Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2010 17:09 - 7 МИНУТИ СВИЖДАНЕ В ЕДНА ГАЛАКТИЧЕСКА ЛУДНИЦА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2992 Коментари: 18 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понякога те докосвам насън, понеже не мога наяве –                                                                       и не знаеш колко боли.
С камъни от Карпатите е натъпкано тъпото ми възглаве.
Спя на колчан със стрели.
А така ми се ще да потъна в гори от бръшлян и акация.
Да ти стелна росни треви.
Яви ми се – в сън, яви ми се, ако щеш – халюцинация –
                                                                   само, моля те, ми се яви!
Ако с теб се разминем, световете ми ще се взривят.
Не ми мърда койката в някоя галактическа лудница.
Ще ме гледаш как дъвча замразената риба и хляб на обяд.
Или как санитарката се разхожда по прашки на блудница.
Уж излезе за миг – а вече се бавиш епохи.
Уж ми каза – сега ще се върна, почакай минута, момче.
Ей ме на – векове пия гадната бира, спя на кашона с пройдохите
а през мен безпощадното време тече ли, тече.
Нито брат, ни сестра, нито вълк кротко раната ближе,
самодивите в бяла премяна са отдавна абсурден мираж
и живея във лудница с яки бетонни стени – чакам другото свиждане –
ти ще дойдеш, ще седнеш, ще ми връчиш един жълт банан – може ябълка,
ще ми кажеш момче, хайде, яж –
е, какво, ще те чакам – ще те смислям в делири и тременси,
ти все още не знаеш, че мога да те чакам дори и отвъд –
там, където със теб ще си имаме цялото време
да сме мъж и жена, поделили си райската ябълка
и поели по Божия път.
Посочи ме за свое момче, похвали се на всички момичета,
                                           че си имаш в ръкава скришно врабче –
ще си хубава, ще си много обичана.
За мен седем минути на ден мисли –
                                                     седем минути – толкова стига ми.
Седем минути, в които няма да ме боли,
че не мога да бъда момчето, което при теб ще остане завинаги.
 


Тагове:   лудница,   минути,


Гласувай:
19



1. yotovava - Чу,
19.11.2010 17:28
само седем минути ли? :))))
Денонощно мислене трябва.

Поздрав
Валя
цитирай
2. анонимен - Аз нямам седем минути без мисъл за ...
19.11.2010 18:28
Аз нямам седем минути без мисъл за теб.Цялото ми време е твое.Всеки мой дъх е толкова твой колкото не си и помислял.Каква мисъл да ти изпратя и да я прочетеш , за да ме осмислиш-до теб съм сега и завинаги.А искам да те докосна, искам да срещна погледа ти искам да притихна в силната ти прегръдка и да се стопля.Още няколко дни ме изчакай.Само няколко.Бъди див в любовта си и изтърпи ,времето бързо минава.После ще сме двама,повече отколкото ме искаш-до втръсване.Знай че на мен ти никога няма да омръзнеш и не само отвъд-сега и тук те искам.Не мисли за угаснал пламък.Горя и свистя с искри от любов.Чакам и се моля за нас.Но не съм се хвалила с врабеца .Той е в сърцето ми.Както и страха ти че има други -НЯМА.На лов и на война не играя-не мога да мъча обичния за мен човек .А телефона не смея да оставам сам ,докато съм на тоалетна, защото има кражби в последно време.Обичам те-повярвай ми-лудост и огън са в мен.На теб съм в плен .
цитирай
3. smile999 - Болка си е...ама сладка!:-)
19.11.2010 19:39
Болка си е...ама сладка!:-)
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - само седем минути ли? :)))) Де...
19.11.2010 19:56
yotovava написа:
само седем минути ли? :))))
Денонощно мислене трябва.

Поздрав
Валя
Благодаря, Валя.
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Аз нямам седем минути без мисъл за ...
19.11.2010 20:02
анонимен написа:
Аз нямам седем минути без мисъл за теб.Цялото ми време е твое.Всеки мой дъх е толкова твой колкото не си и помислял.Каква мисъл да ти изпратя и да я прочетеш , за да ме осмислиш-до теб съм сега и завинаги.А искам да те докосна, искам да срещна погледа ти искам да притихна в силната ти прегръдка и да се стопля.Още няколко дни ме изчакай.Само няколко.Бъди див в любовта си и изтърпи ,времето бързо минава.После ще сме двама,повече отколкото ме искаш-до втръсване.Знай че на мен ти никога няма да омръзнеш и не само отвъд-сега и тук те искам.Не мисли за угаснал пламък.Горя и свистя с искри от любов.Чакам и се моля за нас.Но не съм се хвалила с врабеца .Той е в сърцето ми.Както и страха ти че има други -НЯМА.На лов и на война не играя-не мога да мъча обичния за мен човек .А телефона не смея да оставам сам ,докато съм на тоалетна, защото има кражби в последно време.Обичам те-повярвай ми-лудост и огън са в мен.На теб съм в плен .

Драги Аноним, не мисля, че коментарната опция в БЛОГ БГ е предназначена за любовни излияния. Вашите думи просто не са адресирани до точния човек. Намерете го - и му се радвайте. Аз имам за кого и за какво да живея и кого да чакам.
Чудовището
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Болка си е. . . ама сладка!:-)На н...
19.11.2010 20:05
smile999 написа:
Болка си е...ама сладка!:-)
На неделното свиждане ще донесеш ли от джунглата 7 мандарини, Маймунче?
Чу
цитирай
7. karambol5 - Ауууу Чу, разби ме ! Сърцето ми ...
19.11.2010 20:48
Ауууу Чу , разби ме !
Сърцето ми спря да бие ...забрави за няколко мига как се прави това и после задъхано продължи с учестен ритъм :))))))))))))))))))))))
Невероятен !
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Ауууу Чу, разби ме ! Сърцето ми ...
19.11.2010 21:52
karambol5 написа:
Ауууу Чу , разби ме !
Сърцето ми спря да бие ...забрави за няколко мига как се прави това и после задъхано продължи с учестен ритъм :))))))))))))))))))))))
Невероятен !
Благодаря, че прочете с душица, Карамбол 5!
Пак ела, чедо!
Чу
цитирай
9. smile999 - Чю
19.11.2010 22:10
щи нося не 7, много мандарини и фреш, ама не на свиждане, където аз си мисля.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - щи нося не 7, много мандарини и фреш, ...
19.11.2010 22:20
smile999 написа:
щи нося не 7, много мандарини и фреш, ама не на свиждане, където аз си мисля.
Интригуващо звучи, Маймунче! :-))))))
И къде е това... "където си го мислиш?" :-))))))
Чю
цитирай
11. petgen - Ако с теб се разминем, световете ми ...
19.11.2010 22:29
Ако с теб се разминем, световете ми ще се взривят.......................
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Ако с теб се разминем, световете ми ...
19.11.2010 22:31
petgen написа:
Ако с теб се разминем, световете ми ще се взривят.......................
Истина казвам, Генке.
Чу
цитирай
13. petgen - Viarvam, Valeri...
19.11.2010 22:34
Viarvam, Valeri...
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Viarvam, Valeri. . . Маамустара, ти ...
19.11.2010 22:36
petgen написа:
Viarvam, Valeri...

Маамустара, ти отиде на запад и взе да пишеш на латиница. Още по на югозапад са писмената с възелчетата на инките! :-))))))))))))
Чу
цитирай
15. анонимен - ще си хубава, ще си много обичана
20.11.2010 11:35
http://vbox7.com/play:c8cd9bb8&al=1&vid=

цитирай
16. deleted-4udovi6teto - http://vbox7. com/play:c8cd9...
20.11.2010 11:38
анонимен написа:
http://vbox7.com/play:c8cd9bb8&al=1&vid=


Хубава песен.
Благодаря.
Чу
цитирай
17. анонимен - прекрасно е
20.11.2010 21:32
"За мен седем минути на ден мисли –
седем минути – толкова стига ми.
Седем минути, в които няма да ме боли,
че не мога да бъда момчето, което при теб ще остане завинаги."- толкова малко думи, а колко чувства!
Какво са седем минути, когато всяка минута е като вечност!
Щастливка е жената, която Ви вдъхновява!
Saraq



цитирай
18. deleted-4udovi6teto - "За мен седем минути на ден ...
20.11.2010 21:36
анонимен написа:
"За мен седем минути на ден мисли –
седем минути – толкова стига ми.
Седем минути, в които няма да ме боли,
че не мога да бъда момчето, което при теб ще остане завинаги."- толкова малко думи, а колко чувства!
Какво са седем минути, когато всяка минута е като вечност!
Щастливка е жената, която Ви вдъхновява!
Saraq




Благодаря, Saraq!
Дано е щастлива!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9383320
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930