))))))))


Просто си ги представих двамцата на Евровизия! :-)))))))))))
Чу
цитирай
35. анонимен - !!!
27.02.2011 20:15
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Да ще Васко Кръпката да го изпее, чуден блус ще се получи. Като "Кучето от крайния квартал".
Поздрав, Чу!
SW

Що не, Лили, може да направят дует двамата Васковци - Васко Ке и Васко Кръп! :-)))
Чу


Такъв дует посмъртно не може да се получи.
Откъде ти дойде на ума. :-))))))))))))))))


Просто си ги представих двамцата на Евровизия! :-)))))))))))
Чу


Много са различни. А и блус нали знаеш - то си е спиричуъл, госпъл - тихо и напоително. По-добре един. Не е лошо предложението ми. Намери връзка с Васко Кръпката и действай.
цитирай
36. deleted-4udovi6teto - Да ще Васко Кръпката да го изпее, ...
27.02.2011 20:21
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Да ще Васко Кръпката да го изпее, чуден блус ще се получи. Като "Кучето от крайния квартал".
Поздрав, Чу!
SW

Що не, Лили, може да направят дует двамата Васковци - Васко Ке и Васко Кръп! :-)))
Чу


Такъв дует посмъртно не може да се получи.
Откъде ти дойде на ума. :-))))))))))))))))


Просто си ги представих двамцата на Евровизия! :-)))))))))))
Чу


Много са различни. А и блус нали знаеш - то си е спиричуъл, госпъл - тихо и напоително. По-добре един. Не е лошо предложението ми. Намери връзка с Васко Кръпката и действай.

Не е лошо, разбира се. Не знам защо ми се струва обаче, че гениалният блусар в България не е Васко Кръпката, а Пламен Ставрев?
Ще питам него, пък и Бургас ми е по-близо - на три бири разстояние.
Наздраве! :-)))
Чу
цитирай
37. анонимен - Еееее! Много така - щедро на едро -
27.02.2011 20:37
поздрави от най-западния квартал:)))

Разказвачка, която не се е логнала
цитирай
38. deleted-4udovi6teto - поздрави от най-западния кварт...
27.02.2011 20:40
анонимен написа:
поздрави от най-западния квартал:)))

Разказвачка, която не се е логнала

Разказвачът винаги е дискретен! :-)))))))
Наздраве, Разказвачке от крайния западен квартал!
Чу
цитирай
39. hristo27 - С мадригал или без мадригал, м...
27.02.2011 20:56
С мадригал
или без мадригал,
много добре си го изпял!
цитирай
40. deleted-4udovi6teto - С мадригал или без мадригал, м...
27.02.2011 20:58
hristo27 написа:
С мадригал
или без мадригал,
много добре си го изпял!

Благодаря, Христо!
Едно време в час по пеене, като почнехме да пеем, учителката спираше класа и казваше:
- Валери, ти не пей! Ще ти пиша 6! :-))))))))
От тогава съм отличник.
Чу
цитирай
41. ili4e - много хубави орлета правиш от аф...
27.02.2011 21:07
много хубави орлета правиш от афишите!:-))))))))) Бирата е от мен!
Страхотен си, Чу!
цитирай
42. deleted-4udovi6teto - много хубави орлета правиш от аф...
27.02.2011 21:10
ili4e написа:
много хубави орлета правиш от афишите!:-))))))))) Бирата е от мен!
Страхотен си, Чу!

Обичам да правя хартиени птици през зимата - нека летят, с тях сивите небеса стават по-чисти!
Благодаря, ili4e!
Чу
цитирай
43. tryn - "Я изчезвай, бе мухльо"!
28.02.2011 08:07
Това много ще допадне на опозицията... :)

Поздравления!
И на ЙО! :)))
цитирай
44. deleted-4udovi6teto - Това много ще допадне на опозици...
28.02.2011 08:28
tryn написа:
Това много ще допадне на опозицията... :)

Поздравления!
И на ЙО! :)))

То вече им "допадна", Трънче! :-)))))))
Чу
цитирай
45. sande - Чудовищен, Поете, ти ни направи зависими с наркотичните си стихове ....
28.02.2011 09:36
Какво ще правим по-нататък, като момчетата не искат да излизат от библиотеката в Пастух!?

А пък и тази Валя, с нейните магии...

Не зная какво ще се прави.
цитирай
46. yotovava - Санде, приятелю, искам го това време, когато от библиотеката няма да се излиза :)))))
28.02.2011 09:46
sande написа:
Какво ще правим по-нататък, като момчетата не искат да излизат от билиотеката в Пастух!?

А пък и тази Валя, с нейните магии...

Не зная какво ще се прави.

цитирай
47. yotovava - Благодаря ти, Трънче, опозицията може само да изскимти :)))))))))
28.02.2011 09:47
tryn написа:
Това много ще допадне на опозицията... :)

Поздравления!
И на ЙО! :)))

цитирай
48. deleted-4udovi6teto - Какво ще правим по-нататък, като ...
28.02.2011 09:58
sande написа:
Какво ще правим по-нататък, като момчетата не искат да излизат от билиотеката в Пастух!?

А пък и тази Валя, с нейните магии...

Не зная какво ще се прави.

Сабах, като те гепи абстиненцията, удари две ледени стихосбирки на масата, и библиотеката ще грейне, Санде! :-)))))))))))
Наздраве!
Чу
цитирай
49. анонимен - учебниците не могат да ти насмогнат, Чу )))))
28.02.2011 18:17
учебниците не могат да ти насмогнат, Чу )))))
цитирай
50. deleted-4udovi6teto - учебниците не могат да ти насмог...
28.02.2011 18:22
анонимен написа:
учебниците не могат да ти насмогнат, Чу )))))

За целта се строи нова Чудовищна печатница! :-))))))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9370033
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930