Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2016 07:30 - ВРАБЧОВА МОЛИТВА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1458 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... и аз не знам защо държи ме Бог
все още жив на Синята планета,
дали защото дадох му оброк? –
да съм братле на ятото врабчета,
да овладея птичия език,
преди да литна нейде в необята,
и сутрин да посрещам с: – Чик-чи-рик! –
край фурната за банички зората,
и страшният махленски котарак
на припека да спи, като прелитам,

не искам този свят да ми е враг! –
дано е просто врабчова обител,
преди дъждът над мен да завали,
да си намеря сухец край олука –
край мен да суркат дрипави метли
и да кълнат метачките боклука,
и в някой стих, по-лек и от перце,
врабче – върху перваза долетяло, 
ще ви помахам с рошаво крилце,
преди снегът света да скрие в бяло. 




Гласувай:
12



1. pvdaskalov - * ! *
31.07.2016 07:53
Е, как да не взема в шепа
това мъничко врабче
и да не му прошепна,
че всъщност е жребче,
развяло гривка в небосводи
и дето иска, там ни води...

Колективна благодарност от Калофер.
Внуците оставиха смартфоните и се заслушаха в твоето чик-чирик.

П и е р
цитирай
2. ili4e - И аз се заслушах, Пиер!
31.07.2016 08:21
Валерий толкова ми е разказвал за теб и за твоя дом в Калофер, за стълбата към Луната и за вечерите в Балкана, че сякаш съм била там с вас. Поздрави от далечна София!
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Е, как да не взема в шепа това мъ...
31.07.2016 08:34
pvdaskalov написа:
Е, как да не взема в шепа
това мъничко врабче
и да не му прошепна,
че всъщност е жребче,
развяло гривка в небосводи
и дето иска, там ни води...

Колективна благодарност от Калофер.
Внуците оставиха смартфоните и се заслушаха в твоето чик-чирик.

П и е р

Пиер, остави децата на мира, нека си ловят покемоните, сега им се е паднало, Балканът е пълен с тия виртуални хайдуци! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Валерий толкова ми е разказвал за ...
31.07.2016 08:34
ili4e написа:
Валерий толкова ми е разказвал за теб и за твоя дом в Калофер, за стълбата към Луната и за вечерите в Балкана, че сякаш съм била там с вас. Поздрави от далечна София!

Пиер е велик Сладкодумец, някой ден ще се убедиш на живо!
Светла неделя, Иличе!
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * 2 *
31.07.2016 08:55
ili4e написа:
И аз се заслушах, Пиер!
Валерий толкова ми е разказвал за теб и за твоя дом в Калофер, за стълбата към Луната и за вечерите в Балкана, че сякаш съм била там с вас. Поздрави от далечна София!


Някой беше казал, че е по-добре веднъж да видиш, отколкото триста пъти да ти разказват. Чети зад думите, Иличе!
Друг признаваше за съществуващо само това, което познава (Ер?). Стълбите до Луната са две, за сведение. Едната за качване, а другата за слизане. Ти ми повярвай, а след това се хвани на бас с Валери. Ще спечелиш!
Не си толкова далече. След броени минути тръгваме за там да посрещнем скъп гостенин. Пристига с аероплан да провери наистина ли са две.
Поздрави!
П и е р
ПС - Вчера и днес тук, в Калофер, се празнува Кирик. Тази нощ стреляха дори с оръдия.
цитирай
6. ili4e - И аз се заслушах, Пиер! Валерий ...
31.07.2016 10:00
pvdaskalov написа:
ili4e написа:
И аз се заслушах, Пиер!
Валерий толкова ми е разказвал за теб и за твоя дом в Калофер, за стълбата към Луната и за вечерите в Балкана, че сякаш съм била там с вас. Поздрави от далечна София!


Някой беше казал, че е по-добре веднъж да видиш, отколкото триста пъти да ти разказват. Чети зад думите, Иличе!
Друг признаваше за съществуващо само това, което познава (Ер?). Стълбите до Луната са две, за сведение. Едната за качване, а другата за слизане. Ти ми повярвай, а след това се хвани на бас с Валери. Ще спечелиш!
Не си толкова далече. След броени минути тръгваме за там да посрещнем скъп гостенин. Пристига с аероплан да провери наистина ли са две.
Поздрави!
П и е р
ПС - Вчера и днес тук, в Калофер, се празнува Кирик. Тази нощ стреляха дори с оръдия.

Трудно ми е да си представя всички прелести на Балкана, дано да мога другото лято да ги видя. Благодаря.
цитирай
7. selena1 - !!!!!!!!
31.07.2016 11:46
Bojestveno e!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Bojestveno e! Благодаря. Чу
31.07.2016 15:13
selena1 написа:
Bojestveno e!

Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9365925
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930