Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2016 10:07 - ИСКАМ ДА ИЗЯМ ЕДИН ВЕГАН НА СКАРА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Рецепти   
Прочетен: 3376 Коментари: 12 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
А бе, пичове, да споделя нещо искам на празника.

Днес отивам на билата да напазаря туйцък-онуйцък за празника – свинска плешка за едни яки шишчета с боднат на них лучец, клъцната на едро червена капия, оваляни сочно в тъмен соев сос и благо ръснати с чубрика, черно пиперче и леко загатнато къри, едно източено към небесата шише с каберне совиньон от 2013-о лето след н. е., и – както кротко си обикалям магазина и се кефя на прелестния о, миг, поспри, ти тъй прекрасен си, в който ще туря благинката на скарата и тя меко ще зацвърчи, доде дръпна първото малко блъди мери, не щеш ли, изведнъж пред мене изскочи един веган, от тия, дето не ядат месо, щото убийството на животни за ядене е грях, и цял ден хрупат кочани от зеле и стерилно безвкусни моркови, презрително ме изгледа, имах чувството, че всеки момент ще ми се изплюе върху свинската плешка в потребителската ми кошница и ще рече: 
– Пич, ти си луд!

А бе... че съм луд, луд съм. Ама предпочитам да чувам как квичи прасето, додето го колят, отколкото да слушам как пищят картофите, докато ги белят.

 




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ;)))
24.05.2016 10:15
чудомире, обърна ми....скуката на скарата ..
и аз тъй, по добре да плача в Мерчана,
отколкото в маршрутката..
Наздраве ,чу!!
Да ти е честит Празника,френд!
цитирай
2. krassko - Звяр!!!
24.05.2016 10:17
А то горкото си е имало име. И е слушало любовните ти стихове докато е трупало сланинка.
И Ти ще го ядеш на празника.
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - чудомире, обърна ми. . . . скуката на ...
24.05.2016 10:32
milady написа:
чудомире, обърна ми....скуката на скарата ..
и аз тъй, по добре да плача в Мерчана,
отколкото в маршрутката..
Наздраве ,чу!!
Да ти е честит Празника,френд!

Честит празник на Българските букви и на теб, Милейди!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - А то горкото си е имало име. И е слу...
24.05.2016 10:33
krassko написа:
А то горкото си е имало име. И е слушало любовните ти стихове докато е трупало сланинка.
И Ти ще го ядеш на празника.

Е, кво да правя, като съм гладен? Вегани ли да ям? :-)))
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
24.05.2016 10:34
Хъм, не мога да повярвам, че ти ще ядеш от това, което си описал. Твоето меню е за бебета, но покрай него за мъжественост добавяш и по някоя и друга бира - зависи колко бали вестници си върнал. Който не ме познава, ще си помисли, че се заяждам. Естествено, хем не е вярно, хем има доза истина. Щях да бъда съвсем друг, Валери, ако в обръщението си "А бе, пичове..." беше писал "... и ти чип..." да знам, че не си ме забравил.
Това, че картофите пищят, докато ги белят, показва, че си от Зелената партия. Моите хора във Виена са гласували за Зелената партия там и тя спечели. Бяха много щастливи, но не им знам менюто по този повод.
Валери, ако и да не споменаваш в днешния си постинг числото 24, ще ти кажа, че в любовната си поезия си на не повече от 24. Така си обяснявам пламъка в гърдите ти. Е, за камуфлаж от време се наричаш старче белобрадо и знам защо го правиш.
Поздрави от заслънчаващ се Калофер!
П и е р
цитирай
6. selena1 - !!!!!!!!!!!!!!!!!
24.05.2016 10:37
Ha-ha-ha! Velik si Maestro! 4estit 24 may!
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Хъм, не мога да повярвам, че ти ще ...
24.05.2016 10:40
pvdaskalov написа:
Хъм, не мога да повярвам, че ти ще ядеш от това, което си описал. Твоето меню е за бебета, но покрай него за мъжественост добавяш и по някоя и друга бира - зависи колко бали вестници си върнал. Който не ме познава, ще си помисли, че се заяждам. Естествено, хем не е вярно, хем има доза истина. Щях да бъда съвсем друг, Валери, ако в обръщението си "А бе, пичове..." беше писал "... и ти чип..." да знам, че не си ме забравил.
Това, че картофите пищят, докато ги белят, показва, че си от Зелената партия. Моите хора във Виена са гласували за Зелената партия там и тя спечели. Бяха много щастливи, но не им знам менюто по този повод.
Валери, ако и да не споменаваш в днешния си постинг числото 24, ще ти кажа, че в любовната си поезия си на не повече от 24. Така си обяснявам пламъка в гърдите ти. Е, за камуфлаж от време се наричаш старче белобрадо и знам защо го правиш.
Поздрави от заслънчаващ се Калофер!
П и е р

Три бири, Пиер, точно три!
Честит празник на Българските букви, брат!
Наздраве!
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Ha-ha-ha! Velik si Maestro! 4estit ...
24.05.2016 10:40
selena1 написа:
Ha-ha-ha! Velik si Maestro! 4estit 24 may!

Честит празник, девойчице Селена! Да си върнеш Кирилските букви на клавиатурата! :-)
Чу
цитирай
9. ili4e - Прекрасно чувство за хумор, Валерий! :-)
24.05.2016 12:19
С риск да те намразят вегетарианците...
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - С риск да те намразят вегетариан...
24.05.2016 12:23
ili4e написа:
С риск да те намразят вегетарианците...

Не съм луканка, че да ме обичат всички. :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
11. nalia - Сакън! Не го яж, Чу, може да хванеш уртикария.
24.05.2016 19:44
Честит празник! И да проводиш буквената регата в София :-)
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Честит празник! И да проводиш бу...
24.05.2016 19:56
nalia написа:
Честит празник! И да проводиш буквената регата в София :-)

Обещавам, Налия! :-)))
Честит празник!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346908
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031