Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2016 08:30 - СПОМЕН ЗА ЧОВЕК
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1127 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Разпъвано между сълза и смях,
(една гора пердах до днес ли ядох?)
и аз най-сетне, Боже, доживях
да се превърна в старче белобрадо,
загърбил слава, почести, войни
и лаврите на чело и на шепа,
да си чета приспивни новини
от вчерашните вестници на РЕП-а,
на пейката – съвсем изнемощял,
да гледам как животът си замира, 
и – нито лук мирисал, нито ял,
допива изветрялата ми бира,
децата да ми казват: – Ей, дъртак,
я отмести се малко, че да седнем! –
и да потъват в погледа ми благ
на каталясал от мечти вълшебник,
и да си казвам: – Боже, помози?
Дано на спирката догоня рейса! –
и да се чудя как не ме мързи
да ви изпращам стихчета във Фейса,
все тъй убийствен в присмеха си лек,
аз слънчицето свое да провождам...

И утре да съм спомен за човек,
чиято сянка беше невъзможна.

    



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
18.06.2016 09:37
"И утре да съм спомен за човек,
чиято сянка беше невъзможна."

Мъча се да си представя ту човека, ту сянката му. Не бях чувал за невъзможна сянка, но на теб ти приляга. И така:
Поетът (И то не какъв да е!) е със сянка на Чудовище...
Или:
Чудовището (Много приятно на вид!) е със сянка на Поет...
Става ли или да продължа да си бъхтам главата какъв ще да е този "спомен за човек,
чиято сянка беше невъзможна" ?
Поздрави от озадачения П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - "И утре да съм спомен за човек, ...
18.06.2016 10:57
pvdaskalov написа:
"И утре да съм спомен за човек,
чиято сянка беше невъзможна."

Мъча се да си представя ту човека, ту сянката му. Не бях чувал за невъзможна сянка, но на теб ти приляга. И така:
Поетът (И то не какъв да е!) е със сянка на Чудовище...
Или:
Чудовището (Много приятно на вид!) е със сянка на Поет...
Става ли или да продължа да си бъхтам главата какъв ще да е този "спомен за човек,
чиято сянка беше невъзможна" ?
Поздрави от озадачения П и е р

Става всякак, Пиер, аз нивга не обяснявам стиховете си, но днес ще го сторя заради теб. Невъзможа е сянката, защото идваме изневиделица, за малко сме тук - и си тръгваме, и от нас дори сянка не остава. Виж, надеждата ми е, че поне една добра дума ще ни изпроводи.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346653
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031