Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2011 07:50 - ГЛАВАТА МИ Е ВРЯЩ КАЗАН ВЪВ АДА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 8439 Коментари: 30 Гласове:
61



image

Главата ми е врящ казан във Ада –
кипи, клокочи, бълва и избухва –
                         и всеки миг навярно ще се пръсне.
                                                       Обичай ме сега.
                                                    Без теб пропадам.
Обичай ме сега,
                        защото утре
                        за мен ще бъде вече страшно късно.

Мен утре ще ме веят ветрове – денят ще ме качи
                                                               на бял кон,
                                                                черен кон,
на хергелета плюещи камили сред пясъците голи.
И в тъмнината ще ми светят само твоите
                                                        две хубави очи,
                                          дете, душата ми се моли –
чист като теб да мина
                         през всички свои страсти и неволи.
                                                     И не за мен, дете,
                                        за теб душата ми се моли.

Мен утре сигурно ще ме обесят
                   на някое изсъхнало на кръстопът дърво –
за прелюбодейство със смъртта, със Словото –
                                                     или за гавра с теб,
                        галактиките минало със мен момиче.
За нищичко не съжалявам, защото знам какво,
                                 защото знам какво е, Боже мой,
                                                          сред вълчи вой
                                                със теб да се обичаме.




Гласувай:
95



1. hristo27 - "...Мен утре сигурно ще ме обесят..."
25.01.2011 08:37
Споко бе, Валери!
Като дойде Оня да те беси, сипи му едно, две, три и той ще забрави за какво е дошъл... :))))))
цитирай
2. smile999 - Ух, по-люто от Sobieski!
25.01.2011 08:39
Ух, по-люто от Sobieski!
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Споко бе, Валери! Като дойде Оня ...
25.01.2011 08:40
hristo27 написа:
Споко бе, Валери!
Като дойде Оня да те беси, сипи му едно, две, три и той ще забрави за какво е дошъл... :))))))

Лошото иде на заранта, Христо, като почне да го цепи главата! :-)))
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Ух, по-люто от Sobieski! Щото е ...
25.01.2011 08:41
smile999 написа:
Ух, по-люто от Sobieski!

Щото е чисто, Маймунче.
Пием и пишем чисто.
Чу
цитирай
5. hristo27 - Споко бе, Валери! Като дойде Оня ...
25.01.2011 08:44
4udovi6teto написа:
hristo27 написа:
Споко бе, Валери!
Като дойде Оня да те беси, сипи му едно, две, три и той ще забрави за какво е дошъл... :))))))

Лошото иде на заранта, Христо, като почне да го цепи главата! :-)))
Чу



Тогава му дай втора, ударна доза и няма да стъпи повече!...:)
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Споко бе, Валери! Като дойде Оня ...
25.01.2011 08:45
hristo27 написа:
4udovi6teto написа:
hristo27 написа:
Споко бе, Валери!
Като дойде Оня да те беси, сипи му едно, две, три и той ще забрави за какво е дошъл... :))))))

Лошото иде на заранта, Христо, като почне да го цепи главата! :-)))
Чу



Тогава му дай втора, ударна доза и няма да стъпи повече!...:)

Як съвет, но неприложим... Снощи изпуках всичко!
Чу
цитирай
7. andromen - ...Поезия....
25.01.2011 09:05
Поздрави за хубавия стих!...
На това някога му казвах, че е пир по време на чума...ала, кой знае защо ми беше още по-сладко!....
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Поздрави за хубавия стих!. . . На ...
25.01.2011 09:06
andromen написа:
Поздрави за хубавия стих!...
На това някога му казвах, че е пир по време на чума...ала, кой знае защо ми беше още по-сладко!....

E, и с една малка на заранта също става пир! :-)))))
Наздраве!
Чу
цитирай
9. petgen - Прекрааааасно стих-е!
25.01.2011 09:07
Диктувах ти, а не го отбелязваш...Хайде, от мен да мине...
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Диктувах ти, а не го отбелязваш. . . ...
25.01.2011 09:09
petgen написа:
Диктувах ти, а не го отбелязваш...Хайде, от мен да мине...

Тъй бързо ми го продиктува, че едва успях да го запиша! :-)))
Чу
цитирай
11. petgen - Диктувах ти, а не го отбелязваш. . . ...
25.01.2011 09:10
4udovi6teto написа:
petgen написа:
Диктувах ти, а не го отбелязваш...Хайде, от мен да мине...

Тъй бързо ми го продиктува, че едва успях да го запиша! :-)))
Чу

Личи си, объркал си формите за род...ама нейсе!...стихето завладява със своята универсалност...
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Диктувах ти, а не го отбелязваш. . . ...
25.01.2011 09:13
petgen написа:
4udovi6teto написа:
petgen написа:
Диктувах ти, а не го отбелязваш...Хайде, от мен да мине...

Тъй бързо ми го продиктува, че едва успях да го запиша! :-)))
Чу

Личи си, объркал си формите за род...ама нейсе!...стихето завладява със своята универсалност...

Ами да! Всичко днес е унисекс, Учителнице! :-)))
Чу
цитирай
13. petgen - Е, така е, но да се изясня - аз ти ди...
25.01.2011 09:29
Е, така е, но да се изясня - аз ти диктувах за Него, ти си написал за Нея...всичко друго е вярно, добре си слушкал :))))) Браво, момче!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Е, така е, но да се изясня - аз ти ди...
25.01.2011 09:31
petgen написа:
Е, така е, но да се изясня - аз ти диктувах за Него, ти си написал за Нея...всичко друго е вярно, добре си слушкал :))))) Браво, момче!

Като деца играехме на развален телефон, беше хубава игра.
Жалко, че днес е забравена.
Чу
цитирай
15. ili4e - Жестоко стихотворение!
25.01.2011 09:44
Жестоко стихотворение!
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Жестоко стихотворение! Благ...
25.01.2011 09:47
ili4e написа:
Жестоко стихотворение!

Благодаря.
Чу
цитирай
17. bizcocho - "За нищичко не съжалявам, ...
25.01.2011 15:46
"За нищичко не съжалявам, защото знам какво,
защото знам какво е, Боже мой,
сред вълчи вой
със теб да се обичаме." - как добре те разбирам... но важното е, че не съжаляваме, че не ще спрем, че го можем и че ни обичат!
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - "За нищичко не съжалявам, ...
25.01.2011 15:47
bizcocho написа:
"За нищичко не съжалявам, защото знам какво,
защото знам какво е, Боже мой,
сред вълчи вой
със теб да се обичаме." - как добре те разбирам... но важното е, че не съжаляваме, че не ще спрем, че го можем и че ни обичат!

Благодаря, Женя, бъди обичана!
Чу
цитирай
19. sande - Ако ти харесва и ти е хубаво, седи си в Ада, Валери,
25.01.2011 17:01
...само ни изпращай хубави стихотворения, като това.

Поздрави!
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - . . . само ни изпращай хубави стих...
25.01.2011 17:04
sande написа:
...само ни изпращай хубави стихотворения, като това.

Поздрави!

Бе не е голям кеф, ама се свиква, Санде! :-)))))))))
Чу
цитирай
21. yotovava - Ей, остана ми време и да прочета днес!
25.01.2011 17:31
Поздрав
Валя
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Поздрав Валя Радвам се, че д...
25.01.2011 17:38
yotovava написа:
Поздрав
Валя

Радвам се, че дойде, Валя!
Благодаря.
Чу
цитирай
23. zefpet - Убийствена сила!
25.01.2011 21:29
Едва ли "г-н Собиески" ти е подарил от силата си за тази убийствена творба!
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Едва ли "г-н Собиески" ...
25.01.2011 21:31
zefpet написа:
Едва ли "г-н Собиески" ти е подарил от силата си за тази убийствена творба!

Не е, обаче нямам нищо против да ме викне за рекламен пич на кампанията си! :-)))
Наздраве, zefpet!
Чу
цитирай
25. zefpet - Като истински български `жентъ...
25.01.2011 21:38
Като истински български `жентълмен, пак закъснях. Вече съм на една греяна ракия и два кабуза червено!
Ама утре....
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Като истински български `жентъ...
25.01.2011 21:40
zefpet написа:
Като истински български `жентълмен, пак закъснях. Вече съм на една греяна ракия и два кабуза червено!
Ама утре....

Лека вечер, zefpet, и три девойчици да ти сипват винцето! :-)))
Чу
цитирай
27. анонимен - Бр.
26.01.2011 11:36
Много исто изприказано от Чю-то! Животът и обичането е само тук и сега! /по зенски/. Само голямата пуетричност се мърда по нелинейни вектори напред-назад! Начи тя все надмогва на битийното шашмата! Хвала й, произлязла от неуправляем и дивосан добитък тебешки! Пък за врящите казани и за амброзийните чаши в Рая, биле те и пластмасови, може само да предполагаме, щот неаме сведения от повърнати очевидци... Ръгай волшебните си словечки - да се кефурчим ний мравоците!
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Много исто изприказано от Чю-то! ...
26.01.2011 11:51
анонимен написа:
Много исто изприказано от Чю-то! Животът и обичането е само тук и сега! /по зенски/. Само голямата пуетричност се мърда по нелинейни вектори напред-назад! Начи тя все надмогва на битийното шашмата! Хвала й, произлязла от неуправляем и дивосан добитък тебешки! Пък за врящите казани и за амброзийните чаши в Рая, биле те и пластмасови, може само да предполагаме, щот неаме сведения от повърнати очевидци... Ръгай волшебните си словечки - да се кефурчим ний мравоците!

Ламята сред мравките е цар! :-))))))
Чю
цитирай
29. анонимен - Не съм Ламята!
26.01.2011 13:19
Нещо ме бъркаш! То вий люспестите май сте си плюли в устите! Ай, да ви е на сгода!
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Нещо ме бъркаш! То вий люспестите ...
26.01.2011 15:45
анонимен написа:
Нещо ме бъркаш! То вий люспестите май сте си плюли в устите! Ай, да ви е на сгода!

Добре де, прощавай! Край менето все Лами и Чудовища, все Бронтозаври от сой!
Стават грешки, в тъмното съм набарал твоята броня! :-))))))))))
Чю
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373366
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930