Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2015 08:01 - МОНОСПЕКТАКЪЛ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4698 Коментари: 18 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... понякога и себе си чета –
къде, кога, пък и какво съм писал.
На хиляди мълчания баща
и майчица на клетата си мисъл. 

Опровергавах себе си на стих.
И утвърждавах себе си нахалост.
И думичка по думичка редих
със кеф пред вас Вселенския си хаос.

Простете? – ако в нещо съм грешил.
И – забравете, ако съм ви лъгал? –
аз просто влача с тръни и бодил
пространствата към светлия им ъгъл.

Аз – грешникът, понесъл своя грях,
с отнесена душица на безумец,
тъй чист из словесата си живях,
че нямам грях пред Божиите думи!

Брадата побеляваше ми с дни! –
и грохнах най-накрая в изнемога.
Каквото пях, изпях го в светлини,
каквото премълчах, си бе от Бога.

Финалният ми – в до мажор! – акорд
ще стихне като пламъка на факел.
На този свят бях просто лош актьор,
изнесъл своя тих моноспектакъл.




Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - аз просто влача с тръни и бодил ...
01.02.2015 08:07
аз просто влача с тръни и бодил
пространствата към светлия им ъгъл.


Нека е светло и чисто! Благодаря ти!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - аз просто влача с тръни и бодил ...
01.02.2015 08:11
ili4e написа:
аз просто влача с тръни и бодил
пространствата към светлия им ъгъл.


Нека е светло и чисто! Благодаря ти!

Да бъде Светлина!
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - Сънен ли съм, какво ли стана...
01.02.2015 09:01
... но изпратих коментара си, без да разбера, че мобилният ми Интернет се е изключил. Всичко се изтри. Затова ще повторя , което помня:
... Поезията на Валери Станков не може да бъде разбита дори с танкове...
И накрая бях писал: Поздрави от града на тепетата. П и е р
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - . . . но изпратих коментара си, без да ...
01.02.2015 09:10
pvdaskalov написа:
... но изпратих коментара си, без да разбера, че мобилният ми Интернет се е изключил. Всичко се изтри. Затова ще повторя , което помня:
... Поезията на Валери Станков не може да бъде разбита дори с танкове...
И накрая бях писал: Поздрави от града на тепетата. П и е р

И бронебойни патрони няма открити, Пиер! :-))))))))))))
Благодаря.
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Толкоз ли си я закъсал. . бе Пуете...
01.02.2015 10:14
100imenova написа:
Толкоз ли си я закъсал ..бе Пуете!!!

Нали никой не ти натиска главата насила да четеш моите стихове, Стоименова?
Аз, като не харесвам филма по телевизията, вземам дистанционното и сменям канала.
Стори и ти тъй? Уверявам те, ще ти стане по-леко.
Аре, бегай ми ся от главата, че имам работа.
Чу
цитирай
6. yotovava - Всичко ти е простено, защото думите ти са истински :)))))))))))))))))))))))
01.02.2015 11:11
Простете? – ако в нещо съм грешил.
И – забравете, ако съм ви лъгал? –
аз просто влача с тръни и бодил
пространствата към светлия им ъгъл.

Аз – грешникът, понесъл своя грях,
с отнесена душица на безумец,
тъй чист из словесата си живях,
че нямам грях пред Божиите думи!
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Простете? – ако в нещо съм грешил. И – ...
01.02.2015 11:26
yotovava написа:
Простете? – ако в нещо съм грешил.
И – забравете, ако съм ви лъгал? –
аз просто влача с тръни и бодил
пространствата към светлия им ъгъл.

Аз – грешникът, понесъл своя грях,
с отнесена душица на безумец,
тъй чист из словесата си живях,
че нямам грях пред Божиите думи!

Лесно се лъже, греховете сетне не се носят.
Благодаря, Валюше.
Чу
цитирай
8. valer1961 - Лош актьор
01.02.2015 12:24
изнесъл моноспектакъл...Скромен си,ти,скромен,а и добър,мноого добър!
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - изнесъл моноспектакъл. . . Скромен ...
01.02.2015 13:47
valer1961 написа:
изнесъл моноспектакъл...Скромен си,ти,скромен,а и добър,мноого добър!

Какъв е смисълът да бия тъпан на мегдана, адаш?
Благодаря.
Чу
цитирай
10. favn56 - Бъди, Кептън!
01.02.2015 14:01
Бъди, Кептън!
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Бъди, Кептън! Имам ли друг избор, ...
01.02.2015 15:18
favn56 написа:
Бъди, Кептън!

Имам ли друг избор, Фавне? :-)))
Чу
цитирай
12. анонимен - Каквото пях, изпях го в светлини, ...
01.02.2015 16:16
Каквото пях, изпях го в светлини,
каквото премълчах, си бе от Бога.
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Каквото пях, изпях го в светлини, ...
01.02.2015 16:26
40skies написа:
Каквото пях, изпях го в светлини,
каквото премълчах, си бе от Бога.

Добро око за поезия вадиш, Чоски. Винаги си в епицентъра! :-)))
Благодаря.
Чу

цитирай
14. nalia - Какви още сетива трябва да имаш за да разчетеш и запишеш движението на въздуха?!
01.02.2015 19:00
Хубаво е, че със стиховете ти могат да го усетят всички. Жалко за тези, които са забравили, че се раждаме добри. Занемарим ли тази своя дарба, се лишаваме от всемирната красота.
nalia
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Хубаво е, че със стиховете ти могат ...
01.02.2015 19:20
nalia написа:
Хубаво е, че със стиховете ти могат да го усетят всички. Жалко за тези, които са забравили, че се раждаме добри. Занемарим ли тази своя дарба, се лишаваме от всемирната красота.
nalia

Не всички, Налия, но е хубаво да си мислим, че живеем с добри хора. Колкото и да е жалко, не е съвсем тъй.
Благодаря.
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Всичко е от Бога, поете - изпятото и ...
02.02.2015 04:22
анонимен написа:
Всичко е от Бога, поете - изпятото и премълчаното.. имам предвид.
Пишеш като мъдрец, преминал през болката и страданието.
Хвала на перото ти!

Благодаря, Анонимен!
Чу
цитирай
17. sande - Каквото пях, изпях го в светлини, каквото премълчах, си бе от Бога.
02.02.2015 14:34
" Финалният ми – в до мажор! – акорд
ще стихне като пламъка на факел.
На този свят бях просто лош актьор,
изнесъл своя тих моноспектакъл. "

***
Добре, че истинските факли от думи не загасват никога. Даже времето се страхува от тях, както от Хеопсовите пирамиди!
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - " Финалният ми – в до мажор! – ...
02.02.2015 14:36
sande написа:
" Финалният ми – в до мажор! – акорд
ще стихне като пламъка на факел.
На този свят бях просто лош актьор,
изнесъл своя тих моноспектакъл. "

***
Добре, че истинските факли от думи не загасват никога. Даже времето се страхува от тях, както от Хеопсовите пирамиди!

Благодаря, Санде!
Наздраве!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9376169
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930