Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2016 06:15 - АКО БОГ Е ЛЮБОВ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1468 Коментари: 6 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... навярно моят жребий е лъчист – 
преследва ме на всеки километър, 
със всеки ден се будя все по-чист, 
и моят ден е праведен и светъл,

и хората край мене са добри! – 
и всеки честно гони си Михаля,
и ни един на динени кори 
дори веднъж не ме е изпързалял,

а си платих за не една лъжа! – 
и – ей ме, на! – едно смалено старче, 
ни лев назаем някому дължа, 
ни два с греховни помисли похарчих,

и ще ме помни този свят с това, 
че бях добър със хора и с тревички – 
из моята пламтяща синева 
спасих по шепа слънчице за всички,

ако това е жребий, съм готов 
към вас отново своя път да мина. 
Защото – ако Господ е любов,
човекът е безсмъртен до Амина! 




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiram - Здравей, Валери!
22.12.2016 13:51
Чудесни стихчета и днес, Валери!
Бог е в думите!
...
Поздрави от слънчева Родопа!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Чудесни стихчета и днес, Валери! ...
22.12.2016 13:55
indiram написа:
Чудесни стихчета и днес, Валери!
Бог е в думите!
...
Поздрави от слънчева Родопа!

Казват, Бог е слово - и аз вярвам.
Благодаря, чедо.
Чу
цитирай
3. vesever - Вярвам, че Господ е Любов и че би се ...
22.12.2016 14:15
Вярвам, че Господ е Любов и че би се радвал и всички хора да сме Любов!
Поздрави за прекрасния стих, и весели празници!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Вярвам, че Господ е Любов и че би се ...
22.12.2016 15:51
vesever написа:
Вярвам, че Господ е Любов и че би се радвал и всички хора да сме Любов!
Поздрави за прекрасния стих, и весели празници!

И аз тъй вярвам, чедо, ама не сме...
Майната му, все ще дойдат по-добри дни за добрите хорица.
Благодаря - и да са ти светли празниците!
Чу
цитирай
5. tres1 - . . . . че си смалено старче хич не е ...
22.12.2016 22:37
.... че си смалено старче хич не е беда
от тука минали са милиарди
за майката земя сме пясък по брега
и спомен никъде не е оставен

и що за лукс е да се чустваш чист
като се давиш в ежедневна мръсотия,
че пък и жребият да е лъчист
задавен в смог и гюрултия

дали твореца ни е сътворил c любов
не се наемам да гадая,
но това което ние правим с любов е
гоненето на Михаля до безкрая



Дано закачката ми не е прозвучала грубо. На всичси приятни празници желая!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - . . . . че си смалено старче хич не е ...
23.12.2016 08:32
tres1 написа:
.... че си смалено старче хич не е беда
от тука минали са милиарди
за майката земя сме пясък по брега
и спомен никъде не е оставен

и що за лукс е да се чустваш чист
като се давиш в ежедневна мръсотия,
че пък и жребият да е лъчист
задавен в смог и гюрултия

дали твореца ни е сътворил е любов
не се наемам да гадая,
но това което ние правим с любов е
гоненето на Михаля до безкрая



Дано закачката ми не е прозвучала грубо. На всичси приятни празници желая!

Благодаря за стихчето! Светли празници и за теб!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9359177
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930