Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2014 20:51 - РЕЦИТАЛ СЪС СТИСНАТО ГЪРЛО И В ПЛОВДИВ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3491 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 11.12.2014 07:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Приятели от Пловдив, ще представя книгата си със стихотворения "Рецитал със стиснато гърло" в кафе-книжарница "Сиела", МОЛ Пловдив, на ул. "Перущица" № 8, ще се радвам да се видим, бъдете мои гости!

https://www.facebook.com/events/994508643898250/?pnref=story

Благодаря.



Гласувай:
13



1. yotovava - Разбий ги, Кептън! :))))))))))...
11.12.2014 13:19
Разбий ги, Кептън! :)))))))))))))))))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Разбий ги, Кептън! :))))))))))...
11.12.2014 13:40
yotovava написа:
Разбий ги, Кептън! :)))))))))))))))))

Този път мисля да съм по-кротък, Валюше! :-)))
Чу
цитирай
3. axlaxl - Ако знаеш колко дразниш някакви ...
11.12.2014 14:18
Ако знаеш колко дразниш някакви тук ... опитващи се да правят поезия :)
Успех ! И все така :)
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Ако знаеш колко дразниш някакви ...
11.12.2014 14:31
axlaxl написа:
Ако знаеш колко дразниш някакви тук ... опитващи се да правят поезия :)
Успех ! И все така :)

Знам, и точно поради това не ми пука!
Благодаря, axlaxl.
Чу
цитирай
5. waterway - :)
11.12.2014 15:36
Не съм навярно приятел в очите Ви, но пък съм от града /имам предвид Пловдив :)/.
Обичам да Ви чета, капитане, много обичам да Ви чета даже.
Но...мисля, че ще се лиша от идването на събитието поради това:
Цитирам:
1/ 1. yotovava - Разбий ги, Кептън! :))))))))))...
2/ 3. axlaxl - Ако знаеш колко дразниш някакви ... опитващи се да правят поезия :)

Така и не разбрах тази вражда.
И все още се питам - нима поезията на живота е цитираното по-горе?

Наистина съжалявам. Ако това има някакво значение.
Пожелавам успех на книгата Ви, капитане!
Въпреки това.

цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Не съм навярно приятел в очите Ви, но ...
11.12.2014 15:50
waterway написа:
Не съм навярно приятел в очите Ви, но пък съм от града /имам предвид Пловдив :)/.
Обичам да Ви чета, капитане, много обичам да Ви чета даже.
Но...мисля, че ще се лиша от идването на събитието поради това:
Цитирам:
1/ 1. yotovava - Разбий ги, Кептън! :))))))))))...
2/ 3. axlaxl - Ако знаеш колко дразниш някакви ... опитващи се да правят поезия :)

Така и не разбрах тази вражда.
И все още се питам - нима поезията на живота е цитираното по-горе?

Наистина съжалявам. Ако това има някакво значение.
Пожелавам успех на книгата Ви, капитане!
Въпреки това.


Нали не очаквате от мен да правя коментар на хорските коментари, waterway?
Аз просто ще дойда в Пловдив, за да чета стихове, а не като съветски ледоразбивач.
Благодаря.
Чу
цитирай
7. waterway - 6. 4udovi6teto - Не съм навярно приятел в очите Ви, но ...
11.12.2014 16:03
4udovi6teto написа:
waterway написа:
Не съм навярно приятел в очите Ви, но пък съм от града /имам предвид Пловдив :)/.
Обичам да Ви чета, капитане, много обичам да Ви чета даже.
Но...мисля, че ще се лиша от идването на събитието поради това:
Цитирам:
1/ 1. yotovava - Разбий ги, Кептън! :))))))))))...
2/ 3. axlaxl - Ако знаеш колко дразниш някакви ... опитващи се да правят поезия :)

Така и не разбрах тази вражда.
И все още се питам - нима поезията на живота е цитираното по-горе?

Наистина съжалявам. Ако това има някакво значение.
Пожелавам успех на книгата Ви, капитане!
Въпреки това.


Нали не очаквате от мен да правя коментар на хорските коментари, waterway?
Аз просто ще дойда в Пловдив, за да чета стихове, а не като съветски ледоразбивач.
Благодаря.
Чу



Нищо не очаквам, капитане. Твърде дребна риба съм :) Но благодаря, че коментирахте моя.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Не съм навярно приятел в очите Ви, но ...
11.12.2014 16:18
waterway написа:
4udovi6teto написа:
waterway написа:
Не съм навярно приятел в очите Ви, но пък съм от града /имам предвид Пловдив :)/.
Обичам да Ви чета, капитане, много обичам да Ви чета даже.
Но...мисля, че ще се лиша от идването на събитието поради това:
Цитирам:
1/ 1. yotovava - Разбий ги, Кептън! :))))))))))...
2/ 3. axlaxl - Ако знаеш колко дразниш някакви ... опитващи се да правят поезия :)

Така и не разбрах тази вражда.
И все още се питам - нима поезията на живота е цитираното по-горе?

Наистина съжалявам. Ако това има някакво значение.
Пожелавам успех на книгата Ви, капитане!
Въпреки това.


Нали не очаквате от мен да правя коментар на хорските коментари, waterway?
Аз просто ще дойда в Пловдив, за да чета стихове, а не като съветски ледоразбивач.
Благодаря.
Чу



Нищо не очаквам, капитане. Твърде дребна риба съм :) Но благодаря, че коментирахте моя.

Ще се радвам да се видим, waterway.
Благодаря.
Чу

цитирай
9. favn56 - Премиерата в София беше невероя...
11.12.2014 18:18
Премиерата в София беше невероятна, Валери. Нищо, че останаха 75 страници непрочетени.
Бих дошъл и в Пловдив, но заради такива като Водния път се чудя дали да бия път дотам.
Шегувам се естествено, но не проумях с какво му бръкнаха в душата на тоя Воден път, та реши да те пренебрегне заради хора, които дори не познава.
Успех, Маестро!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Премиерата в София беше невероя...
11.12.2014 19:16
favn56 написа:
Премиерата в София беше невероятна, Валери. Нищо, че останаха 75 страници непрочетени.
Бих дошъл и в Пловдив, но заради такива като Водния път се чудя дали да бия път дотам.
Шегувам се естествено, но не проумях с какво му бръкнаха в душата на тоя Воден път, та реши да те пренебрегне заради хора, които дори не познава.
Успех, Маестро!

Благодаря, Фавне!
До нови срещи - където и да е.
Лека вечер!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9388311
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930