Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2017 07:00 - СПОМЕН ЗА БАЩИНАТА КЪЩА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 9699 Коментари: 18 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

... вървеше икиндията тъй бавна 
през дворчето със старата липа, 
че кучето по мен дори не лавна! – 
изтръска три бълхи – и пак заспа, 
съседите – и те, не ме познаха, 
залостиха прозорци и врати, 
и килнатата моя родна стряха 
отказа, сякаш, да ме приюти, 
додето тъмнина ме заобгръща 
на хълма като дрипав ямурлук, 
и аз нахълтах в бащината къща – 
излязъл от корията хайдук, 
от кметството довтасаха стражари – 
записаха ми име, ЕГН, 
нима през село минаха пожари, 
или невям е имало клане? – 
от избицата взех шише ракия 
и сипах юз под вехтата лоза...

Във бащиния двор по икиндия 
обърсах просто глупава сълза.

4 август 2017 г. 
гр. София, 9, 45 ч.




Гласувай:
32


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
22.08.2017 07:27
Според мен всеки, поставил отрицателен вот на този шедьовър, сам ще си признае, че е кръгъл идиот и никога няма да повярвам, дори да има синьо на гърдите, че е патриот. Безброй варианти има да излеем тъгата си по изминалите дни, години, но само стопроцентови гадини ще отхвърлят това, което си ни поднесъл, чичовото.
Тук, в Балкана, утрото е мрачно и студено, цяла нощ е валяло и денят ще се заточи вяло, но ти ни стопли сърцата, спор няма! Не си пропуснал и неповторимия си хумор или той си е изначално втъкан в ДНКато на твоя талант...
Днес, вторник, от Карлово ще дойдат да съберат боклука, всичкия, дай Боже. И този, който не е в Калофер...
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Според мен всеки, поставил отри...
22.08.2017 07:33
pvdaskalov написа:
Според мен всеки, поставил отрицателен вот на този шедьовър, сам ще си признае, че е кръгъл идиот и никога няма да повярвам, дори да има синьо на гърдите, че е патриот. Безброй варианти има да излеем тъгата си по изминалите дни, години, но само стопроцентови гадини ще отхвърлят това, което си ни поднесъл, чичовото.
Тук, в Балкана, утрото е мрачно и студено, цяла нощ е валяло и денят ще се заточи вяло, но ти ни стопли сърцата, спор няма! Не си пропуснал и неповторимия си хумор или той си е изначално втъкан в ДНКато на твоя талант...
Днес, вторник, от Карлово ще дойдат да съберат боклука, всичкия, дай Боже. И този, който не е в Калофер...
П и е р

Благодаря, Чичо Пепи, за високата оценка на туй стихотворение.
Колкото до отрицателния вот, мини след малко - и ще го видиш.
Няма да ти казвам от кого ще е, ти си знаеш.
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * 2 *
22.08.2017 07:58
Позна!
Тъпото си е тъпо. Поне със сигурност знаем какво представлява...
Скоро и при мен ще довтаса, препасало бомби около кръста...
Чакай да се прекръстя...
Но знай, че в райските градини няма такива кранти!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Позна!Тъпото си е тъпо. Поне със ...
22.08.2017 08:05
pvdaskalov написа:
Позна!
Тъпото си е тъпо. Поне със сигурност знаем какво представлява...
Скоро и при мен ще довтаса, препасало бомби около кръста...
Чакай да се прекръстя...
Но знай, че в райските градини няма такива кранти!

Това все пак е някаква утеха.
Благодаря, Чичо Пепи.
Чу
цитирай
5. yotovava - Добро утро, Валери, не знам кой те ...
22.08.2017 10:32
Добро утро, Валери, не знам кой те помпа, но не е с добри намерения.
цитирай
6. yotovava - хубаво е да се завърнем там някъде, ...
22.08.2017 10:32
хубаво е да се завърнем там някъде, където сме били безгрижни и щастливи
цитирай
7. yotovava - аз така, като отивам да видя баба на ...
22.08.2017 10:33
аз така, като отивам да видя баба на Овча купел - парка до някогашната баня, се смалявам, смалявам, краката ми се спъват в уж познати, а така далечни пътища.
цитирай
8. yotovava - А, да не забравяме - Велик си :)))...
22.08.2017 10:34
А, да не забравяме - Велик си :)))))))))))))))))
цитирай
9. yotovava - Родоски колос в поезията на всел...
22.08.2017 10:34
Родоски колос в поезията на вселената!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Валери, не знам кой те ...
22.08.2017 10:34
yotovava написа:
Добро утро, Валери, не знам кой те помпа, но не е с добри намерения.

Боли ме фара кой ме помпи! :-)))
Нищо не разбирам от блоговото помпиерство, дето е подлудило бая народ.
Пиша си стиховете - и въобще не ме интересува.
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - хубаво е да се завърнем там някъде, ...
22.08.2017 10:35
yotovava написа:
хубаво е да се завърнем там някъде, където сме били безгрижни и щастливи

Да, Валюше, това вече е друга приказка.
Благодаря.
Чу
цитирай
12. yotovava - Александрийски фар в мъглявините ...
22.08.2017 10:35
Александрийски фар в мъглявините на далечни галактики :))))))))))))))
цитирай
13. yotovava - Титаничен колос - ехаааа, какъв як ...
22.08.2017 10:36
Титаничен колос - ехаааа, какъв як оксиморон :)))))))))))
нека се радват полигорите :)))))))))))))))))
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - аз така, като отивам да видя баба на ...
22.08.2017 10:37
yotovava написа:
аз така, като отивам да видя баба на Овча купел - парка до някогашната баня, се смалявам, смалявам, краката ми се спъват в уж познати, а така далечни пътища.

Пази си споменчето... нека ти грее!
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - А, да не забравяме - Велик си :)))...
22.08.2017 10:37
yotovava написа:
А, да не забравяме - Велик си :))))))))))))))))

Да, така е - спор няма! :-))))))))))
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Родоски колос в поезията на всел...
22.08.2017 10:39
yotovava написа:
Родоски колос в поезията на вселената!

Остава да уточниш в коя точно Вселена, Валюше, че да не се лутат летящите над Симеоново тоалетни чинии? :-)))))))
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Александрийски фар в мъглявините ...
22.08.2017 10:41
yotovava написа:
Александрийски фар в мъглявините на далечни галактики :))))))))))))))

Неотразим лъч в изпържените мозъчета на ялови бездетки и множествено разклонени полигорални тъпоидални кретеноиди от хисарските мъглявини.
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Титаничен колос - ехаааа, какъв як ...
22.08.2017 10:42
yotovava написа:
Титаничен колос - ехаааа, какъв як оксиморон :)))))))))))
нека се радват полигорите :)))))))))))))))))

Ами да, нека подскачат във врящите зехтини! :-))))))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346386
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031