Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2010 19:26 - ГЛАС
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1601 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Закроти ме на скут – завърти ме на тръгнали лави,
не ме пускай – ще се срина – и на магмите твои изтлял,
аз ще зная защо Бог ме прати при теб – да се слави,
да святится Жената, която за мен е посочил – и за мен е избрал.
Искам да те целувам – да си мека и мокра – да си горска дъхтяща дъбрава,
да разгръщам с гърдите си полетялото твое тяло над отнесени птичи гнезда,
да те нося в спиралите на дъжда – трепетлика, седемструйна изпъната моя дъга,
искам да падна в бездънната власт на смирената мъжка забрава,
след която няма после – и утре не е в календара – има само сега,
да те гледам в нощта как на пламнали сипеи ти се свличаш пред мен –
полетяла из врящите струи на безлюдните северни гейзери,
на гръдта ми да падат Исландии и Чукотки
с разкъртени – полетели през твоите изумени очи – небеса,
а после кротко да стана и да изпея за теб всичките си поезии –
ако силици имам да си чуя изобщо гласа.



Гласувай:
8



1. bizcocho - Какъе ти глас:) То гласище! :) Из...
27.09.2010 21:09
Какъе ти глас:) То гласище! :) Изумяваш с поезия! :)
цитирай
2. mimayordanova - аз ще зная защо Бог ме прати при теб – да се слави,
27.09.2010 22:00
Боже, умолявам Те, изпрати на този Мъж тази Жена. Да го закроти. Да го изпепели. Посочи му я и сбъдни словата му. Че е вампирясал и вампирясва всички които го четат.
цитирай
3. petgen - Ей, хора, хора!!!...
27.09.2010 22:12
Разбирате ли как всеки ден, с всеки нов постинг в блога ние ставаме свидетели на СВЕТОВНА поезия, която ГОЛЕМИЯТ Валери Станков създава, а ние я съпреживяваме, онемели в безсилието на собственото си не/умение да я огласим, благоговеейки пред силата, красотата, самобитността на поезията му, за която националните награди са блед жест на признанието, което Той заслужава, Той, нашето 4udovi6te !!! За Валери Станков трябва да се говори от високи трибуни, blog.bg е тесен, недостатъчен, тих.
Поклон Валери пред таланта ти! Да не секва !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373494
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930