Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2010 07:56 - В НЯКОЙ СЛЕДВАЩ ЖИВОТ НЕПРЕМЕННО ЩЕ ТЕ ОТВЛЕКА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 12277 Коментари: 39 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да имаше нейде в пространствата малка планета с треви, през които да шава безспирна река, аз щях да се влача към теб и през минни полета – да нахълтам при тебе – и на гръб да те отвлека, да прекрачим условности, бит, алинеи и тъпи закони, да съм твой и единствен, а ти – сенчица кротка на мъж, и по цял ден в реката – две хлапета – пъстърви да гоним, а из нощите светли да се любим в легло от камъш, да ти казвам – обичам те – ясно и светло – до Бога, да ми пееш с гласа на реката, самата ти – светла река.
Ех, защо ли си нямам НЛО – малка звездна пирога –
в някой следващ живот непременно ще те отвлека.


Тагове:   непременно,   отвлека,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ti ne si poet....
29.09.2010 08:14
.... ti si kosmonavt l poezijata.... na 1000 svetlinni godini dale4e pred ostanalite....
pi6i za nas.... blagodarja
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - . . . . ti si kosmonavt l poezijata. . . ...
29.09.2010 08:17
анонимен написа:
.... ti si kosmonavt l poezijata.... na 1000 svetlinni godini dale4e pred ostanalite....
pi6i za nas.... blagodarja

Хе-хе... чудовище космонавт! :-)))))))))))))))
Благодаря, ела пак в моето НЛО!

цитирай
3. анонимен - Прелестно!
29.09.2010 08:22
Не зная как да се регистрирам за да гласувам за стиха.Затова пиша коментар.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Не зная как да се регистрирам за да ...
29.09.2010 08:24
анонимен написа:
Не зная как да се регистрирам за да гласувам за стиха.Затова пиша коментар.

И аз съм тъй, чедо... на мен едно приказно гномче ми направи регистрация! :-)))))
Ама ти опитай, може да успееш?
Благодаря, че прочете!
Чудовището
цитирай
5. анонимен - Ще ми отвлечеш хуя!
29.09.2010 08:31
Глупак
цитирай
6. smile999 - Добро утро Мастер Чу, мечтателю!;-)))
29.09.2010 08:39
http://www.youtube.com/watch?v=AIMp8qhTTbI&feature=related
цитирай
7. zinka34 - Добре е денят да започва с Чудови...
29.09.2010 08:40
Добре е денят да започва с Чудовищния поетичен порив - от обич и към обич - на Един голям космополитен поет!!!

Пожелания за успешен ден!
:)
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Глупак Може! Но при едно условие - ...
29.09.2010 08:42
анонимен написа:
Глупак

Може! Но при едно условие - ако успея да го намеря! :-)))))))))))))))))))))
Кефиш ли се, Аноним?
Чудовището
цитирай
9. анонимен - Абе, Чудовище,
29.09.2010 08:42
остави ги накрай следващите животи на мира! Отвличане сега и до дупка му е майката, защото инаки всесилните ти стихове ще те замъкнат в себе си!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - http://www. youtube. com/watc...
29.09.2010 08:45
smile999 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=AIMp8qhTTbI&feature=related

Благодаря, Маймунче!
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Добре е денят да започва с Чудови...
29.09.2010 08:45
zinka34 написа:
Добре е денят да започва с Чудовищния поетичен порив - от обич и към обич - на Един голям космополитен поет!!!

Пожелания за успешен ден!
:)

Привет, Зинке!
Чудовището
цитирай
12. rotazia - Много хубаво!!!
29.09.2010 08:46
Ако бях се родила река,
щях да бъда безсмъртна навеки!
Щях да моля небе и земя
свойта прошка да дават на всеки!

цитирай
13. deleted-4udovi6teto - остави ги накрай следващите животи ...
29.09.2010 08:47
анонимен написа:
остави ги накрай следващите животи на мира! Отвличане сега и до дупка му е майката, защото инаки всесилните ти стихове ще те замъкнат в себе си!

Благодаря за практичния съвет, ще опитам! :-))))))))))))
Чудовището
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Ако бях се родила река, щях да бъда ...
29.09.2010 08:48
rotazia написа:
Ако бях се родила река,
щях да бъда безсмъртна навеки!
Щях да моля небе и земя
свойта прошка да дават на всеки!


Хубаво начало на стихотворение?
Давай нататък?
Чудовището
цитирай
15. stela50 - Добро утро ,поете ...
29.09.2010 09:08
Мечтая си за такъв живот .В следващия - няма да е лошо да ме отвлечеш ...
Прекрасен стих ...Но може и без НЛО.
Поздрави !
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Мечтая си за такъв живот. В следв...
29.09.2010 09:11
stela50 написа:
Мечтая си за такъв живот .В следващия - няма да е лошо да ме отвлечеш ...
Прекрасен стих ...Но може и без НЛО.
Поздрави !

Пази си мечтите, Стела, те ни крилят за полет!
Чудовището
цитирай
17. katty1959 - Облазявам благородно обекта на ...
29.09.2010 09:44
Облазявам благородно обекта на твоето звездно отвличане! Попътен вятър!:)
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Облазявам благородно обекта на ...
29.09.2010 09:48
katty1959 написа:
Облазявам благородно обекта на твоето звездно отвличане! Попътен вятър!:)

Благодаря, чедо, в Космоса всички ветрове са попътни, чул те Бог!
Чудовището
цитирай
19. milamam - Явно приказката за красавицата и ...
29.09.2010 12:54
Явно приказката за красавицата и звяра ви е била любима!
Чудовище с поетична душа.
Само това за отвличането в друг живот ми звучи малко отстъпнически.
Живея тук и сега и да отлагам за друго време, и друг свят, не ми е в характера.
Поздрави за хубавото стихотворение. Докосна ме.
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Явно приказката за красавицата и ...
29.09.2010 12:56
milamam написа:
Явно приказката за красавицата и звяра ви е била любима!
Чудовище с поетична душа.
Само това за отвличането в друг живот ми звучи малко отстъпнически.
Живея тук и сега и да отлагам за друго време, и друг свят, не ми е в характера.
Поздрави за хубавото стихотворение. Докосна ме.

Ами да! Много обичам да чета приказки. Особено приказки за красавици! :-))))
Благодаря Ви за прочита!
Чудовището
цитирай
21. bizcocho - Ако имам друг живот бих искала пак да ...
29.09.2010 13:34
Ако имам друг живот бих искала пак да съм си с Обичта си/точно определен човек/ и пак да чета и теб! :)
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Ако имам друг живот бих искала пак да ...
29.09.2010 13:39
bizcocho написа:
Ако имам друг живот бих искала пак да съм си с Обичта си/точно определен човек/ и пак да чета и теб! :)

Е, ако има, Женя, ще четем небесата! Бог за тебе с обич ще ги пълни!
Чу
цитирай
23. анонимен - Благодаря!
29.09.2010 14:59
Чета ви редовно, но се въздържах от коментар. От неудобство. Какво бих могла да кажа аз след това, което съм прочела!?!? Затова - просто "благодаря"! Благодаря! Открих поезията ви през студентските си години, с песните на Асен Масларски...Радвам се, че ви има!
П.П. Съжалявам, че съм анонимна. Нямам регистрация, все още не съм се наканила да поискам помощта на някоя от компютърните хуни край мен. Жив и здрав бъдете!
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Чета ви редовно, но се въздържах от ...
29.09.2010 15:03
анонимен написа:
Чета ви редовно, но се въздържах от коментар. От неудобство. Какво бих могла да кажа аз след това, което съм прочела!?!? Затова - просто "благодаря"! Благодаря! Открих поезията ви през студентските си години, с песните на Асен Масларски...Радвам се, че ви има!
П.П. Съжалявам, че съм анонимна. Нямам регистрация, все още не съм се наканила да поискам помощта на някоя от компютърните хуни край мен. Жив и здрав бъдете!

Благодаря, чедо!
Пак ела!
Чудовището
цитирай
25. анонимен - Гласувай! Ще излезеш на първа - твоята стара мечта.
29.09.2010 16:13
Гласувай! Ще излезеш на първа - твоята стара мечта.
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Гласувай! Ще излезеш на първа - т...
29.09.2010 17:24
анонимен написа:
Гласувай! Ще излезеш на първа - твоята стара мечта.

За кого да гласувам? За теб ли?
Яви се с текст - и тогава може! :-)))))))))))
Чудовището
цитирай
27. nikatxc - Велико е!
29.09.2010 17:52
Остави ме без дъх :)) !
Даже сега пак ще си го прочета,но на глас
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Остави ме без дъх :)) ! Даже сега ...
29.09.2010 17:54
nikatxc написа:
Остави ме без дъх :)) !
Даже сега пак ще си го прочета,но на глас

Великите са в читанките, ние - простите хорица на перото, сме тук.
Благодаря за добрите очи, с които ме четеш.
Чудовището
цитирай
29. tryn - Романтично влюбено чудовище!
29.09.2010 18:10
Отлагай отвличането.
Да има очакване, да има копнеж...
Знаеш ти, знаеш...
Ще те чета и Там :)))
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Отлагай отвличането. Да има оча...
29.09.2010 18:19
tryn написа:
Отлагай отвличането.
Да има очакване, да има копнеж...
Знаеш ти, знаеш...
Ще те чета и Там :)))

Благодаря, tryn!
цитирай
31. stix - По добре да я привлечеш (намери н...
29.09.2010 21:11
По добре да я привлечеш (намери начин... мъжете го могат) отколкото да я отвлечеш ... (ще я изплашиш... не е спортсменско)
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - По добре да я привлечеш (намери н...
29.09.2010 21:21
stix написа:
По добре да я привлечеш (намери начин... мъжете го могат) отколкото да я отвлечеш ... (ще я изплашиш... не е спортсменско

Имам едно скришно магнитче, ще пробвам с него! Действа безотказно :-))))))))))
Чудовището
цитирай
33. анонимен - :-))
29.09.2010 21:27
анонимен написа:Чета ви редовно, но се въздържах от коментар. От неудобство. Какво бих могла да кажа аз след това, което съм прочела!?!? Затова - просто "благодаря"! Благодаря! Открих поезията ви през студентските си години, с песните на Асен Масларски...Радвам се, че ви има!
П.П. Съжалявам, че съм анонимна. Нямам регистрация, все още не съм се наканила да поискам помощта на някоя от компютърните хуни край мен. Жив и здрав бъдете!
Благодаря, чедо!
Пак ела!
Чудовището
цитирай
Хе-хе! Студентка бях преди двайсет години. Но заради едното "чедо" наистина отново и отново ще ви посещавам. Когато някой те хваща направо, здраво за сърцето, наистина се получава така: посещаемост. :-)))...Амин, де!
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - анонимен написа:Чета ви редовно, ...
29.09.2010 21:30
анонимен написа:
анонимен написа:Чета ви редовно, но се въздържах от коментар. От неудобство. Какво бих могла да кажа аз след това, което съм прочела!?!? Затова - просто "благодаря"! Благодаря! Открих поезията ви през студентските си години, с песните на Асен Масларски...Радвам се, че ви има!
П.П. Съжалявам, че съм анонимна. Нямам регистрация, все още не съм се наканила да поискам помощта на някоя от компютърните хуни край мен. Жив и здрав бъдете!
Благодаря, чедо!
Пак ела!
Чудовището
цитирай
Хе-хе! Студентка бях преди двайсет години. Но заради едното "чедо" наистина отново и отново ще ви посещавам. Когато някой те хваща направо, здраво за сърцето, наистина се получава така: посещаемост. :-)))...Амин, де!

Ще е радост за мен!
Хубава нощ със спомена за младостта.
Благодаря!
Чудовището
цитирай
35. анонимен - Мило Чудовище, чудесно стихо си ...
29.09.2010 22:44
Мило Чудовище, чудесно стихо си сътворил, но когато дочетох и последната думичка от него, не можех да не си спомня старата българска поговорка "Трай коньо за зелена трЕва". Дано момата ти не ги знае тези бисерчета от фолклора, че иначе лошо ти се пише тази вечер :)
цитирай
36. анонимен - Мило Чудовище, чудесно стихо си ...
29.09.2010 23:06
анонимен написа:
Мило Чудовище, чудесно стихо си сътворил, но когато дочетох и последната думичка от него, не можех да не си спомня старата българска поговорка "Трай коньо за зелена трЕва". Дано момата ти не ги знае тези бисерчета от фолклора, че иначе лошо ти се пише тази вечер :)

Е, няма лоша нощ с мома! :-))))))))))))))))))))))
Чудовището
цитирай
37. анонимен - Мобильные телефоны
23.10.2011 14:26
Хороший блог. Есть что почитать.
цитирай
38. анонимен - подорожник лекарственный
31.10.2011 15:13
Ну что сказать. Как на меня, то блог просто супер! И посты интересные.
цитирай
39. анонимен - ловля рака
31.10.2011 16:45
Неплохо. Есть что почитать. Побольшеб таких постов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9371568
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930