Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2010 19:58 - КАМЪК ЖЕНА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3944 Коментари: 20 Гласове:
17



Видях те през преспите – газиш в торфа на гнъсни блата –
деряха тръстиките твоите белоснежни фланели на дрипи.
Тогава си казах – защо ли помъкнах момичето си по света,
от който измъкване няма – единствен е пътят за никъде?
Нима наредих в небесата над нея ятата си стреляни птици?
Нима обещавах й къща да вдигна от пясък и сол – светлина?
Защо то така доверчиво потъна в безсънните мои зеници?
И тихо ми каза – аз тръгвам след теб, защото съм камък-Жена.
Тя каза – тури ме в темела! – и аз тоя камък огладих в несвяст.
Напаснах го, с вино полях го, стих пях му – и го ових с вълчи вой.
Стана градежът – светът да се срине, Господи, нека изчезна аз,
тя да остане, а аз да напиша – това е камък –
и този камък е мой!



Тагове:   камък,


Гласувай:
17



1. elpidaa - къща - камък - жена силна симво...
26.10.2010 20:03
къща - камък - жена
силна символика
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - къща - камък - жена силна симво...
26.10.2010 20:06
elpidaa написа:
къща - камък - жена
силна символика

Благодаря, чедо. Добър прочит!
Чудовището
цитирай
3. yotovava - Тази камък-жена
26.10.2010 20:06
е темелът в твойта любов.

Поздрав, Чу
Валя
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - е темелът в твойта любов. Поздрав, ...
26.10.2010 20:09
yotovava написа:
е темелът в твойта любов.

Поздрав, Чу
Валя

Благодаря, Валя.
Чу
цитирай
5. osi4kata - мда...
26.10.2010 22:23
приемам го много лично това :) Защото намирам себе си.

Поздрави, Валери! От една сянка, вградена в стените на дома си.
цитирай
6. mariposatracionera - Много силно и затрогващо! С по...
26.10.2010 22:28
Много силно и затрогващо!
С поздрав,Валери!
цитирай
7. dar4eto - Твой е -
26.10.2010 22:38
спор няма...
цитирай
8. анонимен - МЪЖ - НАШЕ НЕБЕ
26.10.2010 23:06
Видях те по нащте места
цигара от пурпур да свиваш
и газиш с ботуши в калта .
Опитваше злото да сриваш
и криеше мъжка сълза . . .
Познах те - по благата ти душа .
И разтопи ме мен - Каменната жена
и паднах в плен , не на стиха
не на външноста в плен -
а на чистия извор душа ,
достигнал далече до мен
и ме стоплил в студа и снега . .
Казах си ; - Господи , мой да е !
Дай ми го , Господи много , те моля !
Нека бъде за мене - родното синьо небе
а аз за него - жената вечна и своя . . .
Видях те , припознах те и Бога помолих .
Не зная дали с мислите - грях си не сторих ?

Поздрави ! Стихът Ви е много силен и магнетичен !
Зареждащ с енергията и топлината на юга .
Боготворя поезията Ви ! Благодаря !




цитирай
9. mimayordanova - Пак си излязъл извън Вселената.
27.10.2010 01:22
Пак си излязъл извън Вселената.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - приемам го много лично това :) За...
27.10.2010 06:05
osi4kata написа:
приемам го много лично това :) Защото намирам себе си.

Поздрави, Валери! От една сянка, вградена в стените на дома си.

Здравей, Осичке! Благодаря за прочита!
Чу
цитирай
11. petgen - Тя каза – тури ме в темела!
27.10.2010 06:07
Разбирам символиката, но ми звучи и страшно вграждането ...?/ Фолклорни влияния са ме опорочили /
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Много силно и затрогващо! С по...
27.10.2010 06:26
mariposatracionera написа:
Много силно и затрогващо!
С поздрав,Валери!

Благодаря, Галина!
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - спор няма... Ами да! Чу
27.10.2010 06:27
dar4eto написа:
спор няма...

Ами да!
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Видях те по нащте места цигара от ...
27.10.2010 06:28
анонимен написа:
Видях те по нащте места
цигара от пурпур да свиваш
и газиш с ботуши в калта .
Опитваше злото да сриваш
и криеше мъжка сълза . . .
Познах те - по благата ти душа .
И разтопи ме мен - Каменната жена
и паднах в плен , не на стиха
не на външноста в плен -
а на чистия извор душа ,
достигнал далече до мен
и ме стоплил в студа и снега . .
Казах си ; - Господи , мой да е !
Дай ми го , Господи много , те моля !
Нека бъде за мене - родното синьо небе
а аз за него - жената вечна и своя . . .
Видях те , припознах те и Бога помолих .
Не зная дали с мислите - грях си не сторих ?

Поздрави ! Стихът Ви е много силен и магнетичен !
Зареждащ с енергията и топлината на юга .
Боготворя поезията Ви ! Благодаря !





Благодаря за стихчето, чедо!
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Пак си излязъл извън Вселената. ...
27.10.2010 06:29
mimayordanova написа:
Пак си излязъл извън Вселената.

Благодаря, Мима!
Тясно е тук.
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Разбирам символиката, но ми звучи и ...
27.10.2010 06:33
petgen написа:
Разбирам символиката, но ми звучи и страшно вграждането ...?/ Фолклорни влияния са ме опорочили /

Страшно е, майко, и весело...
Чу
цитирай
17. анонимен - чудесна сянка, вградена в стих
27.10.2010 16:07
Не съм го чела това стихотворение. Като се шматкам из блога ти, виждам че си се обърнал към библейските и фолклорни извори. Дори онова стихо за срещата на баща и син в банята ми напомня за Авраам и сина му Хам. Пиша на едно място, защото нямам много време. Инак, не знам защо но ми провокира следното:

за никъде път всъщност няма
(това не го казвай на никого)
единствено в тебе е пътят ,
свит на кълбо - кундалини
съска през тръни и драки
и през безводни пустини
бърза, задъхва се пътят,
тегли те към върха,
за да захапе опашка
и да застине така

БМП
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Не съм го чела това стихотворение. ...
27.10.2010 16:09
анонимен написа:
Не съм го чела това стихотворение. Като се шматкам из блога ти, виждам че си се обърнал към библейските и фолклорни извори. Дори онова стихо за срещата на баща и син в банята ми напомня за Авраам и сина му Хам. Пиша на едно място, защото нямам много време. Инак, не знам защо но ми провокира следното:

за никъде път всъщност няма
(това не го казвай на никого)
единствено в тебе е пътят ,
свит на кълбо - кундалини
съска през тръни и драки
и през безводни пустини
бърза, задъхва се пътят,
тегли те към върха,
за да захапе опашка
и да застине така

БМП

Ехааааа... опасна си, БМП! :-))))))))))
Благодаря за прочита!
Чу
цитирай
19. анонимен - Страхотно,но не съм съгласна....
27.10.2010 19:57
Камък-жена!!!-ако не я повали живота,то това ще стори някоя болест-повярвай ми:така е....
Валерия
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Камък-жена!!!-ако не я повали ж...
27.10.2010 20:04
анонимен написа:
Камък-жена!!!-ако не я повали живота,то това ще стори някоя болест-повярвай ми:така е....
Валерия

Нека не пророкуваме, Валерия?
Едничък Господ знае какво ще стане.
Чудовището
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9370185
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930