Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2010 10:01 - ПРЕМЪЛЧАНО МЕЖДУ ПОЕТИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3404 Коментари: 24 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ти си момиче, дошло от Меркурий. Аз се довях с НЛО от Нептун. Кротнаха в мене космичните бури – пушек от блага лулица тютюн. Гледам те, пия те – в лунният кратер – моята нимфа си ти – Аметис. Сякаш че Господ за нас е изпратил мейл от звезди по небесната вис. Ща да ти вържа една огърлица от метеори – да грейнеш в нощта – и да те гледам тъй, сякаш първица пиша обичам те – стих ти чета. Виках те цял век, епохи и ери. И, да си тръгвам, май време дойде. Сигурно друго момче си намери. Боже, къде да се дена? Къде? Ти си ми пух от глухарче. Листенце. Съхна ти в спомена – древен сафрид. Ние умираме в свят със кепенци, в който любов значи сигурен бит. Боже, нима – да летим – сме проклети? Черно – небето над нас да свисти? Ние – залутани, ние – поети, в Космос с погребани живи мечти.


Тагове:   между,


Гласувай:
20



1. yotovava - Хубав стих, Чу,
19.11.2010 10:40
и да те гледам тъй, сякаш първица
пиша обичам те – стих ти чета.
.....
Ние умираме в свят със кепенци,
в който любов значи сигурен бит.
.....
Поздрави,
Валя
цитирай
2. zabavnata - Ех, Чудо...
19.11.2010 10:41
В Космос с разпръснати, светли мечти.

Дай добър финал, моля те!
Поздрави и хубав ден!:)
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - и да те гледам тъй, сякаш първица...
19.11.2010 10:43
yotovava написа:
и да те гледам тъй, сякаш първица
пиша обичам те – стих ти чета.
.....
Ние умираме в свят със кепенци,
в който любов значи сигурен бит.
.....
Поздрави,
Валя

Благодаря, Валя.
Пак ела, чедо.
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - В Космос с разпръснати, светли м...
19.11.2010 10:46
zabavnata написа:
В Космос с разпръснати, светли мечти.

Дай добър финал, моля те!
Поздрави и хубав ден!:)

Най-хубавото на поезията, zabavnata, е в това, че подир прочита й читателят може да си я "допише" в себето си така, както намери за добре, което стори и ти.
Благодаря ти, чедо!
Чу
цитирай
5. bichkinja - Нека бъда аз...
19.11.2010 12:50
Нека бъда аз това момиче,
още нецелунато, небито...
Търся те, приятелю, космичен,
но имейлите ти са изтрити.
Твоето небе екранно
почерняло е от мъка...
Аз те търся непрестанно...
Ех, дано не си във пъкъла!
Появи се в бели дрехи,
с бели думи ме омайвай
и под земните ни стрехи
двама ще живеем славно.

Това е моят весел отговор и няма повече да премълчавам. Усмихни се, Валери!
Мария
цитирай
6. sevdabg - Не си Чудовище...
19.11.2010 12:56
Вълшебство си-
за мен !
Чета те и нямам насита...
То бива, бива някой да е добър- но ти Чудовище си - някак неземен !
Все едно не живеем в една и съща тъпа държава.
Все едно не сме зависими от безумни закони...
А ти си толкова високо в Чистото - с твоите стихове......
Извинявай, че стана дългичко коментарчето ми,
но много дни е стаявано, от неудобство пред Таланта ти !

Поздрави
Твой верен читател - Севдалина :)
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Нека бъда аз това момиче, още нец...
19.11.2010 13:26
bichkinja написа:
Нека бъда аз това момиче,
още нецелунато, небито...
Търся те, приятелю, космичен,
но имейлите ти са изтрити.
Твоето небе екранно
почерняло е от мъка...
Аз те търся непрестанно...
Ех, дано не си във пъкъла!
Появи се в бели дрехи,
с бели думи ме омайвай
и под земните ни стрехи
двама ще живеем славно.

Това е моят весел отговор и няма повече да премълчавам. Усмихни се, Валери!
Мария

Благодаря, Мария, но нима може някой да си... бие момичето?
Натъжи ме това "небито" момиче...
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Вълшебство си- за мен ! Чета те и ...
19.11.2010 13:32
sevdabg написа:
Вълшебство си-
за мен !
Чета те и нямам насита...
То бива, бива някой да е добър- но ти Чудовище си - някак неземен !
Все едно не живеем в една и съща тъпа държава.
Все едно не сме зависими от безумни закони...
А ти си толкова високо в Чистото - с твоите стихове......
Извинявай, че стана дългичко коментарчето ми,
но много дни е стаявано, от неудобство пред Таланта ти !

Поздрави
Твой верен читател - Севдалина :)

Много ти благодаря, Севде, за топлите думи!
Пак ела, чедо.
Чу
цитирай
9. анонимен - Бях твоя нимфа и сестра на Фаетон, ...
19.11.2010 14:43
Бях твоя нимфа
и сестра на Фаетон,
от скръб в звездичка малка
превърна ме поете!
Но ще ти светя
една едничка в Млечен път
със сълзици кехлибарени.
цитирай
10. анонимен - Съвпадение....
19.11.2010 15:58
Моята зодиакална планета е Меркурий:)))))))
Един поздрав от тази планета,като за петък вечер...

За тебе бях/Лили Иванова/

Помниш ли моите сънища?
В тях ти откриваше пътища.
А любовта в този океан,
с мойта нежна длан, можех да ти дам...

Помниш ли срещите парещи?
Нежни въздишки, отронващи.
А любовта, тя дойде сама
само миг поспря, после отлетя...

Припев: (х3)
За тебе бях
лунен лъч в уханен мрак,
блясъка на звезден прах,
шепот на един монах.
За тебе бях
смисъла на всеки ден,
днес съм вече дъх студен,
ти остана стар рефрен.

Помниш ли моите сънища...
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Бях твоя нимфа и сестра на Фаетон, ...
19.11.2010 16:06
анонимен написа:
Бях твоя нимфа
и сестра на Фаетон,
от скръб в звездичка малка
превърна ме поете!
Но ще ти светя
една едничка в Млечен път
със сълзици кехлибарени.
Благодаря.
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Моята зодиакална планета е Мерк...
19.11.2010 16:10
анонимен написа:
Моята зодиакална планета е Меркурий:)))))))
Един поздрав от тази планета,като за петък вечер...

За тебе бях/Лили Иванова/

Помниш ли моите сънища?
В тях ти откриваше пътища.
А любовта в този океан,
с мойта нежна длан, можех да ти дам...

Помниш ли срещите парещи?
Нежни въздишки, отронващи.
А любовта, тя дойде сама
само миг поспря, после отлетя...

Припев: (х3)
За тебе бях
лунен лъч в уханен мрак,
блясъка на звезден прах,
шепот на един монах.
За тебе бях
смисъла на всеки ден,
днес съм вече дъх студен,
ти остана стар рефрен.

Помниш ли моите сънища...

Винаги ми е било чудно защо певиците в България си избират текстове за песни, написани от тъпоидални кретеноиди?
ЧЦудовището
цитирай
13. milamam - ". . . ние умираме в свят със ...
19.11.2010 16:16
"...ние умираме в свят със кепенци,
в който любов значи сигурен бит..."

Чак да умираме, не, но защо повечето хора си мислят, включително и вие, че това погубва любовта? Може да е по-рядко изпитвана, може да не се показва всеки път, но когато има възможност, тя пее и възродява и става два пъти по-силна...
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - ". . . ние умираме в свят със ...
19.11.2010 16:26
milamam написа:
"...ние умираме в свят със кепенци,
в който любов значи сигурен бит..."

Чак да умираме, не, но защо повечето хора си мислят, включително и вие, че това погубва любовта? Може да е по-рядко изпитвана, може да не се показва всеки път, но когато има възможност, тя пее и възродява и става два пъти по-силна...

Тъжен въпрос.
"Битийната" любов е и това, което казвате, но тя вече не е потоп от глухарчета.
Вие виждали ли сте затворен във вакуумна тенджера потоп под нагягане?
Аз не съм.
Благодаря.
Чу
цитирай
15. анонимен - Колко време глухарчета ще летят ...
19.11.2010 16:33
Колко време глухарчета ще летят около нас. Докато прецъфтят. Дори и да те потопят, ще преминат. Ще дойде лятото, а с него и потоп от ухания на други прекрасни цветя. Понякога покрай всичко това има и едно нещо, което остава и не прецъфтява - може да не е водопад от потопи, но пък е нещо което те разтърсва и не те оставя и миг спокоен в света. А на това казвам - любов. А тя може да съществува и в така начената от вас "битийна" обстановка.
milamam
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Колко време глухарчета ще летят ...
19.11.2010 16:39
анонимен написа:
Колко време глухарчета ще летят около нас. Докато прецъфтят. Дори и да те потопят, ще преминат. Ще дойде лятото, а с него и потоп от ухания на други прекрасни цветя. Понякога покрай всичко това има и едно нещо, което остава и не прецъфтява - може да не е водопад от потопи, но пък е нещо което те разтърсва и не те оставя и миг спокоен в света. А на това казвам - любов. А тя може да съществува и в така начената от вас "битийна" обстановка.
milamam
Да. И това е любов, но вече друга.
И като такава, е тема за друга поезия.
Благодаря.
Чу
цитирай
17. ili4e - Дано поетите да не погребват живи ...
19.11.2010 17:09
Дано поетите да не погребват живи мечти, ако и те го сторят - светът отива на Плутон. Размисляш, Поете! Но с това не казах нищо ново:-)
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Дано поетите да не погребват живи ...
19.11.2010 17:15
ili4e написа:
Дано поетите да не погребват живи мечти, ако и те го сторят - светът отива на Плутон. Размисляш, Поете! Но с това не казах нищо ново:-)

Не познавам поети-гробокопачи на мечти. Как ме виждаш с правата лопата в ръка, ili4e? Аз инструмент, дето с него ще ме заравят, не го барам! :-))))))))))
Чу
цитирай
19. ili4e - Дано поетите да не погребват живи ...
19.11.2010 17:23
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Дано поетите да не погребват живи мечти, ако и те го сторят - светът отива на Плутон. Размисляш, Поете! Но с това не казах нищо ново:-)

Не познавам поети-гробокопачи на мечти. Как ме виждаш с правата лопата в ръка, ili4e? Аз инструмент, дето с него ще ме заравят, не го барам! :-))))))))))
Чу

Мъдро ЧУдовище:-)))

цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Дано поетите да не погребват живи ...
19.11.2010 17:29
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Дано поетите да не погребват живи мечти, ако и те го сторят - светът отива на Плутон. Размисляш, Поете! Но с това не казах нищо ново:-)

Не познавам поети-гробокопачи на мечти. Как ме виждаш с правата лопата в ръка, ili4e? Аз инструмент, дето с него ще ме заравят, не го барам! :-))))))))))
Чу

Мъдро ЧУдовище:-)))

Фалба ми рече ся, ще те черпя на лете един жълт банан и една жълта лимоната! :-))))
Чу
цитирай
21. анонимен - Питанка:)
19.11.2010 19:25
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Колко време глухарчета ще летят около нас. Докато прецъфтят. Дори и да те потопят, ще преминат. Ще дойде лятото, а с него и потоп от ухания на други прекрасни цветя. Понякога покрай всичко това има и едно нещо, което остава и не прецъфтява - може да не е водопад от потопи, но пък е нещо което те разтърсва и не те оставя и миг спокоен в света. А на това казвам - любов. А тя може да съществува и в така начената от вас "битийна" обстановка.
milamam
Да. И това е любов, но вече друга.
И като такава, е тема за друга поезия.
Благодаря.
Чу


Коя е тази друга поезия,Чу?
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Колко време глухарчета ще летят ...
19.11.2010 19:46
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Колко време глухарчета ще летят около нас. Докато прецъфтят. Дори и да те потопят, ще преминат. Ще дойде лятото, а с него и потоп от ухания на други прекрасни цветя. Понякога покрай всичко това има и едно нещо, което остава и не прецъфтява - може да не е водопад от потопи, но пък е нещо което те разтърсва и не те оставя и миг спокоен в света. А на това казвам - любов. А тя може да съществува и в така начената от вас "битийна" обстановка.
milamam
Да. И това е любов, но вече друга.
И като такава, е тема за друга поезия.
Благодаря.
Чу


Коя е тази друга поезия,Чу?

Тя е в движенията на въздуха в семейната спалня.
Чу
цитирай
23. анонимен - !!!
19.11.2010 20:01

Коя е тази друга поезия,Чу?
[/quote]
Тя е в движенията на въздуха в семейната спалня.
Чу
[/quote]

Ама много ги разбираш тези неща-нищо платонично,а уж си поет за душата...
За добрият отговор:)-седем падащи звезди от Меркурий:)
Лека вечер
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Коя е тази друга поезия, Чу? ...
19.11.2010 20:09
анонимен написа:

Коя е тази друга поезия,Чу?

Тя е в движенията на въздуха в семейната спалня.
Чу
[/quote]

Ама много ги разбираш тези неща-нищо платонично,а уж си поет за душата...
За добрият отговор:)-седем падащи звезди от Меркурий:)
Лека вечер
[/quote]Лека и на теб!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346553
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031