Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2016 11:28 - АЗ, КОЙТО НЕ ЖИВЯХ ВЪВ РАЯ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1387 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... уж е живот, а все го няма –
по-точно, ми обръща гръб.
И ми повтаря вечер мама:
– Ех, сине, толкова си тъп!
И със кенарената кърпа
потулва погледа си тих.
Каквото надробих, го сърбам –
на самотите си жених.
Пилях доверия – и гаснех
под рой измислени слънца.
И сам се насадих – нещастник,
да мътя пачите яйца.
Върху жена и дом и челяд
стоварих черното небе.
И – ако утре ме застрелят,
мен кой ли ще ме погребе?
Бях роб на светлите си думи.
И господар на небеса,
в които рани от куршуми
церих със капчици роса.
В престилката си мама плаче
с неартистично „ох” и „ах”.
Да, сигурно съм тъп, обаче
сам пътищата си избрах.
А те къде ме водят – зная.
Ще стигна някой ден и там...

Аз – който не живях във Рая,
поне на стих ще ви го дам.

 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
21.06.2016 19:07
"Каквото надробих, го сърбам..."

И аз съм тъй... И колкото повече се мъча да компенсирам грешките, повече затъвам.
И все пак, още се търкаляме, Валери, по белия свят! Не помня как завършва приказката за бабината питка, но все още не сме изядени, нали?

Поздрави от прохладните сенки на Балкана!
От време на време си спомням как мирише пясъка на плажа и чувам вълните...
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - "Каквото надробих, го сър...
21.06.2016 19:21
pvdaskalov написа:
"Каквото надробих, го сърбам..."

И аз съм тъй... И колкото повече се мъча да компенсирам грешките, повече затъвам.
И все пак, още се търкаляме, Валери, по белия свят! Не помня как завършва приказката за бабината питка, но все още не сме изядени, нали?

Поздрави от прохладните сенки на Балкана!
От време на време си спомням как мирише пясъка на плажа и чувам вълните...
П и е р

Блазе ти за прохладата в Балкана!
Аз тук се пържа на 37 градуса, пия трета бира и се мъча с мачовете по телевизията! :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9363346
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930