Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2017 05:05 - НАЙ-ТЪЖНОТО ЧОВЕЧЕ НА СВЕТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 7512 Коментари: 30 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... най-тъжното човече на света 
живее в мене – старче белобрадо,
във моя бял стих хълта през нощта 
и пита ме: – Къде си тръгнал, дядо?

Къде съм тръгнал? – даже аз не знам.
Дали ще стигна? – и това не зная. 
Но няма да се моля на Сезам 
да ми отвори портите на Рая!

Сред праведници тук се наживях. 
Дори един не рече: – Аз съм грешник! 
Започва вече да ме друса страх, 
че ние сме обречените пешки.

Че някой друг живота ни реди, 
и тъй перверзно с нас се разпорежда, 
че посред бял ден виждаме звезди, 
ала все тъй не виждаме надежда.

Застана ли на сетната черта, 
на попрището жизнено към края, 
най-тъжното човече на света
ще ви отвори портите на Рая! 




Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Добро утро, Валери, хубав да е денят ...
03.02.2017 07:34
Добро утро, Валери, хубав да е денят ти.
цитирай
2. yotovava - Днес казах ли ти, че си велик :)))...
03.02.2017 07:34
Днес казах ли ти, че си велик :)))))))))))))
цитирай
3. sofisofi - Добро утро, Чу!
03.02.2017 07:55
Не го мисли много... Всички сме малко или много грешни.! Аз, Ти, Те, всеки ще си отговаря когато му дойде времето, а до тогава продължавай да ни радваш с прекрасните си стихове!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Валери, хубав да е денят ...
03.02.2017 09:03
yotovava написа:
Добро утро, Валери, хубав да е денят ти.

Хубав и за теб, Валюше!
Благодаря.
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Днес казах ли ти, че си велик :)))...
03.02.2017 09:04
yotovava написа:
Днес казах ли ти, че си велик :))))))))))))

Тъкмо вече си мислех, че си ме забравила? :-)))))))))))
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Не го мисли много. . . Всички сме м...
03.02.2017 09:05
sofisofi написа:
Не го мисли много... Всички сме малко или много грешни.! Аз, Ти, Те, всеки ще си отговаря когато му дойде времето, а до тогава продължавай да ни радваш с прекрасните си стихове!

Много благодаря, Софи, ще доживеем до утре!
Лек ден - и до нови срещи.
Чу
цитирай
7. ili4e - Прекрасно е, Валерий.
03.02.2017 09:09
Истинско откровение.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Истинско откровение. Благодаря, ...
03.02.2017 09:10
ili4e написа:
Истинско откровение.

Благодаря, Иличе.
Чу
цитирай
9. poliqor - А аз чакам ли чакам да стане 07, 07 часа!
03.02.2017 09:27
А Майстора станал в 05,05... Браво, Агент 07,07!!!!!!!!!!!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - А Майстора станал в 05, 05. . . Браво, ...
03.02.2017 09:29
poliqor написа:
А Майстора станал в 05,05... Браво, Агент 07,07!!!!!!!!!!!

Знаеш ли каква е разликата между младостта и старостта, момче?
На стари години се събуждаш в ония часове, в които на млади си се прибирал да спиш! :-)))))))))))))
Та, и аз тъй.
Благодаря!
Чу
цитирай
11. yotovava - не си само велик - божествен си :)...
03.02.2017 09:35
не си само велик - божествен си :)))))))))))))
цитирай
12. yotovava - точно в десятката
03.02.2017 09:36
Сред праведници тук се наживях.
Дори един не рече: – Аз съм грешник!
цитирай
13. yotovava - дали успяха полигоралните да пр...
03.02.2017 09:36
дали успяха полигоралните да прочетат?
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - не си само велик - божествен си :)...
03.02.2017 09:36
yotovava написа:
не си само велик - божествен си :))))))))))))

За Божествени читатели като теб - да! :-)))))))))
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Сред праведници тук се наживях. ...
03.02.2017 09:38
yotovava написа:
Сред праведници тук се наживях.
Дори един не рече: – Аз съм грешник!

Е, няма да го чуеш от никого, ако аз не ти го кажа, Валюше.
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - дали успяха полигоралните да пр...
03.02.2017 09:40
yotovava написа:
дали успяха полигоралните да прочетат?

Вече започнаха, а някои дори го научиха наизуст.
Питаха ме и от издателството "Лю-лю-лю" дали няма да им изпратя новата си книга! :-)))))))))
Щели да ми платят и хонорар, че да се почерпим с поетите от Първа Лига на САЩ в село Симеоново.
Чу
цитирай
17. pvdaskalov - * ! *
03.02.2017 10:32
Майтапите се вий, но творбата вика "Дий! Към портите на Рая!". Готов съм да се разкая, но от тортата си искам пая... И така нататък. Чу ли, Чу, че по поетично майсторство вече ме сравняват с господин министър-председателя? С майтапа - дотук.
Валери, предлагам да се оставим с теб на две-три млади докторки да ни изследват за телепатични способности. Тази сутрин, преди да стана, да пия кафе и направя палачинки, че ми се бяха прияли, далеч преди да пусна лаптопа, през ума ми минаха какви ли не хора и картини, към които съм останал длъжник. И лошото е, че аз съм още жив, а тях вече ги няма, за да си поправя грешките, доколкото е възможно... Не, не е възможно! Трябвало е навремето да съм бил по-умен, по-тактичен... А ако свети Петър ме пусне (Не се съмнявам, че поне за това ще съм пръв!), ще му казвам добри думи за всеки от твоите почитатели ... За теб няма да има нужда да отварям райските порти, чичовото, защото правиш всичко възможно да се обезсмъртиш.
Разбра ли, че времето се затопля? Търся си банския вече из гардеробите... Имаш ли плажен чадър или да сложа всички такъми в комбито? Да нося ли и специалния тиган за палачинки? Чайките ядат ли такива работи?
П и е р
ПС - Не се чуди на текста дотук. Давам храна на тези, които мямат собствен живот...
цитирай
18. xubavka - Много хубаво си казал всичко!
03.02.2017 11:39
Завладяваща е поезията ти, Валери! Ако нашата вина се състои в това , че харесваме творчеството ти, то тогава много сме грешни! Съвсем скоро ще си поискаме прошка и е време и някои злонамерени да го направят! Хората са братя и трябва да гледат в една посока към това ,което ги обединява! От мен имаш еко-палец! Бъди!
цитирай
19. favn56 - Бирата днес е от мен, чакам те :)
03.02.2017 12:14
Бирата днес е от мен, чакам те :)
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Майтапите се вий, но творбата вика ...
03.02.2017 12:25
pvdaskalov написа:
Майтапите се вий, но творбата вика "Дий! Към портите на Рая!". Готов съм да се разкая, но от тортата си искам пая... И така нататък. Чу ли, Чу, че по поетично майсторство вече ме сравняват с господин министър-председателя? С майтапа - дотук.
Валери, предлагам да се оставим с теб на две-три млади докторки да ни изследват за телепатични способности. Тази сутрин, преди да стана, да пия кафе и направя палачинки, че ми се бяха прияли, далеч преди да пусна лаптопа, през ума ми минаха какви ли не хора и картини, към които съм останал длъжник. И лошото е, че аз съм още жив, а тях вече ги няма, за да си поправя грешките, доколкото е възможно... Не, не е възможно! Трябвало е навремето да съм бил по-умен, по-тактичен... А ако свети Петър ме пусне (Не се съмнявам, че поне за това ще съм пръв!), ще му казвам добри думи за всеки от твоите почитатели ... За теб няма да има нужда да отварям райските порти, чичовото, защото правиш всичко възможно да се обезсмъртиш.
Разбра ли, че времето се затопля? Търся си банския вече из гардеробите... Имаш ли плажен чадър или да сложа всички такъми в комбито? Да нося ли и специалния тиган за палачинки? Чайките ядат ли такива работи?
П и е р
ПС - Не се чуди на текста дотук. Давам храна на тези, които мямат собствен живот...

Чичо Пепи, не носи тигана, рибата още е в морето, ще хванем някоя девойчица да ни врътне едни палачинки, само ела на лете, през май ще навържа чирози! Бирата е от мен! :-)))))))))))))))
Наздраве!
Чу
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - Завладяваща е поезията ти, Валери! ...
03.02.2017 12:26
xubavka написа:
Завладяваща е поезията ти, Валери! Ако нашата вина се състои в това , че харесваме творчеството ти, то тогава много сме грешни! Съвсем скоро ще си поискаме прошка и е време и някои злонамерени да го направят! Хората са братя и трябва да гледат в една посока към това ,което ги обединява! От мен имаш еко-палец! Бъди!

Благодаря, Хубавке!
До нови срещи!
Чу
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Бирата днес е от мен, чакам те :) ...
03.02.2017 12:27
favn56 написа:
Бирата днес е от мен, чакам те :)

Тъкмо се прибирам, Фавне, и кво да видя - три черни каменици на писалището ми! :-))))))
Наздраве!
Благодаря.
Чу
цитирай
23. анонимен - не знам как го правиш, като тръгне ...
03.02.2017 15:14
не знам как го правиш, като тръгне мисълта и върви докрай, никъде не ме спъва и ме увлича, ами хубаво е, просто майсторска поезия
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - не знам как го правиш, като тръгне ...
03.02.2017 15:15
40skies написа:
не знам как го правиш, като тръгне мисълта и върви докрай, никъде не ме спъва и ме увлича, ами хубаво е, просто майсторска поезия

Как ли?
С обич, Чоски.
Няма друг начин.
Благодаря.
Чу
цитирай
25. tomjones - не беше празна вечерта ми, Капитане ...
03.02.2017 17:08
не беше празна вечерта ми, Капитане :)
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - не беше празна вечерта ми, Капитане ...
03.02.2017 17:13
tomjones написа:
не беше празна вечерта ми, Капитане :)

И една бира от мен, Том!
Наздраве)!
Чу
цитирай
27. sonnic - Тъжни размисли...
03.02.2017 17:14
Мъдро, истинно и дълбоко...трогва издъно... Благодаря!
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Мъдро, истинно и дълбоко. . . трогва ...
03.02.2017 17:20
sonnic написа:
Мъдро, истинно и дълбоко...трогва издъно... Благодаря!

Благодаря, чедо!
До нови срещи!
Чу
цитирай
29. alhimik1 - Valeko, ti si POET!
03.02.2017 22:12
:)
цитирай
30. iva8787 - Поздрав за хубавият стих!
03.02.2017 22:37
Поздрав за хубавият стих!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9388821
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930