Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2016 21:17 - ДОДЕТО ОЩЕ, ГОСПОДИ, НИ ИМА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3203 Коментари: 12 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... понякога ужасно ме е страх, 
че моят ден ще свърши адски скоро – 
додето крача в уличната прах, 
ще изгори и моето малборо, 
че, бирата си пил, и недопил, 
ще изфирясам нейде – към звездите, 
и – може би, във идния април, 
ще бъда вятър в Лом или над Китен, 
изсуркал своя чехъл под дъжда, 
и аз на сушинката ще се сгуша, 
там – дето най-накрая на града 
расте за всинца кривата ни круша, 
ще съм мишле в долапа ви за хляб – 
отровата? – и тя дъхти на цвете, 
и тъпите ми данъци във НАП 
навярно ще ги плащат синовете, 
и – върволик от любени жени 
със черни очила ще ме изпратят, 
и ще скърбят за мене два-три дни 
приятелите – мои верни братя, 
щом стане тихо като след тайфун, 
ще отлети с Вълшебствата килима...

Да споделим една лула тютюн? – 
додето още, Господи, ни има.

    



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. born - Възхищавам ти се, Валери !
31.08.2016 21:48
Като имаш предвид факта, че не си падам особено по поезия. Чудесно написано и изразено ! Браво на теб ! Стефан.
цитирай
2. indiram - Здравей, Валери!
01.09.2016 00:23
... ужасен (коя ли гласна буква да ударя) си, Валерко - ше ти гледам на ръка и ше ти кажа - Пуши си Marlboro-то - има една буквичка Р, която е за стих...

Аз си падам (отгде ми е дошло, ама е хубаво)
по Поезия (Poetry и друга думичка в англоречника, verse - вероятно, нашата думичка - версия, ...)

Аз казах, че имаш стихотворения за учебниците! - и за млади, и за стари!
Ерато е с теб! - види се! - Браво, Валери!
Харесаха ми стиховете! - по-ясно да го кажа...

Поздрави!

И - мене ме е страх... И - гледам да се съмнявам и в страха!
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
01.09.2016 03:51
Е, вече си само на крачка от върха, Валери. Поеми дъх и я направи. Но стъпвай внимателно - да не се откърти някой камък и строши главата на баздарника с кървавия палец. Толкова от мен в тази късна доба, Творецо...
П и е р
ПС - Днес, подравнявайки терен за беседка, намерих флинт (кремък), плосък, фино изработен, от някоя диканя най-вероятно, много удобен за слагане на прахан отдолу, дори има няколко нарезчета от чакмака. Явно е духал вятър и собственикът е нервничил. Кремъчето е на няколко хиляди години и ще ти го подаря.
Жив и здрав!
Ще те чакам между звездите. Малко са множко, но ти ще помагаш.
Едно уточнение: Кремъците са събирани от праисторическите селищни могили.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Е, вече си само на крачка от върха, ...
01.09.2016 04:46
pvdaskalov написа:
Е, вече си само на крачка от върха, Валери. Поеми дъх и я направи. Но стъпвай внимателно - да не се откърти някой камък и строши главата на баздарника с кървавия палец. Толкова от мен в тази късна доба, Творецо...
П и е р
ПС - Днес, подравнявайки терен за беседка, намерих флинт (кремък), плосък, фино изработен, от някоя диканя най-вероятно, много удобен за слагане на прахан отдолу, дори има няколко нарезчета от чакмака. Явно е духал вятър и собственикът е нервничил. Кремъчето е на няколко хиляди години и ще ти го подаря.
Жив и здрав!
Ще те чакам между звездите. Малко са множко, но ти ще помагаш.
Едно уточнение: Кремъците са събирани от праисторическите селищни могили.

Чувал си си, Пиер, че Галактиките, Вселените, звездите са толкова много, че, ако си ги представим като малки грахови зърна, можем да препълним до горе с тях най-големия стадион в света - Маракана.
Благодаря за кремъчето, ще ми бъде скъп дар - и спомен от теб!
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - . . . ужасен (коя ли гласна буква да ...
01.09.2016 04:48
indiram написа:
... ужасен (коя ли гласна буква да ударя) си, Валерко - ше ти гледам на ръка и ше ти кажа - Пуши си Marlboro-то - има една буквичка Р, която е за стих...

Аз си падам (отгде ми е дошло, ама е хубаво)
по Поезия (Poetry и друга думичка в англоречника, verse - вероятно, нашата думичка - версия, ...)

Аз казах, че имаш стихотворения за учебниците! - и за млади, и за стари!
Ерато е с теб! - види се! - Браво, Валери!
Харесаха ми стиховете! - по-ясно да го кажа...

Поздрави!

И - мене ме е страх... И - гледам да се съмнявам и в страха!

Много са мераклиите за учебниците, Индирам, включително и някои твърде маниакални "поети" в блог.бг.
Аз не ща.
Предпочитам да си пиша тук.
Благодаря.
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Като имаш предвид факта, че не си ...
01.09.2016 04:49
born написа:
Като имаш предвид факта, че не си падам особено по поезия. Чудесно написано и изразено ! Браво на теб ! Стефан.

Благодаря, Борн!
До скоро, надявам се, във Варна!
Чу
цитирай
7. manfredman - Прекрасно стихотворение...
01.09.2016 10:26
Стана ми малко тъжно, защото всички ние крачим към големия сън.......
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Стана ми малко тъжно, защото всички ...
01.09.2016 11:13
manfredman написа:
Стана ми малко тъжно, защото всички ние крачим към големия сън.......

Мдааа... и връщане няма.
Благодаря.
Чу
цитирай
9. krumbelosvet - Добре са индийците, вярват в прераждането.
01.09.2016 15:18
Ние май трябва да вярваме в безсмъртието на душата, но не е грях да обичаме и земния си път, и да тъжим за края му. Има красота в живота, макар с примеси...
Ако можех, щях да напиша "римейк" на "Чесът на синята мъгла" - "Деца, боя се зарад вас..."
цитирай
10. nadzambunata - Запалвам си цигара, ето...
01.09.2016 21:19
И аз не съм по поезията. Може би, защото много малко стихове ме "хващат", но твоите творби не ги пропускам. Мисля, че успяваш да ме направиш поне замалко добър човек!
Не те четкам, а ти благодаря !
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Ние май трябва да вярваме в безсм...
02.09.2016 19:24
krumbelosvet написа:
Ние май трябва да вярваме в безсмъртието на душата, но не е грях да обичаме и земния си път, и да тъжим за края му. Има красота в живота, макар с примеси...
Ако можех, щях да напиша "римейк" на "Чесът на синята мъгла" - "Деца, боя се зарад вас..."

Опитай? Римейкът може само да спечели от това.
Благодаря.
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - И аз не съм по поезията. Може би, з...
02.09.2016 19:25
nadzambunata написа:
И аз не съм по поезията. Може би, защото много малко стихове ме "хващат", но твоите творби не ги пропускам. Мисля, че успяваш да ме направиш поне замалко добър човек!
Не те четкам, а ти благодаря !

Сърдечно благодаря за прочита, и до нови срещи!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9368450
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930