Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2016 11:35 - КОГАТО МИНЕ ПОКРАЙ ВАС ПОЕТ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1846 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 27.06.2016 10:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... от дол на рид, от трън на глог
печална слава ме преследва,  

че тъй живея – както Бог
е писал в своята наредба,
и гледам все да съм добър
със хора, птици и тревички,
и в моя тих словесен кър
да стигне зрънцето за всички,
дете да милна – и Жена
да ми рече: – Здравей, поете! –
да бъде мир и Светлина,
по-чиста от роса на цвете,
да купя четвърт кашкавал
на просяка с часовник „Rolex”,
а аз – на припече заспал,
да засънувам нова пролет,
под месеца ми син и жълт,
над простичката ми мансарда,
додето вия като вълк,
да мислите, че пее барда! –
че мила суета сует
е да съм кротък Фейсбук-пудел,
о, бях ли някога Поет,
или напразно съм се трудил? –
все тъй ще питам – адски тъп,
и ще отказвам да приема –
аз всеки ден на своя гръб
изнасях своята поема,

и римите ми – все таквиз –
по-прости бяха и от боба,
дори китайският ориз
пред тях би се обърнал в гроба,
и мама снощи каза – Да!
Това от теб очаквах, сине...

Когато в края на града
един Поет край вас премине.

 

26 юний 2016 г.

гр. Варна, 11, 15 ч. 




Гласувай:
15



1. ili4e - ...
26.06.2016 11:51
Благодаря, че ни изговаряш, Валерий!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Благодаря, че ни изговаряш, Вал...
26.06.2016 13:28
ili4e написа:
Благодаря, че ни изговаряш, Валерий!

Имам ли друг избор? Май, не.
Благодаря, Иличе.
Чу
цитирай
3. xubavka - Гениален поет- революционер!
27.06.2016 09:29
В моето сърце стоиш до Ботев!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - В моето сърце стоиш до Ботев! Т...
27.06.2016 09:38
xubavka написа:
В моето сърце стоиш до Ботев!

Твърде високо ме туряш, благодаря, xubavka, ама дай да не си създаваме кумири, че да ни е по-леко?
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
27.06.2016 10:01
"... да купя четвърт кашкавал
на просяка с часовник „Rolex” ..."

Колко често се случва това!!!
Таен, потаен, по-нисък от тревата, но не се отказва от благата, поднесени му от великодушните...

Чу, аз наистина се чудя откъде имаш този безконечен набор от ситуации...

Можеш да зарадваш Хubavka с една снимка до паметника на Ботев. Като дойдеш в Калофер, Лида ще те снима с таблета. Твоята стихосбирка още лани предадох на Директорката на музея. Обсъдихме твоята идея, но трябва да има и втори кръг...
Дерзай - за радост на всички ни!
П и е р
цитирай
6. xubavka - В моето сърце стоиш до Ботев! Т...
27.06.2016 10:01
4udovi6teto написа:
xubavka написа:
В моето сърце стоиш до Ботев!

Твърде високо ме туряш, благодаря, xubavka, ама дай да не си създаваме кумири, че да ни е по-леко?
Чу

Майка ти е щастливка!
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - ". . . да купя четвърт кашка...
27.06.2016 10:36
pvdaskalov написа:
"... да купя четвърт кашкавал
на просяка с часовник „Rolex” ..."

Колко често се случва това!!!
Таен, потаен, по-нисък от тревата, но не се отказва от благата, поднесени му от великодушните...

Чу, аз наистина се чудя откъде имаш този безконечен набор от ситуации...

Можеш да зарадваш Хubavka с една снимка до паметника на Ботев. Като дойдеш в Калофер, Лида ще те снима с таблета. Твоята стихосбирка още лани предадох на Директорката на музея. Обсъдихме твоята идея, но трябва да има и втори кръг...
Дерзай - за радост на всички ни!
П и е р

Дали ще дойда някога пак в Калофер, брате? Не знам, ако съдбата е добра, ще се видим.
Благодаря!
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - В моето сърце стоиш до Ботев! Т...
27.06.2016 10:37
xubavka написа:
4udovi6teto написа:
xubavka написа:
В моето сърце стоиш до Ботев!

Твърде високо ме туряш, благодаря, xubavka, ама дай да не си създаваме кумири, че да ни е по-леко?
Чу

Майка ти е щастливка!

Добра жена, обичам си я.
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9367603
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930