Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2017 07:00 - НАКЪДЕТО МИ ВИДЯТ ОЧИТЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 9414 Коментари: 18 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... иде есен – и дядо кове 
проста чамова къща за птици – 
щом ударят навън ветрове, 
да се скрият врабци и врабици, 
на огнището баба вари 
във тавенцето сладко от сливи, 
иде есен – и тръгват в зори 
без косичник мъгли-самодиви,

иде есен – и селският кмет 
пак за избори нови се стяга, 
попът пие ракийца със мед 
и си пее самин в хоремага, 
дядо с благо в ръката ренде 
глади кротката птича обител...
Иде есен, а аз – накъде? – 
накъдето ми видят очите.

12 август 2017 г.
гр. София, 21, 05 ч. 




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. redabyss - И аз с теб в същата посока! Дано само ...
21.08.2017 07:34
И аз с теб в същата посока! Дано само има седма пейка и ескимо на дълга клечка! :)))))
Много прегръдки, Чу! :)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - И аз с теб в същата посока! Дано само ...
21.08.2017 07:41
redabyss написа:
И аз с теб в същата посока! Дано само има седма пейка и ескимо на дълга клечка! :)))))
Много прегръдки, Чу! :)

Няма начин да няма, Ред, вече съм поръчал сладоледа! :-)))))))
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
21.08.2017 08:03
Поздравления за пасторално-шеговитата творба. Изкефи ме. Но нима не ме видя в дъното на кръчмето с водна чаша побеляла мастичка, че моята пойна птичка не е при мен?! По средата на четенето ми звънна, усещайки от 800 км минорното ми настроение и не пропусна да прати много здраве за теб. Ей, незабравим магьосник си. Всичко живо те обича и тачи, но явно има далтонисти и четат редовете от дясно наляво. Ако съм познал, ще направя още един понеделнишки коментар.
Чичо ти
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Поздравления за пасторално-ше...
21.08.2017 08:07
pvdaskalov написа:
Поздравления за пасторално-шеговитата творба. Изкефи ме. Но нима не ме видя в дъното на кръчмето с водна чаша побеляла мастичка, че моята пойна птичка не е при мен?! По средата на четенето ми звънна, усещайки от 800 км минорното ми настроение и не пропусна да прати много здраве за теб. Ей, незабравим магьосник си. Всичко живо те обича и тачи, но явно има далтонисти и четат редовете от дясно наляво. Ако съм познал, ще направя още един понеделнишки коментар.
Чичо ти

Eeee, Чичо Пепи, стар съм вече, недовиждам, само надникнах през лентите на мухарника в хоремага и зърнах попа, ама към твоята масичка не погледнах, прости ми, моля те?
Поздрав за далечната ми и тъй обична Леля Лида!
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * 2 *
21.08.2017 08:50
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Поздравления за пасторално-шеговитата творба. Изкефи ме...
Чичо ти

Eeee, Чичо Пепи, стар съм вече, недовиждам, само надникнах през лентите на мухарника в хоремага и зърнах попа, ама към твоята масичка не погледнах, прости ми, моля те?
Поздрав за далечната ми и тъй обична Леля Лида!
Чу

оп-пааа, из съм недоскиф, но май съзирам един изваден от задник и облизан палец преди да бъде сложен за украшение. Поради това сервирам втората фаза на моя коментар, вече обещана:

Свети Петър – райски портиер – изпрати ми хабер:
Господ Бог го командировал в друга някаква планета,
май на третата покрай Проксима бета,
та искам ли да го заместя няколко години
и да пращам в Ада най-непоправимите гадини.
Съгласих се, де ще ида – ще наказвам всяка гнида,
но не по мое усмотрение или в лошо настроение.
Детектор на лъжата ще монтирам на вратата,
ще си пия бира край сеира хакерите как ще се осират,
как се млатят многониковите тарикати със ритници и тукати.
На каква заплата ще съм там, не знам, но усещам гъдел,
че пенсията ще ми вдигнат с два-три лева. Не съм ли клева?
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Поздравления за пасторално-ше...
21.08.2017 08:54
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Поздравления за пасторално-шеговитата творба. Изкефи ме...
Чичо ти

Eeee, Чичо Пепи, стар съм вече, недовиждам, само надникнах през лентите на мухарника в хоремага и зърнах попа, ама към твоята масичка не погледнах, прости ми, моля те?
Поздрав за далечната ми и тъй обична Леля Лида!
Чу

оп-пааа, из съм недоскиф, но май съзирам един изваден от задник и облизан палец преди да бъде сложен за украшение. Поради това сервирам втората фаза на моя коментар, вече обещана:

Свети Петър – райски портиер – изпрати ми хабер:
Господ Бог го командировал в друга някаква планета,
май на третата покрай Проксима бета,
та искам ли да го заместя няколко години
и да пращам в Ада най-непоправимите гадини.
Съгласих се, де ще ида – ще наказвам всяка гнида,
но не по мое усмотрение или в лошо настроение.
Детектор на лъжата ще монтирам на вратата,
ще си пия бира край сеира хакерите как ще се осират,
как се млатят многониковите тарикати със ритници и тукати.
На каква заплата ще съм там, не знам, но усещам гъдел,
че пенсията ще ми вдигнат с два-три лева. Не съм ли клева?

Гнусният палец е на яловицата бездетка, която сутрин дори не си подмива трихомоните - и край нея смърди на лук и вкиснало.
Не я наближавай, че ще ти вмирише душата.
Чу
цитирай
7. yotovava - обичам есента, сезонът на омиро...
21.08.2017 09:23
обичам есента, сезонът на омиротворението
цитирай
8. yotovava - щедра на цветове, мирис на мокра ...
21.08.2017 09:24
щедра на цветове, мирис на мокра шума, на сладка изсъхнала трева, на пушече от нечий двор :)))))))))))
цитирай
9. yotovava - и сезонът, в който съм родена :))...
21.08.2017 09:25
и сезонът, в който съм родена :)))))))))))
цитирай
10. yotovava - казах ли ти, че си велик :)))))))...
21.08.2017 09:25
казах ли ти, че си велик :))))))))))))))))))))))))))
цитирай
11. yotovava - и не само велик - Божествен си :))...
21.08.2017 09:26
и не само велик - Божествен си :)))))))))))))))
цитирай
12. yotovava - Александрийски фар в мъглявините ...
21.08.2017 09:27
Александрийски фар в мъглявините на далечни и непознати поетични галактики :))))))))))))))))))))
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - обичам есента, сезонът на омиро...
21.08.2017 11:58
yotovava написа:
обичам есента, сезонът на омиротворението

И аз.
И си представям каква красота е тогава по баирите на Владая.
Там поне не летят вмирисани на яловици тоалетни чинии.
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - щедра на цветове, мирис на мокра ...
21.08.2017 12:00
yotovava написа:
щедра на цветове, мирис на мокра шума, на сладка изсъхнала трева, на пушече от нечий двор :)))))))))))

Красиво рисуваш с думи.
Благодаря.
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - и сезонът, в който съм родена :))...
21.08.2017 12:01
yotovava написа:
и сезонът, в който съм родена :)))))))))))

Значи, скоро ще черпиш Чу една ледена загорка? :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - казах ли ти, че си велик :)))))))...
21.08.2017 12:01
yotovava написа:
казах ли ти, че си велик :))))))))))))))))))))))))))

Кажи го пак, че всички да го чуят! :-)))))))))))
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - и не само велик - Божествен си :))...
21.08.2017 12:02
yotovava написа:
и не само велик - Божествен си :)))))))))))))))

Да, тия две фрази си вървят в комплект! :-)))
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Александрийски фар в мъглявините ...
21.08.2017 12:03
yotovava написа:
Александрийски фар в мъглявините на далечни и непознати поетични галактики :))))))))))))))))))))

И Родоски колос, не го забравяй! :-))))))))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9348986
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031