Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2016 07:00 - СТРИГАНЕ НА ГОВЕДО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1682 Коментари: 6 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

Защо не съм говедовъд – 
да гледам няколко говеда, 
да ги паса край селски път 
във нивичката на съседа,
две крави вечер да доя 
и сутрин да ви нося мляко, 
не просто някаква боя – 
с водичка разредена яко,
щях да им свиря на кавал, 
подпрян на някой пън в гората, 
и нямаше да бутам цял 
животец на една заплата,
от призори да гъна врат 
и никой да не го е грижа! – 
защото мен не ме пасат, 
а само стрижат, стрижат, стрижат.
Поят ме в някой клисав гьол, 
натирват ме във студ и киша. 
И със търпение на вол 
аз волски стихове ви пиша.
Но някой ден ще измуча
под небесата от коприна. 

И на пастирската бохча 
върху пастира ще се срина!

 




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
12.11.2016 07:37
Драги ми Валери! Добро утро и приятен ден за размисъл...
Мисля, мисля и установявам, че като теб не веднъж се чувствам зле, дори по-зле. Сякаш съм и аз говедо и то - от Толедо. За забава на тълпата ми мушкат саби в телесата. Оцелях до старини, но целият в нишани. Мани, мани, на човек му иде пущинаците да хване. С такова настроение съм не от днес, не дори от лани, а откак ме в пенсия натириха онези калпазани... Много мина, малко остана, та наистина дъбравите да хвана.
Живи и здрави! Най-важното е да останем прави!
Чичо ти Пепи
цитирай
2. ili4e - Много силно!
12.11.2016 07:46
Родее се със "Стадото на слепите пастири".
цитирай
3. shtaparov - Въпросът ще се уреди, но само със ...
12.11.2016 12:16
Въпросът ще се уреди,
но само със големи връзки-
теле и вол поискай ти,
за да получиш две-три гъски :))
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Драги ми Валери! Добро утро и при...
12.11.2016 13:40
pvdaskalov написа:
Драги ми Валери! Добро утро и приятен ден за размисъл...
Мисля, мисля и установявам, че като теб не веднъж се чувствам зле, дори по-зле. Сякаш съм и аз говедо и то - от Толедо. За забава на тълпата ми мушкат саби в телесата. Оцелях до старини, но целият в нишани. Мани, мани, на човек му иде пущинаците да хване. С такова настроение съм не от днес, не дори от лани, а откак ме в пенсия натириха онези калпазани... Много мина, малко остана, та наистина дъбравите да хвана.
Живи и здрави! Най-важното е да останем прави!
Чичо ти Пепи

Утре заранта - след изборната нощ, Чичо Пепи, и аз хващам гората! :-)
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Родее се със "Стадото на сл...
12.11.2016 13:41
ili4e написа:
Родее се със "Стадото на слепите пастири".

Благодаря.
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Въпросът ще се уреди, но само със ...
12.11.2016 13:41
shtaparov написа:
Въпросът ще се уреди,
но само със големи връзки-
теле и вол поискай ти,
за да получиш две-три гъски :))

Винаги тъй става! :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346940
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031