Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2011 16:00 - КОРИДА С ЧУДОВИЩЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 10314 Коментари: 44 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
За това, че живея, аз нямам ни капка вина.
И дали да ме има, мама даже и мен не попита.
И защото е ясно – накъдето да тръгна – стена,
ми остава да счупя главата си тежка в гранита.

Да съм тартор на бунта в коптора – за луди приют.
Пандизчията, който проклина живота си дълъг.
Да съм сто килограма изсъхнал на припек барут.
Или шепа надежди, избухнали в писък на гълъб.

И понеже не съм се родил да умра слугинаж,
свободата пред мене повдига невиждана летва.
И засилвам се аз като бик срещу яркия плащ,
който вее ехидно срещу ми съдбата несретна.

И понеже животът не ме ръсна с чимширен букет,
аз за всичките болки на света се усетих виновен.
Ей това му е гадното човекът да стане поет –
вечно пие вината с мезе от строшени окови.

Свободата – мравуняче, плъпнало откъм гърба.
Свободата – надежда, избухнала в писък на гълъб...
Благославям я тази моя зла, пандизчийска съдба –
в арестуваното ми тяло да ми щрака свободен акълът!

Колажът е дело на Валентина Йотова – yotovava.



Гласувай:
109



1. yotovava - Бъди, Поете,
26.02.2011 16:15
бъди!
Валя
цитирай
2. анонимен - Пожелавам ти
26.02.2011 16:26
да щракаш все така свободен и в несвободния от примитивизъм нет :)))
цитирай
3. smile999 - СУУУПЕР!
26.02.2011 16:28
Их, `начи......пак ще сте на първа с Валката!;-)))
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - бъди! Валя Ще бъда. За кеф на ...
26.02.2011 16:31
yotovava написа:
бъди!
Валя

Ще бъда.
За кеф на приятелите.
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - да щракаш все така свободен и в не...
26.02.2011 16:33
angpiskova написа:
да щракаш все така свободен и в несвободния от примитивизъм нет :)))

Хе-хе... щракай си с пръсти, Ангелина!
А само като си помисля колко дребосъци са готови да ти щракат с клавиатурните си калашници... :-)))))))))))
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Их, `начи. . . . . . пак ще сте на първа с ...
26.02.2011 16:35
smile999 написа:
Их, `начи......пак ще сте на първа с Валката!;-)))

Привет, Маймунче!
Това не ме вълнува.
Други се изприщват от такива мераци, не Чу.
Чу

цитирай
7. barona40 - Ей, това му е хубавото: да пишеш стихове. И всички да те четат. Даже и чекиджиите ппред компютърчетата
26.02.2011 16:39
А пък ние - ще си те четем. И ще вярваме в безсмъртната съдба на твоята Поезия, Валери. Барона
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - А пък ние - ще си те четем. И ще вярваме ...
26.02.2011 16:43
barona40 написа:
А пък ние - ще си те четем. И ще вярваме в безсмъртната съдба на твоята Поезия, Валери. Барона

Те четат най-много, Ивайло. Нека четат, то сляпото окАто прави!
Чий беше тоз цитат, или си е мисъл на Чу? :-))))))))))))
Чу
цитирай
9. анонимен - А пък ние - ще си те четем. И ще вярваме ...
26.02.2011 16:59
4udovi6teto написа:
barona40 написа:
А пък ние - ще си те четем. И ще вярваме в безсмъртната съдба на твоята Поезия, Валери. Барона

Те четат най-много, Ивайло. Нека четат, то сляпото окАто прави!
Чий беше тоз цитат, или си е мисъл на Чу? :-))))))))))))
Чу


Цитирай надлежно или слагай кавите, че току-виж някой пак ти вменил плагиатство:)))))))
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - А пък ние - ще си те четем. И ще вярваме ...
26.02.2011 17:01
angpiskova написа:
4udovi6teto написа:
barona40 написа:
А пък ние - ще си те четем. И ще вярваме в безсмъртната съдба на твоята Поезия, Валери. Барона

Те четат най-много, Ивайло. Нека четат, то сляпото окАто прави!
Чий беше тоз цитат, или си е мисъл на Чу? :-))))))))))))
Чу


Цитирай надлежно или слагай кавите, че току-виж някой пак ти вменил плагиатство:)))))))

Моят комп е от времето на Второто Балканско мурабе и кавички на него няма! :-))))))))
Чу
цитирай
11. petgen - Прекрасно мезе- строшени окови!!!
26.02.2011 17:01
Прекрасно мезе- строшени окови!!!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Прекрасно мезе- строшени окови...
26.02.2011 17:03
petgen написа:
Прекрасно мезе- строшени окови!!!

Да, Генке. Не е лъжица за всяка уста.
Чу
цитирай
13. ili4e - Страхотни стеееее!!!!:-)))))...
26.02.2011 17:06
Страхотни стеееее!!!!:-))))))))))))))))

Поздравления за коридата!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Страхотни стеееее!!!!:-)))))...
26.02.2011 17:07
ili4e написа:
Страхотни стеееее!!!!:-))))))))))))))))

Поздравления за коридата!

Който може, си го може
и на смъртното си ложе! :-))))))))))

Благодаря, ili4e.
Чу
цитирай
15. sande - Поздравлявам славното чудовище, радвам му се и му се възхищавам, за щото то...
26.02.2011 17:18
... побеждава злите, страховити и разлютени черни бикове .... с думи.

Кара ги да паднат на колене!

Безкръвно.

Хуманно.

И се оттегля като благороден тореадор - с артистичен поклон и с усмивка.

За тълпата не знам. Може би е разочарована. Може би очарована. Мълчи онемяла. Няма кръв.
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - . . . побеждава злите, страховити и ...
26.02.2011 17:21
sande написа:
... побеждава злите, страховити и разлютени черни бикове с думи.

Кара ги да паднат на колене!

Безкръвно.

Хуманно.

И се оттегля като благороден тореадор - с артистичен поклон и с усмивка.

За тълпата не знам. Може би е разочарована. Може би очарована. Мълчи онемяла. Няма кръв.

Наздраве, Санде!
Събери момчетата в библиотеката и заръчай един ред "стихосбирки" за начало! :-)))
Наздраве, Санде!
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Първо 15 минути се смях на колажа. ...
26.02.2011 17:29
анонимен написа:
Първо 15 минути се смях на колажа. Много си готин, Чу! :-))))))))))))))))))) И опасен!
За поезият си знаеш!
Поздрави!
SW

Хе-хе... Лили? Най-опасно е Чудовището напролет, когато тръгне къмто девойчица с китка глухарчета! :-)))))))))))
Благодаря ти, че дойде, Вълчице!
Чу
цитирай
18. yotovava - Абе, Чу
26.02.2011 17:48
Прочетен: 66 Коментари: 18 Гласове: -53
Гласували 71


Ехааааа, смех, смех, смееееееееееееееееееееХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ!!!!


цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Прочетен: 66 Коментари: 18 Глас...
26.02.2011 17:51
yotovava написа:
Прочетен: 66 Коментари: 18 Гласове: -53
Гласували 71


Ехааааа, смех, смех, смееееееееееееееееееееХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ!!!!



Е, нормално е, Валюше, ти сега какво очакваш, тия палчета да си ги заврат по предназначение без вазелинче ли? :-))))))))))))
Чу
цитирай
20. анонимен - Това гласуване
26.02.2011 17:58
е превърнато в нещо като опит за психически тормоз от страна на хакерите към този, когото не харесват....Всъщност, какво значение има?
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - е превърнато в нещо като опит за п...
26.02.2011 18:02
angpiskova написа:
е превърнато в нещо като опит за психически тормоз от страна на хакерите към този, когото не харесват....Всъщност, какво значение има?

За опитни мишлета съм чувал, Ангелина, но за опитни Чудовища - не.
Хе-хе...
Кефи се на мах - и да не ти пука!
Чу
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - . . . побеждава злите, страховити и ...
26.02.2011 18:18
sande написа:
... побеждава злите, страховити и разлютени черни бикове .... с думи.

Кара ги да паднат на колене!

Безкръвно.

Хуманно.

И се оттегля като благороден тореадор - с артистичен поклон и с усмивка.

За тълпата не знам. Може би е разочарована. Може би очарована. Мълчи онемяла. Няма кръв.

!
цитирай
23. tryn - Съдба като корида!
26.02.2011 18:46
"Шепа надежда, избухнала в писък на гълъб"

"Свободата при мене издига невидима летва".

Поздравления!, ЧУ!
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - "Шепа надежда, избухнала в ...
26.02.2011 18:48
tryn написа:
"Шепа надежда, избухнала в писък на гълъб"

"Свободата при мене издига невидима летва".

Поздравления!, ЧУ!

Привет, Трънче!
Забивай се в петата на злодеите - и не им давай да дишат, чедо! :-))))))))
Чу
цитирай
25. анонимен - е превърнато в нещо като опит за п...
26.02.2011 19:38
4udovi6teto написа:
angpiskova написа:
е превърнато в нещо като опит за психически тормоз от страна на хакерите към този, когото не харесват....Всъщност, какво значение има?

За опитни мишлета съм чувал, Ангелина, но за опитни Чудовища - не.
Хе-хе...
Кефи се на мах - и да не ти пука!
Чу


А така те искам!
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - е превърнато в нещо като опит за п...
26.02.2011 19:45
angpiskova написа:
4udovi6teto написа:
angpiskova написа:
е превърнато в нещо като опит за психически тормоз от страна на хакерите към този, когото не харесват....Всъщност, какво значение има?

За опитни мишлета съм чувал, Ангелина, но за опитни Чудовища - не.
Хе-хе...
Кефи се на мах - и да не ти пука!
Чу


А така те искам!

От туй по-просто нещо няма, Ангелина - Човек да бъде себе си.
Ако и това да не се харесва някому.
Не съм луканка, че да се харесвам на всички.
Чу
цитирай
27. pukamuli - Все те подминавах и вярно съм сторил!
26.02.2011 20:22
Какъв цвят са ти хапчетата?
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Какъв цвят са ти хапчетата? Пр...
26.02.2011 20:42
pukamuli написа:
Какъв цвят са ти хапчетата?

Препоръчвам Ви ги!
"Чудомицин" - екрю.
Екрю ще рече мъснобяло.
Като разсипани в мъглата пуканки, pukamuli.
Впрочем, никнеймът Ви Пукамули от пукани мамули ли иде? :-)))
Чу


цитирай
29. zinka34 - Поздравления, Чу, с душицата, к...
26.02.2011 21:45
Поздравления, Чу, с душицата, която ми остана след такова стихо!!! :)
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Поздравления, Чу, с душицата, к...
26.02.2011 21:50
zinka34 написа:
Поздравления, Чу, с душицата, която ми остана след такова стихо!!! :)

Благодаря, Зинке!
Хубава съботна вечер!
Чу
цитирай
31. aqualia - И на мен ми заседна мезето ти!
26.02.2011 22:07
И на мен ми заседна мезето ти!
Ще го прокараме, нейсе...
Само с люта арнаутка!
И чифте пищови.
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - И на мен ми заседна мезето ти! Ще го ...
26.02.2011 22:18
aqualia написа:
И на мен ми заседна мезето ти!
Ще го прокараме, нейсе...
Само с люта арнаутка!
И чифте пищови.

Навит съм, на една айдушка арнаутска в Балкана с теб, aqualia! :-))))))))))
Чу
цитирай
33. bizcocho - То, защото пред мен никога не си можел да минеш за мушица кротичка....
26.02.2011 22:33
:))))Съвсем достойно за теб стихотворение! Кефя му се! Пък и нали съм си свободолюбива, та ми е по трептенето стихотворението ти :)
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - :))))Съвсем достойно за теб сти...
26.02.2011 22:50
bizcocho написа:
:))))Съвсем достойно за теб стихотворение! Кефя му се! Пък и нали съм си свободолюбива, та ми е по трептенето стихотворението ти :)

Благодаря, Женя.
Чу
цитирай
35. silencemurmur - Благославям я тази моя зла, пандизчийска съдба – в арестуваното ми тяло да ми щрака свободен акълът!
26.02.2011 23:20
Дали би било достатъчно да щрака само акълът,
ако е младо, момчешко лято?
.... и смелост по-нататък

цитирай
36. deleted-4udovi6teto - Дали би било достатъчно да щрака ...
26.02.2011 23:22
silencemurmur написа:
Дали би било достатъчно да щрака само акълът,
ако е младо, момчешко лято?
.... и смелост по-нататък


На младото не му трябва да му щрака акълът, но на старото - задължително.
Щото друго кво? :-))))))))))))))))))
Чу
цитирай
37. bizcocho - Какъв цвят са ти хапчетата? ...
27.02.2011 00:11
pukamuli написа:
Какъв цвят са ти хапчетата?


Свърши ли ги тези по имена, та започна да ги търсиш по цвят? Няма лошо! Търси, информирай се, все някои могат и да ти помогнат. След като ги изредиш по цветове, ги почни по ценоразпис/примерно/.
цитирай
38. deleted-4udovi6teto - Какъв цвят са ти хапчетата? ...
27.02.2011 00:13
bizcocho написа:
pukamuli написа:
Какъв цвят са ти хапчетата?


Свърши ли ги тези по имена, та започна да ги търсиш по цвят? Няма лошо! Търси, информирай се, все някои могат и да ти помогнат. След като ги изредиш по цветове, ги почни по ценоразпис/примерно/.

Няма да му помогнат, Женя.
Случаят е безнадежден.
Чу
цитирай
39. vedrina - !!!
27.02.2011 09:58
Усмивка, прекрасно е ...това е най-важното...за болките Ви е ръснал...!!!
"И понеже животът не ме ръсна с чимширен букет,
аз за всичките болки на света се усетих виновен."
*******************************************
"Свободата – мравуняче, плъпнало откъм гърба.
Свободата – надежда, избухнала в писък на гълъб...
Благославям я тази моя зла, пандизчийска съдба –
в арестуваното ми тяло да ми щрака свободен акълът!"

цитирай
40. deleted-4udovi6teto - Усмивка, прекрасно е. . . това е н...
27.02.2011 10:09
vedrina написа:
Усмивка, прекрасно е ...това е най-важното...за болките Ви е ръснал...!!!
"И понеже животът не ме ръсна с чимширен букет,
аз за всичките болки на света се усетих виновен."
*******************************************
"Свободата – мравуняче, плъпнало откъм гърба.
Свободата – надежда, избухнала в писък на гълъб...
Благославям я тази моя зла, пандизчийска съдба –
в арестуваното ми тяло да ми щрака свободен акълът!"


Хубаво неделно утро, Ведрина!
Благодаря.
Чу
цитирай
41. pevetsa - в арестуваното ми тяло да ми щрака свободен акълът!
27.02.2011 11:35
БЪДИ СВОБОДЕН ЧУ!
цитирай
42. deleted-4udovi6teto - БЪДИ СВОБОДЕН ЧУ! Ще бъда, Пев...
27.02.2011 11:40
pevetsa написа:
БЪДИ СВОБОДЕН ЧУ!

Ще бъда, Певецо. За страх и ужас на злодеите, и за кеф - на приятелите! :-)))
Чу
цитирай
43. makont - Не е лесно това да носиш в сърцето си всичките болки на света,
27.02.2011 15:09
за това наистина е нужна голяма Чу-Душа. Отдавна не бях надниквала, но това е разтърсващо стихотворение! Поздрав от мен и слушай гълъбите, там има надежда!
цитирай
44. deleted-4udovi6teto - за това наистина е нужна голяма Ч...
27.02.2011 16:34
makont написа:
за това наистина е нужна голяма Чу-Душа. Отдавна не бях надниквала, но това е разтърсващо стихотворение! Поздрав от мен и слушай гълъбите, там има надежда!

Когато в небето излита гълъби, сякаш цялата природа ръкопляска!
Благодаря, че прочете, makont!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373456
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930