Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2012 07:28 - НА МИГ ОТ ТЕБ, НА ВЕЧНОСТ ОТ СМЪРТТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2074 Коментари: 5 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Не просто те обичам – аз се къртя.

Или – връз теб се свличам на вълни.

Ти ме направи истински безсмъртен.

И аз отрекох земните си дни.

Летя – от светлините ти опърлен –

към теб – превърнат сам на светлини.

 

На хвърлей вик съм. Изорах света.

Нима слепец е Господ Бог във рая? –

да ни отвори райските врата,

да мина с теб през сетната черта,

на миг от теб – на вечност от смъртта

и само на прегръдка от безкрая.





Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vedrina - !!!
30.01.2012 16:18
Прекрасен стих...леко натъжава...!!!
Прегръдката - човек и се поддава на въздействието, в резултат на „магнетичните флуиди”, в много специални моменти една прегръдка прави направо чудеса, може да даде много повече от казани думи...тя казва това, което ние не можем да кажем...!!!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Прекрасен стих. . . леко натъжава. . ...
30.01.2012 21:17
vedrina написа:
Прекрасен стих...леко натъжава...!!!
Прегръдката - човек и се поддава на въздействието, в резултат на „магнетичните флуиди”, в много специални моменти една прегръдка прави направо чудеса, може да даде много повече от казани думи...тя казва това, което ние не можем да кажем...!!!

ПРЕКРАСЕН КОМЕНТ.
БЛАГОДАРЯ.
Чу
цитирай
3. ketcakuatl - МАЙ БОГОХУЛСТВАШ
30.01.2012 23:17
И имаш склонност към самоубийство!? Традиция от древността - владетеля да се погребва с жените или наложниците. Защо и на двамата да ви се отвори райската врата. Нормално е един, по един! Иначе, на само прегръдка от безкрая, е лелейно чувство. Кухи, трезви разсъждения просто... Нещо странно да имаш като коментар, хрумка просто, пиша на прима виста винаги - каквото ми хрумне. Та ето, получи се нито добро, нито лошо.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - И имаш склонност към самоубийст...
31.01.2012 05:05
ketcakuatl написа:
И имаш склонност към самоубийство!? Традиция от древността - владетеля да се погребва с жените или наложниците. Защо и на двамата да ви се отвори райската врата. Нормално е един, по един! Иначе, на само прегръдка от безкрая, е лелейно чувство. Кухи, трезви разсъждения просто... Нещо странно да имаш като коментар, хрумка просто, пиша на прима виста винаги - каквото ми хрумне. Та ето, получи се нито добро, нито лошо.

Диагнозите ги поставят другаде.
Не тук.
Аз съм добре.
Благодаря.
Чу
цитирай
5. silver4eto - Ама много си добър. Толкова възд...
17.02.2012 17:18
Ама много си добър. Толкова въздействащи и мелодични стихове пишеш...
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373982
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930