Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2016 18:54 - РАЗКАЗ ЗА ЖЕНАТА НА ПОЕТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3766 Коментари: 18 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Посрещнете жената, която преспа със поета –
и му купи чорапи на ъгъла.
Посрещнете светицата.
Нека целият град да я види как си шепне куплета,
в който той я сравняваше с птиците,
малко преди да си тръгне.

Тя е толкова хубава, както си мърда устните,
както се люшкат
гърдите й като пияни кораби.
Този неин поет има бяла душа, шише вино и съдрани обуща,
но обущарят умря,
а обущата на поета не пущат корени.

Да й сторим поклон,
че го нахрани и му среса перчема по-иначе.
И поетът сега не изглежда чак толкова зъл.
Този неин пройдоха и непрокопсаник
ще се върне отново през зимата.
Ще прехвърли баира,
тъй както завръща се вълк.

Но какво е намислил сега, през какви пещери и дерета
ще се щура душата му?
През какви треволяци?
Този никаквец я целуна –
и за ужас на всички ченгета
надраска с камъче нейното име по крайпътните знаци.

Миг преди да потъне зад хълма, й помаха с ръка –
и изчезна.
После стана студено,
но такава си беше прогнозата.
А жената, която преспа със поета,
се изправи сред звездната бездна –
малко островче от Поезия в прозата.



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - ставам ти фенка ,валерий!
24.03.2016 18:59
понякога ме ..изумяваш...
сложен фрактален образ си ти..
а ,аз разбирам малко от мъже..
Джули
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - понякога ме. . изумяваш. . . сложен ...
24.03.2016 19:02
katara написа:
понякога ме ..изумяваш...
сложен фрактален образ си ти..
а ,аз разбирам малко от мъже..
Джули

Харесвам името ти, Джули.
Има в него много вятър и слънце.
Благодаря.
Чу
цитирай
3. milady - eто пак..с две думи ме разкодира )) има и летни бури ..само опитай..
24.03.2016 19:20
4udovi6teto написа:
katara написа:
понякога ме ..изумяваш...
сложен фрактален образ си ти..
а ,аз разбирам малко от мъже..
Джули

Харесвам името ти, Джули.
Има в него много вятър и слънце.
Благодаря.
Чу

цитирай
4. deleted-4udovi6teto - понякога ме. . изумяваш. . . сложен ...
24.03.2016 19:37
milady написа:
4udovi6teto написа:
katara написа:
понякога ме ..изумяваш...
сложен фрактален образ си ти..
а ,аз разбирам малко от мъже..
Джули

Харесвам името ти, Джули.
Има в него много вятър и слънце.
Благодаря.
Чу


Падам си по летните вихрулки, чедо... ама ми е време за есен?
Колко му е обаче пак да опитам - и да се хвърля из вихрите? :-)))
Чу
цитирай
5. milady - never say never ;))
24.03.2016 19:43
никога не казвай никога, поете..
без муза не можеш ,знам аз ...
върхулица съм аз ..ква ти вихрулка ....
ххиихи....
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - никога не казвай никога, поете. . ...
24.03.2016 19:46
milady написа:
никога не казвай никога, поете..
без муза не можеш ,знам аз ...
върхулица съм аз ..ква ти вихрулка ....
ххиихи....

Хе-хе... върхулица! :-)))))))))))))
Красива дума, благодаря.
Чу
цитирай
7. rosiela - Поздрав.
25.03.2016 09:12
Страхотно. Добрият поет / слаба дума за теб / си пътува из идеите, като из небесни пътища.
цитирай
8. pvdaskalov - * ! *
25.03.2016 09:39
Голямо четене падна, Валери, докато разбера смисъла на "обущата на поета не пущат корени". Няма да споделям моето тълкувание. Нека се мъчат албанските реотани като мен. Много неща ми направиха приятно впечатление, но ме е срам да споделя...
Бъди здрав!
П и е р
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Страхотно. Добрият поет / слаба ...
25.03.2016 09:43
rosiela написа:
Страхотно. Добрият поет / слаба дума за теб / си пътува из идеите, като из небесни пътища.

Благодаря, Росиела!
Честит Благовец, и да бягат змиите и гущерите! :-)))
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Голямо четен падна, Валери, докато ...
25.03.2016 09:44
pvdaskalov написа:
Голямо четен падна, Валери, докато разбера смисъла на "обущата на поета не пущат корени". Няма да споделям моето тълкувание. Нека се мъчат албанските реотани като мен. Много неща ми направиха приятно впечатление, но ме е срам да споделя...
Бъди здрав!
П и е р

Честито Благовещение, Пиер, здраве и обич на цялото ти семейство!
Чу
цитирай
11. nalia - Аз ще ти изплета чорапи, Чу,
25.03.2016 10:02
Може те да пуснат корени:-)
Честит Благовец
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Може те да пуснат корени:-) Че...
25.03.2016 11:04
nalia написа:
Може те да пуснат корени:-)
Честит Благовец

Ако другата зима ме свари на път, Налия, непременно ще ти се обадя, обещаното е по-сладко от изпълненото! :-)))
Чу
цитирай
13. yotovava - Толкова хубаво :)
26.03.2016 08:16
Тя е толкова хубава, както си мърда устните,
както се люшкат
гърдите й като пияни кораби.
Този неин поет има бяла душа, шише вино и съдрани обуща,
но обущарят умря,
а обущата на поета не пущат корени.
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Тя е толкова хубава, както си мърда ...
26.03.2016 08:26
yotovava написа:
Тя е толкова хубава, както си мърда устните,
както се люшкат
гърдите й като пияни кораби.
Този неин поет има бяла душа, шише вино и съдрани обуща,
но обущарят умря,
а обущата на поета не пущат корени.

Ами да! Ние лошите просто не сядаме да ги пишем, Валюше! :-)))
Чу
цитирай
15. distrelets - Искаше ми се да копирам цитат, но не ...
26.03.2016 09:10
Искаше ми се да копирам цитат, но не можах да избера. Усещам и разбирам всяка твоя дума. Явно имам усет към поетите :)))
Поздрави и ти благодаря за невероятното изживяване!
Диди
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Искаше ми се да копирам цитат, но не ...
26.03.2016 09:18
distrelets написа:
Искаше ми се да копирам цитат, но не можах да избера. Усещам и разбирам всяка твоя дума. Явно имам усет към поетите :)))
Поздрави и ти благодаря за невероятното изживяване!
Диди

Проста работа е, Диди, иска се човещинка, нищо друго.
Благодаря.
Чу
цитирай
17. indiram - Здравей, Валери!
28.03.2016 02:48
Защо се сещам, пренасям се към
... "Тя е бронирана
здраво в гърдите
и бронебойни патрони
за нея
няма открити!"

Знам (предполагам), Валери, че много добре познаваш тази "Вяра"...

Браво за стихотворението! - Хубаво е!

Поздрави!
(от баирите и чукарите... )
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Защо се сещам, пренасям се към. . . ...
28.03.2016 08:37
indiram написа:
Защо се сещам, пренасям се към
... "Тя е бронирана
здраво в гърдите
и бронебойни патрони
за нея
няма открити!"

Знам (предполагам), Валери, че много добре познаваш тази "Вяра"...

Браво за стихотворението! - Хубаво е!

Поздрави!
(от баирите и чукарите... )

Броните падат лесно, Индирам, с една усмивка и целунка! :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9371587
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930