Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2015 08:00 - СЪРВЪР ЗА БЕДУИНИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2043 Коментари: 10 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не знам защо ти дадох свобода
да ме въздигаш в простите си думи –
неуловимо конче без юзда,
поело по неведомите друми,
и облак бял в летящи небеса,
и в подмола блестящата пъстърва,
как тъй не спря да вярваш в чудеса? –
та аз съм само стих, качен на сървър,
светулчица във шепа на момче,

венче жълтури в момини косици,
тъй безвъзвратно времето тече,
как прът да пъхна в неговите спици? –
аз утре ще съм грохналият мъж,
протегнал длан за чашка милостиня,
тъй бедуинът моли се за дъжд
и пада ничком в пустата пустиня,
за мене нещо друго измисли? –
например, че съм ти ненужен вече...

Като си тръгна, да не те боли
от думите, които ми изрече.




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
27.11.2015 09:49
анонимен написа:
Това трябва да е поезия? Нали така!
Отдавна се глася да ти го рекна, но вече ще трябва да го напиша черно на бяло (или по-точно бяло на сиво). Такава платформа си избрал (защо ли?).
Аз бих ти препоръчал друг фон, но не за това ми е думата.
Нищо от написаното не се разбира.
Какво имам предвид?
Използваш думи, които ги няма в българския език. Защо го правиш?
Да бъдеш интересен. Но не си. Не си подбрал точните словосъчетания.
Аз тези стихове, които одобрявам и по един или друг начин подпомагам, наистина заслужават. Пример: поезията на zemela.
Tвоето е словоблудство!
Жалко, че и блогът като цяло е пълен с такива постинги.
Но не за дълго. Декември наближава.
Накодил съм каквото трябва.
Чакам само Санки да одобри ;)

Анонимний, но добре познатий, личи си, че си техничар, лишен от поетично въображение. Тук фабулата може да се каже и с две думи, но тя е "творческа предпоставка за създаването на литературно-художественото произведение, етап от идейно-тематичното му програмиране, преди да се пристъпи към творческото му въплъщаване."
Не съм дорасъл да съм защитник на творец като автора на "критикуваната" творба, но тя за мен е напълно ясна - и сюжетно, изразните средства също. С протеста си срещу думите, "които ги няма в българския език" напълно ме разочарова като мислещ човек. Един език трябва да се развива и това е дълг не на улицата, не на лигавите блогъри, а на творците. Толкова от мен. Ако не те гъделичкат слова като
"светулчица във шепа на момче,
венче жълтури в момини косици",
ако те не те омайват, значи си лишен от емоции.
Жалко!
П и е р
цитирай
2. cecobob - Много оригинално
27.11.2015 09:50
и перфектна рима, както винаги.
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Това трябва да е поезия? Нали так...
27.11.2015 09:58
pvdaskalov написа:
анонимен написа:
Това трябва да е поезия? Нали така!
Отдавна се глася да ти го рекна, но вече ще трябва да го напиша черно на бяло (или по-точно бяло на сиво). Такава платформа си избрал (защо ли?).
Аз бих ти препоръчал друг фон, но не за това ми е думата.
Нищо от написаното не се разбира.
Какво имам предвид?
Използваш думи, които ги няма в българския език. Защо го правиш?
Да бъдеш интересен. Но не си. Не си подбрал точните словосъчетания.
Аз тези стихове, които одобрявам и по един или друг начин подпомагам, наистина заслужават. Пример: поезията на zemela.
Tвоето е словоблудство!
Жалко, че и блогът като цяло е пълен с такива постинги.
Но не за дълго. Декември наближава.
Накодил съм каквото трябва.
Чакам само Санки да одобри ;)

Анонимний, но добре познатий, личи си, че си техничар, лишен от поетично въображение. Тук фабулата може да се каже и с две думи, но тя е "творческа предпоставка за създаването на литературно-художественото произведение, етап от идейно-тематичното му програмиране, преди да се пристъпи към творческото му въплъщаване."
Не съм дорасъл да съм защитник на творец като автора на "критикуваната" творба, но тя за мен е напълно ясна - и сюжетно, изразните средства също. С протеста си срещу думите, "които ги няма в българския език" напълно ме разочарова като мислещ човек. Един език трябва да се развива и това е дълг не на улицата, не на лигавите блогъри, а на творците. Толкова от мен. Ако не те гъделичкат слова като
"светулчица във шепа на момче,
венче жълтури в момини косици",
ако те не те омайват, значи си лишен от емоции.
Жалко!
П и е р

Пиер, благодаря, но нямам нужда от Сицилианска защита, вариант "Дракон", срещу виртуалните дракони. Аз направо ги режа, щото не ми се занимава с виртуални недососаници и литературни чикиджии!
Туй то.
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - и перфектна рима, както винаги. ...
27.11.2015 09:59
cecobob написа:
и перфектна рима, както винаги.

Благодаря, cecobob!
Чу
цитирай
5. nalia - *****
27.11.2015 15:48
Нима може да се измисли любовта, Чу, или да не се измисли :-)
Радвам се за новата ти книга, дано е на път и следващата!
Да се множи литературното ни национално богатство
nalia
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Нима може да се измисли любовта, Чу, ...
27.11.2015 16:11
nalia написа:
Нима може да се измисли любовта, Чу, или да не се измисли :-)
Радвам се за новата ти книга, дано е на път и следващата!
Да се множи литературното ни национално богатство
nalia

Ще те чакам на премиерата, Налия, благодаря!
Чу
цитирай
7. myryam1960 - . . . светулчица във шепа на момче, ...
27.11.2015 18:50
...светулчица във шепа на момче,
венче жълтури в момини косици, ...
Поезия - феерия на Духа! Дерзай, Поете!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - . . . светулчица във шепа на момче, ...
27.11.2015 19:04
myryam1960 написа:
...светулчица във шепа на момче,
венче жълтури в момини косици, ...
Поезия - феерия на Духа! Дерзай, Поете!

Благодаря, Мария.
До утре!
Чу
цитирай
9. rosiela - Поздрав.
27.11.2015 20:37
Чу,някои не са разбрали,че поетите са спуснати от по-висши планети и духовно богати индивиди.Не приземявай речника си на нивото на човек,който не може да стигне твоето.Чета,нова книга ще имаш.Успех.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Чу, някои не са разбрали, че поетите ...
27.11.2015 20:54
rosiela написа:
Чу,някои не са разбрали,че поетите са спуснати от по-висши планети и духовно богати индивиди.Не приземявай речника си на нивото на човек,който не може да стигне твоето.Чета,нова книга ще имаш.Успех.

Ще се вслушам в съвета ти, Росиела.
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373131
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930