Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2017 07:08 - ЖЕНАТА, КОЯТО ОТМИНА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 9636 Коментари: 29 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... денят се издими като цигарка 
и хлътна тя в последния тролей, 
а аз останах още дълго в парка 
с Жената, дето рече ми: – Здравей! – 
красива, ненавременна и малка, 
усмихната по детски срещу мен, 
дори запита плахо: – Как си, Валка? – 
а аз я гледах с поглед на кретен,
коя бе Тя? – прехвърлих рой любими, 
преминали през моя ден, жени, 
с които на Вълшебните килими 
летял съм в Космоси от светлини! – 
защо изгубих смелост? – да опитам 
да я почерпя кола с къс локум, 
и моето сърце насече ритъм, 
а аз след миг изгубих ум и дум! – 
косиците ѝ бяха все тъй руси, 
дъхтеше благо дневният ѝ крем,
но тъй далечни чезнем помежду си,
и все тъй – сиротинчета, си мрем, 
след роклята ѝ, опната по мярка,
затътрих подпетения си кларк...

Денят се издими като цигарка, 
изстреляна в Борисовия парк.

11 август 2017 г.
гр. София, 9, 09 ч. 




Гласувай:
30


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. redabyss - Видя ли, че аз бях най- първа? З...
26.08.2017 07:17
Видя ли, че аз бях най- първа?
Защото чаках като Котка пред рибарски магазин! :)))))
Това, ако нямаше точен час на публикациите- не знам какво щях да правя! :))))
Отивам пак да спя.
Прегръдки. До после, Чу! Хубав уикенд! :)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Видя ли, че аз бях най- първа?З...
26.08.2017 07:22
redabyss написа:
Видя ли, че аз бях най-първа?
Защото чаках като Котка пред рибарски магазин! :)))))
Това, ако нямаше точен час на публикациите - не знам какво щях да правя! :))))
Отивам пак да спя.
Прегръдки. До после, Чу! Хубав уикенд! :)

Хубаво коте, пак да дойдеш! Освен прясна рибка, съм ти приготвил и сладолед! :-)))
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
26.08.2017 07:59
Знаеш ли защо бях изпреварен? Защото предпочетох първо да направя един термос уханно кафе за работниците, после измих чашките, палнах една възпята от теб цигарка, помечтах си за другарка, нахраних кучето на иконописеца и чак тогава те сайдисах. Вече спирам да се изненадвам от твоя талант, но все още не мкога да разбера как така мелодията не се повтаря, разбирай словосъчетанията, изразните средства. Не ми отговаряй, че си се учил от старите майстори. Ти, чичовото, си роден научен, затова не си скучен. Твоите възможности са повече от метеоритите, дето падат на Земята. Само не мисли, че те четкам. Ти и без четки някой ден ще кацнеш в Калофер. Не сам, разбира се. Рядко президентите правят посещения без половинките си. Я виж колко почитателки имаш! Избери от тях такава, която е не само уважителна, но и да може да направи вкусна манджичка, Една панагюрска благодетелка ми даде пролетта 4 вида разсат домати. Идвай да си отядем, ако не си екскортиран от талантлива готвачица... В краен случай доведи тази малката, дето дъхти благо на дневен крем. Понеже следя Кьосем и научих правилата в харема,, ще сведа очи и няма дори да я погледна. Твоя си е...
Но днешното сладко стихотворение вече не е твое. Ти ни го подари баш в шестия ден на Миросъздаването.
Жив и здрав!
П и е р
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Знаеш ли защо бях изпреварен? За...
26.08.2017 08:13
pvdaskalov написа:
Знаеш ли защо бях изпреварен? Защото предпочетох първо да направя един термос уханно кафе за работниците, после измих чашките, палнах една възпята от теб цигарка, помечтах си за другарка, нахраних кучето на иконописеца и чак тогава те сайдисах. Вече спирам да се изненадвам от твоя талант, но все още не мкога да разбера как така мелодията не се повтаря, разбирай словосъчетанията, изразните средства. Не ми отговаряй, че си се учил от старите майстори. Ти, чичовото, си роден научен, затова не си скучен. Твоите възможности са повече от метеоритите, дето падат на Земята. Само не мисли, че те четкам. Ти и без четки някой ден ще кацнеш в Калофер. Не сам, разбира се. Рядко президентите правят посещения без половинките си. Я виж колко почитателки имаш! Избери от тях такава, която е не само уважителна, но и да може да направи вкусна манджичка, Една панагюрска благодетелка ми даде пролетта 4 вида разсат домати. Идвай да си отядем, ако не си екскортиран от талантлива готвачица... В краен случай доведи тази малката, дето дъхти благо на дневен крем. Понеже следя Кьосем и научих правилата в харема,, ще сведа очи и няма дори да я погледна. Твоя си е...
Но днешното сладко стихотворение вече не е твое. Ти ни го подари баш в шестия ден на Миросъздаването.
Жив и здрав!
П и е р

Чичо Пепи, направо на въпроса, като заобикалям похвалите.
В началото на ноемврий того ще бъдем в Панагюрище с малката Жена от стихчето - и непременно ще се отбием при теб в Калофер. Мога ли да пропусна златния шанс да се покатеря по твоята Божествена стълба към Луната, додето Тя реже салатката и готви манджицата?
Благодаря.
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * 2 *
26.08.2017 09:38
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Знаеш ли защо бях изпреварен...
Жив и здрав!
П и е р

Чичо Пепи, направо на въпроса, като заобикалям похвалите.
В началото на ноемврий того ще бъдем в Панагюрище с малката Жена от стихчето - и непременно ще се отбием при теб в Калофер. Мога ли да пропусна златния шанс да се покатеря по твоята Божествена стълба към Луната, додето Тя реже салатката и готви манджицата?
Благодаря.
Чу

Добре. Дано няма сняг на Стражата, иначе няма да можете да я изкачите, ако сте с кола...
Извинявай, че съм написал "разсат" с "т", вместо с "д". Голям срам, ама пша с лупа и съм се разсеял. Ама че съм залупен!
Не знам как да съхраня от сега узрелите домати. Фантастични са. На теб като ти узрее стихотворението, записваш го, даже му слагаш дата и час, а аз как да съхраня тези черита, биволски сърца и още два чешита, се пита. Дано има оранжерийни, иначе ще трябва да ги нарисуваш, нали всички те наричаме художник.
Доведете и благодетелката, стига е работила като кърт без почивка. Леля ви Лида ще направи баница. Жалко че пиеш само "Загорка". Човек с нея не може да се напорка.
Видиш ли и аз какви рими намирам?
Поздрави и извинявай за доброто ми настроение...
Чичо ти
цитирай
6. yotovava - ей, изпреварили ме :)
26.08.2017 09:57
ей, изпреварили ме :)
цитирай
7. yotovava - добрта дума обаче никога не е късна - ...
26.08.2017 09:57
добрата дума обаче никога не е късна - велик си :)))
цитирай
8. yotovava - направо божествен :)
26.08.2017 09:58
направо божествен :)
цитирай
9. yotovava - космополитен :))))))))))
26.08.2017 09:59
космополитен :))))))))))
цитирай
10. yotovava - Родоски колос в поезията :)))))...
26.08.2017 09:59
Родоски колос в поезията :))))))))))))))))))))
цитирай
11. yotovava - Александрийски фар в мъглявините, ...
26.08.2017 10:00
Александрийски фар в мъглявините,... абе много мъгла в полигоралните галактики брееее :)))))))))))))))))))
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - 4udovi6teto написа: pvdaskalov ...
26.08.2017 10:00
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Знаеш ли защо бях изпреварен...
Жив и здрав!
П и е р

Чичо Пепи, направо на въпроса, като заобикалям похвалите.
В началото на ноемврий того ще бъдем в Панагюрище с малката Жена от стихчето - и непременно ще се отбием при теб в Калофер. Мога ли да пропусна златния шанс да се покатеря по твоята Божествена стълба към Луната, додето Тя реже салатката и готви манджицата?
Благодаря.
Чу

Добре. Дано няма сняг на Стражата, иначе няма да можете да я изкачите, ако сте с кола...
Извинявай, че съм написал "разсат" с "т", вместо с "д". Голям срам, ама пша с лупа и съм се разсеял. Ама че съм залупен!
Не знам как да съхраня от сега узрелите домати. Фантастични са. На теб като ти узрее стихотворението, записваш го, даже му слагаш дата и час, а аз как да съхраня тези черита, биволски сърца и още два чешита, се пита. Дано има оранжерийни, иначе ще трябва да ги нарисуваш, нали всички те наричаме художник.
Доведете и благодетелката, стига е работила като кърт без почивка. Леля ви Лида ще направи баница. Жалко че пиеш само "Загорка". Човек с нея не може да се напорка.
Видиш ли и аз какви рими намирам?
Поздрави и извинявай за доброто ми настроение...
Чичо ти

Домати ще намерим на пазара, девойчиците ще клъцнат салатката, за загорката не се вълнувай, тя при мен няма край.
Пий си тютюнеца и не му мисли твърде, събота от Бога е!
Наздраве!
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - ей, изпреварили ме :) В събота ...
26.08.2017 10:03
yotovava написа:
ей, изпреварили ме :)

В събота сутрин хубавите жени спят до късно, не са таласъмки като вмирисаните яловици бездетки, дето ги сърби гъзът в летящите над Симеоново тоалетни чинии! :-)))))))))))
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - добрата дума обаче никога не е късна ...
26.08.2017 10:04
yotovava написа:
добрата дума обаче никога не е късна - велик си :)))

Е, да, от една дума се разбрахме!
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - направо божествен :) Тъй де. Чу
26.08.2017 10:05
yotovava написа:
направо божествен :)

Тъй де.
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - космополитен :)))))))))) Ей, ще ...
26.08.2017 10:07
yotovava написа:
космополитен :))))))))))

Ей, ще ме накараш да запаля НЛО-то и да кацна във Владая! :-)))
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Родоски колос в поезията :)))))...
26.08.2017 10:08
yotovava написа:
Родоски колос в поезията :))))))))))))))))))))

Ела да си направим едно селфи за спомен?
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Александрийски фар в мъглявините, ...
26.08.2017 10:10
yotovava написа:
Александрийски фар в мъглявините,... абе много мъгла в полигоралните галактики брееее :)))))))))))))))))))

Гъста е могла паднала в изпържените им мозъчета, има да чепкат фъндъци цял живот.
Проблемът си е техен, аз им се кефя! :-)))))))))))
Издателство Лю-лю-лю!
Чу
цитирай
19. pvdaskalov - * 3 *
26.08.2017 11:28
Прощавай, издателство или Издевателство Лю-лю-лю?
цитирай
20. nedovolen - Анонимният с блажени и Рапана бях ...
26.08.2017 12:59
Анонимният с блажени и Рапана бях аз, nedovolen, не знам що излезе така.
цитирай
21. favn56 - Прощавай, издателство или Изде...
26.08.2017 14:08
pvdaskalov написа:
Прощавай, издателство или Издевателство Лю-лю-лю?

хахахаха

това не е издателства, а онлайн платформа за продажба на книги, всеки може да публикува там и да си вярва, че някой го купува :)))))
цитирай
22. favn56 - А ти, Валери, си неотразим, несл...
26.08.2017 14:09
А ти, Валери, си неотразим, неслучайно яловите бездетки се скъсват да ти посвещават постинги и да квичат разгонени и вмирисани от зор, че никой не иска да ги оноди.
цитирай
23. favn56 - Оная мастия ми е писала две съобщ...
26.08.2017 14:09
Оная мастия ми е писала две съобщения, но не ги отварям, нека й стоят червени, да й бодат очите.
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Прощавай, издателство или Изде...
26.08.2017 21:01
pvdaskalov написа:
Прощавай, издателство или Издевателство Лю-лю-лю?

Не знам.
Може би и двете.
Чу
цитирай
25. deleted-4udovi6teto - Блажени са верующите! А библиотека ...
26.08.2017 21:01
анонимен написа:
Блажени са верующите! А библиотека Рапана в морската градина е открита и чака книги подарък.
Чичо Пепи мога да му помогна да не гледа с лупичка, но ако поиска. /не прави непоискано добро/. При да _ на лични. Да не го правим здравен пост. Хубави дни!

Светла неделя от Бога!
Чу
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Анонимният с блажени и Рапана бях ...
26.08.2017 21:02
nedovolen написа:
Анонимният с блажени и Рапана бях аз, nedovolen, не знам що излезе така.

Вероятно е бъг в системата.
Чу
цитирай
27. deleted-4udovi6teto - Прощавай, издателство или Изде...
26.08.2017 21:02
favn56 написа:
pvdaskalov написа:
Прощавай, издателство или Издевателство Лю-лю-лю?

хахахаха

това не е издателства, а онлайн платформа за продажба на книги, всеки може да публикува там и да си вярва, че някой го купува :)))))

Ужас!
Чу
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - А ти, Валери, си неотразим, несл...
26.08.2017 21:04
favn56 написа:
А ти, Валери, си неотразим, неслучайно яловите бездетки се скъсват да ти посвещават постинги и да квичат разгонени и вмирисани от зор, че никой не иска да ги оноди.

За тая работа си има sex-магазини. С парите от "Лю-лю" да си купи надувен куклю! :-))))))
Чу
цитирай
29. deleted-4udovi6teto - Оная мастия ми е писала две съобщ...
26.08.2017 21:05
favn56 написа:
Оная мастия ми е писала две съобщения, но не ги отварям, нека й стоят червени, да й бодат очите.

Да, не спира да си излива вонята.
Гнусна е.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9365368
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930