Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 22:13 - И УТРЕ - БЮЛЕТИНА № АК-47
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4158 Коментари: 9 Гласове:
10



image 



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
05.11.2016 22:46
Здравей, Валери!
Не разбрах постинга. Как ще заспя тази нощ? Свикнал съм да разгадавам загадките, но в този случай съм безсилен.
Чичо ти Пепи
ПС - Извинявай, че оставам неутрален, т.е. с ръце в джобовете. От шмайзери и автомати не съм видял нищо добро. Годината беше 1955-а, 13 юни.
цитирай
2. born - Пиер, ти си много интелигентен човек, така че не се превземай .
05.11.2016 23:18
Чу-векът ти говори съвсем ясно за бюлетината, която липсва. Поздрави.
цитирай
3. zaw12929 - Никак не разбирам посланието на ...
06.11.2016 04:16
Никак не разбирам посланието на поет, които вместо стих слага пушка

АК-47 (Автомат Калашников) (на руски: Автомат Калашникова образца 1947 года) е автомат, създаден през 1947 г. от Михаил Калашников и ...
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Здравей, Валери! Не разбрах п...
06.11.2016 06:17
pvdaskalov написа:
Здравей, Валери!
Не разбрах постинга. Как ще заспя тази нощ? Свикнал съм да разгадавам загадките, но в този случай съм безсилен.
Чичо ти Пепи
ПС - Извинявай, че оставам неутрален, т.е. с ръце в джобовете. От шмайзери и автомати не съм видял нищо добро. Годината беше 1955-а, 13 юни.

Борн ти отвърна вместо мен, Чичо Пепи?
Не само интелигентен, а и с чувство за хумор!
Благодаря.
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Чу-векът ти говори съвсем ясно за ...
06.11.2016 06:17
born написа:
Чу-векът ти говори съвсем ясно за бюлетината, която липсва. Поздрави.

Точно! :-)
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Никак не разбирам посланието на ...
06.11.2016 06:19
zaw12929 написа:
Никак не разбирам посланието на поет, които вместо стих слага пушка

АК-47 (Автомат Калашников) (на руски: Автомат Калашникова образца 1947 года) е автомат, създаден през 1947 г. от Михаил Калашников и ...

Проблемът не е при мен, Зав... мисля, че вече отговорих в коментари тук.
Борн също.
Чу
цитирай
7. pvdaskalov - * ! *
06.11.2016 08:48
4udovi6teto написа:
born написа:
Чу-векът ти говори съвсем ясно за бюлетината, която липсва. Поздрави.

Точно! :-)
Чу


Опитах се най-напред да отговоря на Стефчо (Борн), но системата отказа да го цитирам. Не разбрах посланието, честно! Едно врем в Каршияка, за да ни повярват се кълняхме: "Тук да ми е гробът!" За сведение и на двама ви, Валери, щом ме карате да се замисля издълбоко, посланието означава да не избираме нещо, което е фикция, нереално, празно обещание, непостижимо и прочее синоними на красиво голословие.
Изпитвам панически ужас от оръжия и униформи. Нагледах се като хлапе на военни филми. Не искам събития като у комшиите или някои африкански държави. Доказано е, че оръжието, особено в днешните му разработки, НЕ може да спаси Света.
След това конско, което ви дръпнах - на единия съм чичо, а на другия батко - отивам да тегля една контра, малко парфюм, че може да има красавици в изборната комисия (За първи път гласувам в Калофер...), ще дръпна един як гълток, та ако сбъркам при гласуването, да го отдам на алкохола, а не на моята прозорливост. Гълтокът ще бъде и за кураж; ако има телевизионни камери или Балък-интернешънъли, да съм по-сладкодумен.
Като употребих чуждицата "кураж", сетих се, че след тихата революция преди 25 и кусур години измислих един виц.
Марийка пита: "Кога ще се оправим най-сетне, Иванчо?" А той сериозно отговаря: "Куряж, Марийке, куряж. Все някога ще съберем стотинки за презерватив."
Чао, момчета!
Смело напред!
Чичобати ви Пиер
ПС - Доброто ми настроение е от чистото небе и слънчевото многообещаващо утро.
цитирай
8. indiram - Здравей, Валери!
06.11.2016 19:22
... Малко партии и кандидати имаме за Нашата Голяма държава... :-))) За следващите избори да има поне 49 кандидати, ако ще отпаднат поне 2 кандидатури, преди вота... да има и 47, :-)))
(Ей ги САЩ - малка държавица и само двама кандидати)


Иначе, пушката АК-47, която аз съм запомнила като АК 7.62, си я бива, е добро оръжие, ама - да служи за мирни цели!

Щаба дава задачи... и търча по цял ден...

Поздрави!

А! За думичката КУРАЖ, която Пиер спомена - Българска си е, струва ми се!
цитирай
9. born - Батко Пиер, много си готин !
06.11.2016 21:22
Радвам се от сърце на жизнерадостното ти настроение. Без оружие нищо не става. Едно време Пенчо Кубадински разправял на недоволните от властта: "И ние не бяхме доволни от властта, ама не бяхме педали като вас, а хванахме шмайзерите и я взехме.?! " Сигурно ако владееше латински би казал : "Si vis pacem, para bellum". Вероятно вече отдавнаси упражнил правото си на вот и успокояваш духа с чашка ракийка или подобно в очакване на резултатите. Ако искаш да видиш крайния резултат, обади се на Апростолофф. Той го знае от вчера още. Поздрави на Кака.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9385011
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930