Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2011 13:24 - НАВЯРНО НЕПРОКОПСАНИК СЪМ СЕ РОДИЛ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4401 Коментари: 26 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Навярно непрокопсаник съм се родил,
щом не можах до днес да те открия.
А теб не може да те няма някъде –
                                    все някъде те има на света.
                                                                           Виж –
                                  Бог сигурно от мене те е скрил –
                                                   една Сесил в Париж,
                                                       във Преспа – Ния,
                                   на старото пазарче в Тараклия,
                                                            на плажа в Рио,
                                     на хлъзгавата писта в Ещорил,
във влаковете, свирещи
                                       ужасната си песен във нощта.

Почти те виждам – и почти до теб съм стигнал.
От толкова безсъния по теб
                                            съм станал юродив.
Като сълзица,
         капнала на скулата под черните ти мигли,
               да те изпия искам – и да съм щастлив.
Не е възможно да съм те измислил –
                                          на мене Бог очи не ми е дал
да издържат на толкова красиви изпитания –

по цяла нощ да ти градя колибки,
                                     дворци – като във Тадж Махал,
                                          да ги измазвам с прясна кал,
                               а ти – видение и призрак лек и бял,
да влезеш във живота ми – и да останеш.

До свършека на този свят ще те очаквам.
Навярно аз така ще си отида от света –
с непоносимостта,
че теб те има някъде.




Гласувай:
62



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ти наистина си сътворил
24.01.2011 13:35
цял поетически Тадж Махал, Чудовище. :)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - цял поетически Тадж Махал, Чудо...
24.01.2011 13:37
анонимен написа:
цял поетически Тадж Махал, Чудовище. :)

Благодаря, gorski!
Чу
цитирай
3. smile999 - Примате чер и кротичък, и мил, със ...
24.01.2011 14:02
Примате чер и кротичък, и мил,
със поглед тъжен късаш ми душата,
какви ги дрънкаш - прокопсаник си се родил!
Бананче ще ти дам - подай ръката!:-)))
цитирай
4. galenav - Поетична фурия си!
24.01.2011 14:19
Поетична фурия си!
цитирай
5. barona40 - дай Боже повече такива "непрокопсаници" като теб, Вале
24.01.2011 14:31
Поздравления...и за щастието, че теб те има някъде, Поете!
цитирай
6. pandorali - поздравления...
24.01.2011 15:08
много силно и красиво!
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Примате чер и кротичък, и мил, със ...
24.01.2011 15:12
smile999 написа:
Примате чер и кротичък, и мил,
със поглед тъжен късаш ми душата,
какви ги дрънкаш - прокопсаник си се родил!
Бананче ще ти дам - подай ръката!:-)))

Маймун, на лете ще те заведа на плажа,
да видят всички истинска маймунка.
Ако ме питаш, честно ще си кажа -
не ща бананче - искам да те цункам! :-)))))))
Чю
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Поетична фурия си! Да бе, да. . . ...
24.01.2011 15:13
galenav написа:
Поетична фурия си!

Да бе, да... кротичко цунами! :-)))))
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Поздравления. . . и за щастието, че ...
24.01.2011 15:13
barona40 написа:
Поздравления...и за щастието, че теб те има някъде, Поете!

Привет, Ивайло, благодаря!
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - много силно и красиво! Благод...
24.01.2011 15:14
pandorali написа:
много силно и красиво!

Благодаря.
Чу
цитирай
11. sande - Чудовищтно стихотворение!
24.01.2011 16:11
Повече няма да те чета.
Ти каза Всичко.
цитирай
12. yotovava - И това божествено!
24.01.2011 16:12
Като сълзица,
капнала на скулата под черните ти мигли,
да те изпия искам – и да съм щастлив.
Не е възможно да съм те измислил –
на мене Бог очи не ми е дал
да издържат на толкова красиви изпитания –
по цяла нощ да ти градя колибки,
дворци – като във Тадж Махал,
да ги измазвам с прясна кал,
а ти – видение и призрак лек и бял,
да влезеш във живота ми – и да останеш.


Поздрав, Чу-довищен поет такъв!!!
Валя
цитирай
13. petgen - Жестока непоносимост наистина! Но ...
24.01.2011 16:38
Жестока непоносимост наистина! Но ако я нямаше, щеше да си сърбаш бобеца и да пазаруваш на рибната борса, и щеше да ти е едно такова равно-равно, та чак и да искаш, да не можеш да се спънеш... А така си е друго - прегради, канари, видения, дворци...все предпоставки за отскок и надежда...
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Повече няма да те чета. Ти каза Вс...
24.01.2011 16:56
sande написа:
Повече няма да те чета.
Ти каза Всичко.

Ееееееее... чакай де, къде хукна? :-))))))))
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Като сълзица, капнала на скулата ...
24.01.2011 16:56
yotovava написа:
Като сълзица,
капнала на скулата под черните ти мигли,
да те изпия искам – и да съм щастлив.
Не е възможно да съм те измислил –
на мене Бог очи не ми е дал
да издържат на толкова красиви изпитания –
по цяла нощ да ти градя колибки,
дворци – като във Тадж Махал,
да ги измазвам с прясна кал,
а ти – видение и призрак лек и бял,
да влезеш във живота ми – и да останеш.


Поздрав, Чу-довищен поет такъв!!!
Валя

Благодаря, Валюше, ти винаги четеш с душица!
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Жестока непоносимост наистина! Но ...
24.01.2011 16:58
petgen написа:
Жестока непоносимост наистина! Но ако я нямаше, щеше да си сърбаш бобеца и да пазаруваш на рибната борса, и щеше да ти е едно такова равно-равно, та чак и да искаш, да не можеш да се спънеш... А така си е друго - прегради, канари, видения, дворци...все предпоставки за отскок и надежда...

А бе, на рибната борса ходя и сега през ден, Генке?
Няма лошо. Гледането на риба зиме кара лятото да бърза.
Благодаря!
Чу
цитирай
17. bizcocho - "Като сълзица, капнала на ...
24.01.2011 17:09
"Като сълзица,
капнала на скулата под черните ти мигли,
да те изпия искам – и да съм щастлив." - мълча си, утаявам си се и ми е едно отнеееесено и хубаво.....
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - "Като сълзица, капнала на ...
24.01.2011 17:13
bizcocho написа:
"Като сълзица,
капнала на скулата под черните ти мигли,
да те изпия искам – и да съм щастлив." - мълча си, утаявам си се и ми е едно отнеееесено и хубаво.....

Да ти бъде хубава вечерта, Женя, с любимото момче!
Чу
цитирай
19. valena - Страхотно е!
24.01.2011 18:04
Много е вълнуващо и може би отразяващо копнежите на немалко хора.
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Много е вълнуващо и може би отраз...
24.01.2011 18:14
valena написа:
Много е вълнуващо и може би отразяващо копнежите на немалко хора.

Ако е тъй, мога само да се радвам, Валена.
Благодаря.
Чу
цитирай
21. анонимен - То не било горски
24.01.2011 18:37
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
цял поетически Тадж Махал, Чудовище. :)

Благодаря, gorski!
Чу

То не било горски,
най ми било морски,
морски, даже градски,
с перки и опашка :)
БМП
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - цял поетически Тадж Махал, Чудо...
24.01.2011 18:40
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
цял поетически Тадж Махал, Чудовище. :)

Благодаря, gorski!
Чу

То не било горски,
най ми било морски,
морски, даже градски,
с перки и опашка :)
БМП

Горския го познавам и го "надушвам" през девет реки и морета, БМП!
Чу
цитирай
23. vlada - чак ми домъчня за теб. . . . ама много ...
24.01.2011 18:53
чак ми домъчня за теб....ама много са хората дето си казват като теб,, не е възможно да съм те измислил,,абе има я....офффффффффффф
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - чак ми домъчня за теб. . . . ама много ...
24.01.2011 18:56
vlada написа:
чак ми домъчня за теб....ама много са хората дето си казват като теб,, не е възможно да съм те измислил,,абе има я....офффффффффффф

Не тъгувай дълго, Влада, ще ми мине, чедо...
Благодаря, че спря тук и прочете!
Чу
цитирай
25. pollypetkova - А като я намериш какво?
26.01.2011 19:37
А като я намериш какво?
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - А като я намериш какво? Труден ...
26.01.2011 19:38
pollypetkova написа:
А като я намериш какво?

Труден въпрос.
Сигурно ще бъде хубаво.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9389648
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930