Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2019 06:33 - НЕБЕСНА СПИРКА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 8745 Коментари: 20 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... на автогара Варна стегна студ и бирата не ми вървеше никак, 
навярно ме помислиха за луд? – след автобуса името ти виках, 
диспечерът направо изкрещя: – Разкарай се от тук, дим да те няма! –
и стиската ми пролетни цветя остана там – на масата за двама, 
ченгетата от Трето РПУ ме тикнаха във спешната патрулка – 
вежливо обясних им, и на „you”, че са довтасали след дъжд качулка,

по-бял от ръски кокаин на прах, снегът те скри от мене на завоя,
на тръгване какво ти обещах? – че даже и Отвъд ще бъдеш моя, 
че в някой друг, и по-добър, живот аз ще ти дам ключе за Необята,
безкраите са без таван и под! – из тях за мен ще бъдеш все тъй свята,
метачката парцала изцеди, след туй изчезна с мократа си стирка – 
ще чакам там – на ледните звезди, да кацнеш на небесната ми спирка.

24 февруарий 2019 г. 
гр. Варна, 10, 10 ч.

    



Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Привет на ранобудниците! Друго ...
26.02.2019 06:53
Привет на ранобудниците!
Друго си е на небесната спирка!
:)))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Привет на ранобудниците!Друго ...
26.02.2019 07:04
nedovolen написа:
Привет на ранобудниците!
Друго си е на небесната спирка!
:)))

Някой ден всички ще се чакаме там, Ник.
Нека се радваме на това, което живеем сега и тук?
Благодаря.
Чу
цитирай
3. selena1 - Колко много любов можеш да носиш в сърцето си Маестро?
26.02.2019 07:24
Бездумна съм.............благодаря ти!!!!!!!!!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Бездумна съм. . . . . . . . . . . . . бла...
26.02.2019 07:26
selena1 написа:
Бездумна съм.............благодаря ти!!!!!!!!!

Колкото Бог дал, Девойчице.
До нови срещи - утре!
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
26.02.2019 08:37
Великолепна творба, която ми подсказа, че не съм толкова зле с паметта. Не помня само сам ли бях на Варненската автогара или в кошмарен сън "ченгетата от Трето РПУ ме тикнаха във спешната патрулка". Навярно тичал съм след автобуса, пльоснал съм се на асфалта и по липса на линейка, ченгетата са ме качили. Кълна се, с никого не бяхме пили. Мержелеят ми се две очи небесно сини, а цветята...? Не, беше зима и нямаше откъде да ги задигна. Значи не за кражба, а заради самото падане са ме отвели... Да, една нежна полицайка-хубавица ме превърза и ме пуснаха по живо, по здраво...
Ей Богу, Валери, повече не помня. Ако това е епизод от собствения мой живот, прости ми. Но, за да се кротна успокоен, подскажи ми чии бяха сините очи. И не ревнувай! Както ти сънуваш, че с луличката димиш, защо и аз да не ги сънувам?
Слънчева седмица за всички ни!
П и е р
цитирай
6. favn56 - Ето че пак изпреварих Валчето. В...
26.02.2019 09:11
Ето че пак изпреварих Валчето.
Велик си, Валери, напук на хабитатите :)
цитирай
7. vedrina - !!!
26.02.2019 11:20
Много голяма образност..., не по-малка от моята, кoгато тюхках като видях покълналите ми цветя съсипани, клюмнали... Пролет щеше да настъпи, но Малък Сечко месецът на страшния студ и лед ни показа какво може...
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Великолепна творба, която ми по...
26.02.2019 12:11
pvdaskalov написа:
Великолепна творба, която ми подсказа, че не съм толкова зле с паметта. Не помня само сам ли бях на Варненската автогара или в кошмарен сън "ченгетата от Трето РПУ ме тикнаха във спешната патрулка". Навярно тичал съм след автобуса, пльоснал съм се на асфалта и по липса на линейка, ченгетата са ме качили. Кълна се, с никого не бяхме пили. Мержелеят ми се две очи небесно сини, а цветята...? Не, беше зима и нямаше откъде да ги задигна. Значи не за кражба, а заради самото падане са ме отвели... Да, една нежна полицайка-хубавица ме превърза и ме пуснаха по живо, по здраво...
Ей Богу, Валери, повече не помня. Ако това е епизод от собствения мой живот, прости ми. Но, за да се кротна успокоен, подскажи ми чии бяха сините очи. И не ревнувай! Както ти сънуваш, че с луличката димиш, защо и аз да не ги сънувам?
Слънчева седмица за всички ни!
П и е р

Благодаря, чичо Пепи, всичко видях - като на живо!
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Ето че пак изпреварих Валчето. В...
26.02.2019 12:12
favn56 написа:
Ето че пак изпреварих Валчето.
Велик си, Валери, напук на хабитатите :)

Тя няма да закъснее, Фавне, ти дръж яко граматиката! :-))))))))))))
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Много голяма образност. . ., не п...
26.02.2019 12:12
vedrina написа:
Много голяма образност..., не по-малка от моята, кoгато тюхках като видях покълналите ми цветя съсипани, клюмнали... Пролет щеше да настъпи, но Малък Сечко месецът на страшния студ и лед ни показа какво може...

Благодаря, Ведрина!
Чу
цитирай
11. morskipesni - Кофти място е автогарата, дори след ремонта.
26.02.2019 12:51
Там на човек винаги малко му се плаче след заминаващия автобус. Изпращал съм разноцветни очи, без надежда да се завърнат. И бирата след това няма никакъв вкус. И на човек му иде да изреве на минаващото ченге.. после всичко това отминава и остават две "небесни спирки" : Варна и Мюнхен, 2 пъти годишно, 2 часа насам и натам..
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Там на човек винаги малко му се плаче ...
26.02.2019 13:24
morskipesni написа:
Там на човек винаги малко му се плаче след заминаващия автобус. Изпращал съм разноцветни очи, без надежда да се завърнат. И бирата след това няма никакъв вкус. И на човек му иде да изреве на минаващото ченге.. после всичко това отминава и остават две "небесни спирки" : Варна и Мюнхен, 2 пъти годишно, 2 часа насам и натам..

Да, Морски певецо, по-безутешно, но и по-красиво, никой не може да го рече.
Благодаря.
Чу
цитирай
13. yotovava - Валето забавя, но не забравя :)
26.02.2019 14:32
Валето забавя, но не забравя :)
цитирай
14. yotovava - Велик си на е-нта степен!
26.02.2019 14:33
Велик си на е-нта степен!
цитирай
15. yotovava - Божествено и вселенски космичен!
26.02.2019 14:33
Божествено и вселенски космичен!
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Валето забавя, но не забравя :) ...
26.02.2019 14:58
yotovava написа:
Валето забавя, но не забравя :)

Затова те обичам, че идеш винаги навреме! :-)
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Велик си на е-нта степен! Така, ...
26.02.2019 14:58
yotovava написа:
Велик си на е-нта степен!

Така, кака... нема друга степен! :-)))
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Божествено и вселенски космиче...
26.02.2019 14:59
yotovava написа:
Божествено и вселенски космичен!

То къде по-нататък? :-)))
Чу
цитирай
19. eva666 - има такова Темпо в тв...рими, Валерий..такава страст и..драма...
26.02.2019 21:41
мисля, да започнеш да пишеш Пиеси..
поне аз, така виждам нещата..
може и Оперети, Либрето..за "Лебедката с едно крило".
смешно, тъжно и..вечно...
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - мисля, да започнеш да пишеш Пиеси. . ...
27.02.2019 09:34
eva666 написа:
мисля, да започнеш да пишеш Пиеси..
поне аз, така виждам нещата..
може и Оперети, Либрето..за "Лебедката с едно крило".
смешно, тъжно и..вечно...

Ще опитам.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9358596
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930