Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2016 06:46 - ЖЕНАТА, КОЯТО СЪБУЖДА ТАЙФУНИТЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4008 Коментари: 12 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... нали небето днес е от коприна,
и ме погали с ангелско перо,
реших и аз по Главната да мина
със ново панталонче – цвят габро,
надянах си изгладената риза,
натъпках си в лулата благ тютюн,
и – тъкмо взех от вкъщи да излизам,
и ти ме връхлетя като тайфун! –
прекрасна! – с некви шеметни парфюми
без име и без марка, без цена –
Жена, която само с две-три думи
би срутила Китайската стена,
видях в зениците ти Атлантиди
и Чомолунгми в светлия ти кок! –
и те заведох в храма – да те види
и да те милне моят Господ Бог,
и паднах във окото на тайфуна –
аз – мъж, и на стихиите жених...

И само миг преди да те целуна,
те скрих във този мой
несръчен стих.

 




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
30.06.2016 07:05
Да коментирам ли или да не коментирам? Това е проблемът!
Колкото до стиха ти, Валери, сръчен е, сръчен, дори прекрасен, щом на бърза ръка си отвел жената-тайфун в черквата.
Да не ти прави впечатление приповдигнатото ми настроение... От един месец не съм излизал от двора. Едновремешните концлагери ряпа да ядат. Та отиваме до Пловдив със саабчето да приберем от влака атомната физичка, бабата на дакела Батиста.
Жив и здрав!
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Да коментирам ли или да не комент...
30.06.2016 07:24
pvdaskalov написа:
Да коментирам ли или да не коментирам? Това е проблемът!
Колкото до стиха ти, Валери, сръчен е, сръчен, дори прекрасен, щом на бърза ръка си отвел жената-тайфун в черквата.
Да не ти прави впечатление приповдигнатото ми настроение... От един месец не съм излизал от двора. Едновремешните концлагери ряпа да ядат. Та отиваме до Пловдив със саабчето да приберем от влака атомната физичка, бабата на дакела Батиста.
Жив и здрав!
П и е р

Внимавай с невидимите "атоми", Пиер, те са най-опасни, и особено, когато се реят покрай старите любови! :-)))
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * 2 *
30.06.2016 08:09
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Да коментирам ли или да не коментирам? Това е проблемът!
.........
Жив и здрав!
П и е р

Внимавай с невидимите "атоми", Пиер, те са най-опасни, и особено, когато се реят покрай старите любови! :-)))
Чу


Бабата на дакела ми е леля. А колкото до старите любови, прав си, но ме трогват не те, а дъщерите им.
П и е р
ПС - Аз съм разказвал как навестих една стара любов във Варшава, но когато дъщеря й се върна от училище и се хвърли да ме прегръща, защото майка й е разказвала цял живот за мен - Пьотруш, балканския субект, краката ми се подкосиха и щях да припадна... Тогава бях на 42 годинки...
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - 4udovi6teto написа: pvdaskalov ...
30.06.2016 08:12
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Да коментирам ли или да не коментирам? Това е проблемът!
.........
Жив и здрав!
П и е р

Внимавай с невидимите "атоми", Пиер, те са най-опасни, и особено, когато се реят покрай старите любови! :-)))
Чу


Бабата на дакела ми е леля. А колкото до старите любови, прав си, но ме трогват не те, а дъщерите им.
П и е р
ПС - Аз съм разказвал как навестих една стара любов във Варшава, но когато дъщеря й се върна от училище и се хвърли да ме прегръща, защото майка й е разказвала цял живот за мен - Пьотруш, балканския субект, краката ми се подкосиха и щях да припадна... Тогава бях на 42 годинки...

Отлично те разбирам, всеки от нас къта по едно такова топло споменче от годините, в които все още ставахме за нещо си! :-)))
Чу
цитирай
5. ili4e - Приказка за любов е.
30.06.2016 08:14
Още разказвай, Валерий!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Още разказвай, Валерий! До утре, ...
30.06.2016 08:53
ili4e написа:
Още разказвай, Валерий!

До утре, Иличе! :-)))
Чу
цитирай
7. yotovava - Теб човек като те види, веднага му ...
30.06.2016 10:50
Теб човек като те види, веднага му иде да се превърне в тайфун :)))))
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Теб човек като те види, веднага му ...
30.06.2016 11:05
yotovava написа:
Теб човек като те види, веднага му иде да се превърне в тайфун :)))))

Eмиии... на хубав мъж всички готини жени връхлитат на ята! :-)))
Благодаря, Валюше!
Чу
цитирай
9. indiram - Здравей, Валери!
30.06.2016 16:36
Браво, Валери!
Брилянтно! Като Божествено видение!

Поздрави на Морето!
от Родопа Планина, :-)))
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Браво, Валери! Брилянтно! Като ...
30.06.2016 19:38
indiram написа:
Браво, Валери!
Брилянтно! Като Божествено видение!

Поздрави на Морето!
от Родопа Планина, :-)))

Да знаеш как ти завиждам за прохладата на Родопите!
Благодаря.
Чу
цитирай
11. seasonofthewitch - Теб човек като те види, веднага му ...
30.06.2016 21:16
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Теб човек като те види, веднага му иде да се превърне в тайфун :)))))

Eмиии... на хубав мъж всички готини жени връхлитат на ята! :-)))
Благодаря, Валюше!
Чу

Тогава да не пропусна връхлитането върху теб. :)))))
Топлиш.Поздрави! :)
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Теб човек като те види, веднага му ...
01.07.2016 05:50
seasonofthewitch написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Теб човек като те види, веднага му иде да се превърне в тайфун :)))))

Eмиии... на хубав мъж всички готини жени връхлитат на ята! :-)))
Благодаря, Валюше!
Чу

Тогава да не пропусна връхлитането върху теб. :)))))
Топлиш.Поздрави! :)

Ще те викна наесен - когато си отиват птичите ята! :-)
Благодаря, seasonofthewitch.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9348894
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031