Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2016 15:10 - МАМИНИТЕ ПИСЮР КЮФТЕТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2004 Коментари: 8 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Когато дъвча някое кюфте 
и кротко пия бирата си трета, 
мечтая си да бъда пак дете, 
да сготви мама пак писюр кюфтета.

Да ми ухае вкъщи на пипер, 
на чубрика, на лучец и на джоджен, 
и тати тайно в прашния килер 
да пийне от пелина си наложен.

Пак да приспя петлето под крило, 
а манджичката нека да си къкри, 
и да постели баба ми легло 
за някой, спрял на прочката ни, пътник.

Да седне дядо – тежък като пън, 
да ми обели две-три склидки чесън. 
А аз какво? – живея като в сън – 
и питам се на гарата – къде съм?

Когато си отида – след стоте, 
дано не ви се сторя тъй нескромен – 
помнете ме с едно писюр кюфте
във онзи дом, останал сън и спомен!

    



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
21.08.2016 20:21
Такава творба не се коментира от простосмъртни. Позволено е само "копи/пейст".

"А аз какво? – живея като в сън –
и питам се на гарата – къде съм?

Когато си отида – след стоте,
дано не ви се сторя тъй нескромен –
помнете ме с едно писюр кюфте
във онзи дом, останал сън и спомен!"

Обаче! Дай рецептата на това писюр кюфте. Белким и ние станем талантливи...
Поздрави от мен и големия ми син Владимир, който вече ти е фен.
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Такава творба не се коментира от ...
22.08.2016 06:51
pvdaskalov написа:
Такава творба не се коментира от простосмъртни. Позволено е само "копи/пейст".

"А аз какво? – живея като в сън –
и питам се на гарата – къде съм?

Когато си отида – след стоте,
дано не ви се сторя тъй нескромен –
помнете ме с едно писюр кюфте
във онзи дом, останал сън и спомен!"

Обаче! Дай рецептата на това писюр кюфте. Белким и ние станем талантливи...
Поздрави от мен и големия ми син Владимир, който вече ти е фен.
П и е р

Ще питам мама за рецептата, Пиер, и непременно ще я донеса в Калофер, ама няма да я дам на теб, щото ти ще напишеш разказ. Ще я дам на Лида, че поне да се наядем като хората с писюр кюфтенца.
Сега само четем! :-)))
Чу
цитирай
3. selena1 - Mnoo jako i vkusno!!!!!!!!!!
22.08.2016 08:21
Otivam da kupja kayma i po4vam mandjata, 4u!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Otivam da kupja kayma i po4vam ma...
22.08.2016 08:49
selena1 написа:
Otivam da kupja kayma i po4vam mandjata, 4u!

Обади се, като стане писюр кюфтенцето, ще донеса биричка! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * 2 *
22.08.2016 09:51
4udovi6teto написа:
[quote=pvdaskalov]
................
Ще питам мама за рецептата, Пиер, и непременно ще я донеса в Калофер, ама няма да я дам на теб, щото ти ще напишеш разказ. Ще я дам на Лида, че поне да се наядем като хората с писюр кюфтенца.
Сега само четем! :-)))
Чу


Да, такъв съм. Сам не знаех, че съм клюкарка, която не сменя имената на героите си от реала.
Но, Чу, чувал ли си за спектралния анализ? Ще скрия една хапка от писюр кюфтенцето и ще я жертвам за изследване. Боже, какъв разказ ще стане, защото от сега знам, че лаборантката ще е млада и хубава и ще трябва да я поухажвам, за да не издаде резултатите на пресата.
Жив и здрав, Валери, и дано Пегасът ти намери още вкусни теми.
П и е р
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - . . . . . . . . . . . . . . . . Ще питам мама за ...
22.08.2016 11:06
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
[quote=pvdaskalov]
................
Ще питам мама за рецептата, Пиер, и непременно ще я донеса в Калофер, ама няма да я дам на теб, щото ти ще напишеш разказ. Ще я дам на Лида, че поне да се наядем като хората с писюр кюфтенца.
Сега само четем! :-)))
Чу


Да, такъв съм. Сам не знаех, че съм клюкарка, която не сменя имената на героите си от реала.
Но, Чу, чувал ли си за спектралния анализ? Ще скрия една хапка от писюр кюфтенцето и ще я жертвам за изследване. Боже, какъв разказ ще стане, защото от сега знам, че лаборантката ще е млада и хубава и ще трябва да я поухажвам, за да не издаде резултатите на пресата.
Жив и здрав, Валери, и дано Пегасът ти намери още вкусни теми.
П и е р

Като се захласнат да готвят, жените край нас са неизчерпаеми на вкусни "теми", Пиер, стига да имаш око, и непременно ще ги видиш!
Благодаря.
Чу
цитирай
7. alhimik1 - . . . . . . . . . . . . . . . . Ще питам мама за ...
22.08.2016 16:04
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
[quote=pvdaskalov]
................
Ще питам мама за рецептата, Пиер, и непременно ще я донеса в Калофер, ама няма да я дам на теб, щото ти ще напишеш разказ. Ще я дам на Лида, че поне да се наядем като хората с писюр кюфтенца.
Сега само четем! :-)))
Чу


Да, такъв съм. Сам не знаех, че съм клюкарка, която не сменя имената на героите си от реала.
Но, Чу, чувал ли си за спектралния анализ? Ще скрия една хапка от писюр кюфтенцето и ще я жертвам за изследване. Боже, какъв разказ ще стане, защото от сега знам, че лаборантката ще е млада и хубава и ще трябва да я поухажвам, за да не издаде резултатите на пресата.
Жив и здрав, Валери, и дано Пегасът ти намери още вкусни теми.
П и е р

Като се захласнат да готвят, жените край нас са неизчерпаеми на вкусни "теми", Пиер, стига да имаш око, и непременно ще ги видиш!
Благодаря.
Чу

И аз с вас...поздрави на Мама...великата много страдалница, Валерко...()
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - . . . . . . . . . . . . . . . . Ще питам мама за ...
24.08.2016 06:16
alhimik1 написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
[quote=pvdaskalov]
................
Ще питам мама за рецептата, Пиер, и непременно ще я донеса в Калофер, ама няма да я дам на теб, щото ти ще напишеш разказ. Ще я дам на Лида, че поне да се наядем като хората с писюр кюфтенца.
Сега само четем! :-)))
Чу


Да, такъв съм. Сам не знаех, че съм клюкарка, която не сменя имената на героите си от реала.
Но, Чу, чувал ли си за спектралния анализ? Ще скрия една хапка от писюр кюфтенцето и ще я жертвам за изследване. Боже, какъв разказ ще стане, защото от сега знам, че лаборантката ще е млада и хубава и ще трябва да я поухажвам, за да не издаде резултатите на пресата.
Жив и здрав, Валери, и дано Пегасът ти намери още вкусни теми.
П и е р

Като се захласнат да готвят, жените край нас са неизчерпаеми на вкусни "теми", Пиер, стига да имаш око, и непременно ще ги видиш!
Благодаря.
Чу

И аз с вас...поздрави на Мама...великата много страдалница, Валерко...()

Жив и здрав да си, док, ще й предам!
Наздраве!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9358588
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930